Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu, przebudowy i adaptacji budynku przy ul. Wzgórze 14 w Bielsku – Białej oraz wykonanie i montaż tablicy informacyjnej i tablicy pamiątkowej, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Miejskie Centrum Usług Społecznościowych w Bielsku – Białej.

Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, pl. Ratuszowy
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 4971 851, 33 4992355 , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2017-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej
    pl. Ratuszowy 1
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 33 4971 851, 33 4992355, fax. -
    REGON: 072181741
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielsko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu, przebudowy i adaptacji budynku przy ul. Wzgórze 14 w Bielsku – Białej oraz wykonanie i montaż tablicy informacyjnej i tablicy pamiątkowej, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Miejskie Centrum Usług Społecznościowych w Bielsku – Białej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu, przebudowy i adaptacji budynku przy ul. Wzgórze 14 w Bielsku – Białej oraz wykonanie i montaż tablicy informacyjnej i tablicy pamiątkowej, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Miejskie Centrum Usług Społecznościowych w Bielsku – Białej”, a w szczególności: 1. w zakresie robót budowlanych (zwanych dalej robotami) w szczególności: a) roboty rozbiórkowe i demontażowe, b) podbicie ścian fundamentowych piwnic w rejonie szybu windowego z wykonaniem izolacji poziomej, c) izolacja przeciwwilgociowa pionowa i wzmocnienie zewnętrznych ścian fundamentowych d) izolacja przeciwwilgociowa i osuszenie ścian w poziomie parteru, e) rozebranie kominów przeznaczonych do likwidacji i przemurowania i budowa nowych zgodnie z dokumentacją projektową, f) remont dachu z wymianą więźby dachowej, impregnacją elementów drewnianych, pokryciem dachówką ceramiczną, remontem świetlika, montażem okien dachowych, wyłazu dachowego, stopni i ław kominiarskich, płotków przeciwśnieżnych, g) wymiana istniejących rynien i rur spustowych, h) częściowa przebudowa istniejących stropów, i) budowa szybu windowego i montaż dźwigu osobowego elektrycznego z kabiną przelotową, j) przebudowa klatki schodowej, k) wykonanie remontu elewacji z wystrojem architektoniczno – sztukatorskim i renowacją i konserwacją elementów kamiennych i metalowych, l) konserwacja istniejącego i uzupełnienie brakujących elementów cokołu z płyt kamiennych m) wykonanie i montaż stolarki okiennej (na wzór istniejącej) oraz renowacja i konserwacja bramy wejściowej, n) wzmocnienia, zamurowania i przemurowania istniejących ścian i sklepień, o) wykonanie ścianek działowych, p) odtworzenie zamurowanych i poszerzanie istniejących otworów okiennych i drzwiowych, q) wykończenie wnętrz: likwidacja zagrzybienia, tynki renowacyjne, wyprawy tynkarskie, malowanie, okładziny ścian z płytek ceramicznych, posadzki z płyt kamiennych, posadzki z gresu kamieniopodobnego i posadzki drewniane, r) wykonanie węzła cieplnego, s) modernizacja tablicy energetycznej, t) instalacje wewnętrzne: centralnego ogrzewania, wody zimnej, ciepłej wody użytkowej, kanalizacja sanitarna i deszczowa, wentylacja grawitacyjna i wspomagana mechanicznie, wentylacja mechaniczna nawiewno – wywiewna i klimatyzacja, elektryczne i teletechniczne (w tym: oświetlenia ogólnego i gniazd wtykowych oraz zasilania urządzeń, oświetlenia ewakuacyjnego, instalacja domofonowa, okablowania sieci lokalnych komputerowych, rurarz dla instalacji antenowej RTV, instalacja telefoniczna, instalacja systemu sygnalizacji pożarui oddymiania klatki schodowej, instalacja odgromowa), u) wyposażenie w armaturę i urządzenia sanitarne, v) wykonanie oraz montaż zabudowy meblowej kuchennej w trzech pomieszczeniach kuchennych, w) dostosowanie budynku dla osób niepełnosprawnych m.in. poprzez wyposażenie budynku w pętlę indukcyjną dla osób z aparatami słuchowymi, zastosowanie różnic w fakturze posadzek ułatwiających poruszanie się osobom niewidomym i niedowidzącym oraz zastosowanie panelu sterowania windy z oznakowaniem dla osób niedowidzących i wyposażonym w komunikaty głosowe, x) wykonanie instalacji sygnalizacji pożarowej z sygnalizatorami akustycznymi i systemu oddymiania klatki schodowej (montaż klapy dymowej i okien oddymiających), y) wywóz gruzu, odpadów z rozbiórki, uporządkowanie terenu budowy, z) badania archeologiczne i architektoniczne w obrębie reliktów muru obronnego. 2. w zakresie wykonania, dostawy i montażu tablicy informacyjnej i tablicy pamiątkowej: a) wykonanie 1 tablicy informacyjnej wraz z dostawą i montażem na okres realizacji robót w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, b) wykonanie 1 tablicy pamiątkowej wraz z dostawą i montażem na ścianie budynku w miejscu wskazanym przez Zamawiającego po zakończeniu realizacji robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium na rzecz Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej, pl. Ratuszowy 1, 43-300 Bielsko-Biała, w wysokości 100 000, 00 zł, (słownie: sto tysięcy złotych), przed upływem terminu składania ofert. 2. Oferty Wykonawców, którzy nie wniosą wadium lub wniosą w sposób nieprawidłowy zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ust.1 pkt 7b ustawy Pzp. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem (wyłącza się możliwość wniesienia wadium w gotówce) na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Pekao S.A. Oddział w Bielsku-Białej, ul. ks. Stanisława Stojałowskiego 23, nr 25 1240 4142 1111 0000 4822 9638. Uwaga! – przy wnoszeniu wadium przelewem dokument polecenia dokonania przelewu nie jest dowodem wniesienia wadium. Potwierdzeniem dokonania wpłaty wadium jest uznanie kwotą wadium rachunku Zamawiającego (wpływ środków na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert). Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym z uwzględnieniem art. 46 ust. 4 ustawy Pzp. Wskazane jest dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu. 5. Wadium w postaci dokumentu należy złożyć w formie oryginału w Sekretariacie Wydziału Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej, pl. Ratuszowy 9 (pok. nr 13, II piętro). 6. Gwarancja zapłaty wadium winna spełniać wymagania wynikające z ustawy, w szczególności musi być bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze żądanie w przypadkach określonych w ustawie Pzp, powinna podlegać prawu polskiemu i być realizowana w Polsce oraz musi być ważna przez cały okres związania ofertą, określony w SIWZ, tj. przez okres nie krótszy niż 60 dni od ostatecznego terminu składania ofert. 7. Zamawiający nie wyraża zgody, aby żądanie zapłaty musiało być przekazane za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek beneficjenta gwarancji lub jakiegokolwiek innego banku. 8. W przypadku wadium wnoszonego przez Wykonawców występujących wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum) w postaci gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej zaleca się, aby z treści gwarancji wynikało, że dotyczy ona wszystkich tych Wykonawców występujących wspólnie. 9. Zwrot wadium: a) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza (z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp); b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego; c) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta przetargowa (w oryginale). 2. Kosztorys ofertowy (w oryginale) sporządzony w oparciu o przedmiary robót i dokumentację projektową, obejmujący wycenę poszczególnych elementów zamówienia z cenami jednostkowymi i wyszczególnieniem składników ceny (w szczególności rg, kp, zysk, itp.) i cenę oferty. Zaleca się, aby zawierał również tabelę elementów scalonych i zestawienie materiałów. Wskazanym jest złożenie kosztorysu w formie uproszczonej, ale dopuszcza się również kosztorys w formie szczegółowej. Kosztorys uproszczony winien zawierać ilości robót i cenę jednostkową dla każdej pozycji kosztorysowej oraz wyszczególnione składniki ceny – rg, kp, zysk i cenę oferty. Zaleca się, aby zawierał również tabelę elementów scalonych i zestawienie materiałów 3. Pełnomocnictwo (w oryginale) do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcja, spółki cywilne) o przedmiotowe zamówienie, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie). 4. Upoważnienie (pełnomocnictwo) (w oryginale bądź potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii) do podpisania oferty, dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych wykonawcy. 5. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów (w oryginale) do oddania wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w celu udowodnienia zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – w przypadku, gdy wykonawca wskaże, że będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, zgodnie z art. 22a ust. 1 ustawy Pzp. 6. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w oryginale), w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach