Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu pokryć dachowych na budynkach przy ul. Utrata 1 B, ul. Staszica 2, ul. Hamerszmita 6B, zespole garażowym przy ul. 1 Maja 25 i ul. Waryńskiego 27 w Suwałkach.

Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Wigierska 32
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 87 563 50 00 , fax. 87 563 50 79
  • Data zamieszczenia: 2014-04-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach
    ul. Wigierska 32 32
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 87 563 50 00, fax. 87 563 50 79
    REGON: 79000227000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbm.suwalki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu pokryć dachowych na budynkach przy ul. Utrata 1 B, ul. Staszica 2, ul. Hamerszmita 6B, zespole garażowym przy ul. 1 Maja 25 i ul. Waryńskiego 27 w Suwałkach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu pokryć dachowych na budynkach przy ul. Utrata 1 B, ul. Staszica 2, ul. Hamerszmita 6B, zespole garażowym przy ul. 1 Maja 25 i ul. Waryńskiego 27 w Suwałkach. Przedmiot zamówienia został podzielony na pięć części ( zadania). 1. CZĘŚĆ I - ZADANIE I Remont pokrycia dachu papą termozgrzewalną na części dachu budynku użytkowego przy ul. Utrata 1B w Suwałkach 1.1. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje program funkcjonalno użytkowy i przedmiar robót stanowiący załącznik do umowy. 1.2. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno użytkowym, przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 1.3. Zamawiający określa okres gwarancji na wykonane roboty budowlane 60 m-cy licząc od daty protokolarnego odbioru końcowego prac. 1.4. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określa projekt umowy - Załącznik Nr 8 do SIWZ 2. CZĘŚĆ II - ZADANIE II A. Remont pokrycia dachu z blachy stalowej ocynkowanej i dachówki ceramicznej na blachę trapezową powlekaną, wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych na budynku mieszkalnym przy ul. Staszica 2 w Suwałkach B. Remont pokrycia dachu polegający na wykonaniu nowej połaci dachu z blachy powlekanej z przemurowaniem główek kominowych na budynku użytkowym przy ul. Staszica 2 w Suwałkach. 2.1. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje program funkcjonalno użytkowy i przedmiar robót stanowiący załącznik do umowy . 2.2. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno użytkowym, przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 2.3. Zamawiający określa okres gwarancji na wykonane roboty budowlane 60 m-cy licząc od daty protokolarnego odbioru końcowego prac. 2.4. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określa projekt umowy - Załącznik Nr 9 do SIWZ 3. CZĘŚĆ III- ZADANIE III Remont pokrycia dachu z eternitu falistego na blachę powlekaną z wymianą obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych na budynku mieszkalnym przy ul Hamerszmita 6B w Suwałkach. 3.1. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje program funkcjonalno użytkowy i przedmiar robót stanowiący załącznik do umowy. 3.2. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno użytkowym, przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 3.3. Zamawiający określa okres gwarancji na wykonane roboty budowlane 60 m-cy licząc od daty protokolarnego odbioru końcowego prac. 3.4. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określa projekt umowy - Załącznik Nr 10 do SIWZ 4. CZĘŚĆ IV- ZADANIE IV Remont pokrycia dachu z papy asfaltowej na papę zgrzewalną na budynku zespołu garażowego przy ul. 1-go Maja 25 w Suwałkach. 4.1. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje program funkcjonalno użytkowy i przedmiar robót stanowiący załącznik do umowy. 4.2. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno użytkowym, przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 4.3. Zamawiający określa okres gwarancji na wykonane roboty budowlane 60 m-cy licząc od daty protokolarnego odbioru końcowego prac. 4.4. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określa projekt umowy - Załącznik Nr 11 do SIWZ 5. CZĘŚĆ V- ZADANIE V Remont pokrycia dachowego z likwidacją świetlika na budynku użytkowym przy ul. Waryńskiego 27 w Suwałkach. 5.1. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje program funkcjonalno użytkowy i przedmiar robót stanowiący załącznik do umowy. 5.2. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno użytkowym, przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 5.3. Zamawiający określa okres gwarancji na wykonane roboty budowlane 36 m-cy licząc od daty protokolarnego odbioru końcowego prac. 5.4. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określa projekt umowy - Załącznik Nr 12 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452610004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: Część I - Zadanie I 650,00 zł Część II - Zadanie II 1000,00 zł Część IV - Zadanie III 800,00 zł Część V- Zadanie IV 300,00 zł Część VI - Zadanie V 150,00 zł 1. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 28 kwietnia 2014 r. do godz. 09oo w jednej z n/w form : 1.1. pieniądzu, 1.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 1.3. gwarancjach bankowych, 1.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 1.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U z 2007 roku Nr 42, poz.275 z późniejszymi zmianami). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank PEKAO S.A. Nr rachunku 07 1240 5211 1111 0000 4926 1336 przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężnej należy złożyć w Sekretariacie ZBM przy ul. Wigierskiej 32 pok. 10 w terminie jw. 2. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art.46 ust.4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, którym zwrócono wadium na podstawie Art. 46 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 6. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 7. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą, oraz zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana 8.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 8.2. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbm.suwalki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach