Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych ogłasza przetarg
- Adres: 62-800 Kalisz, ul. Dobrzecka
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 62 598 55 00 , fax. 62 598 55 01
- Data zamieszczenia: 2020-07-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych
ul. Dobrzecka 18
62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
tel. 62 598 55 00, fax. 62 598 55 01
REGON: 25052391600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbm.kalisz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowy Zakład Budżetowy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu elewacji wraz z dociepleniem i remontem klatki schodowej budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Kaliszu przy ul. Śródmiejskiej 12. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu elewacji wraz z dociepleniem i remontem klatki schodowej budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Kaliszu przy ul. Śródmiejskiej 12. 2. Zakres robót obejmuje między innymi: Elewacja frontowa: 1) rozebranie obróbek blacharskich, 2) rozebranie posadzek balkonu, 3) uszczelnienie posadzki balkonu, 4) wykonanie nowej posadzki balkonu, 5) czyszczenie, wykonanie nowej powłoki cynkowej i malowanie balustrady balkonu, 6) odbicie luźnych tynków zewnętrznych, 7) gruntowanie starego podłoża, 8) wykonanie nowego cokołu wraz z wypełnieniem ubytków, 9) wykonanie tynków zewnętrznych, 10) odnowienie, naprawa z otworzeniem gzymsów, 11) odnowienie, naprawa z otworzeniem elementów architektonicznych, 12) malowanie tynku, 13) wykonanie nowej obróbki blacharskiej, 14) montaż nowych drzwiczek skrzynki gazowej, 15) zasypanie studzienek piwnicznych, 16) ułożenie kostki brukowej na zasypanych studzienkach piwnicznych, 17) wywóz materiałów z rozbiórki, Elewacja tylna (do podwórza): 18) wykucie krat okiennych, 19) demontaż obróbek blacharskich, 20) odbicie luźnych tynków zewnętrznych, 21) przygotowanie starego podłoża pod tynki i docieplenie, 22) odnowienie, naprawa z otworzeniem gzymsów, 23) wymiana parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, 24) rozbiórka istniejącej nawierzchni z przeznaczeniem do ponownego ułożenia, 25) ocieplenie ścian fundamentowych i piwnicznych, 26) ocieplenie ścian płytami styropianowymi, 27) wykonanie tynków zewnętrznych, 28) rozbiórka istniejącej nawierzchni, 29) wykonanie nowej nawierzchni z kostki brukowej, 30) malowanie tynku, 31) wykonanie nowej obróbki blacharskiej, 32) wywóz materiałów z rozbiórki. Elewacja oficyny: 33) wykucie krat okiennych, 34) demontaż obróbek blacharskich, 35) rozebranie posadzek balkonów, 36) uszczelnienie posadzki balkonów, 37) wykonanie nowej posadzki balkonów, 38) czyszczenie, wykonanie nowej powłoki cynkowej i malowanie balustrady balkonów, 39) odbicie luźnych tynków zewnętrznych, 40) przygotowanie starego podłoża pod tynki i docieplenie, 41) odnowienie, naprawa z otworzeniem gzymsów, 42) wymiana parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, 43) ocieplenie ścian fundamentowych i piwnicznych, 44) ocieplenie ścian płytami styropianowymi, 45) wykonanie tynków zewnętrznych, 46) malowanie tynku, 47) wykonanie nowej obróbki blacharskiej oraz montą nowego daszku z poliwęglanu nad wejściem, 48) wywóz materiałów z rozbiórki. Klatka schodowa: 49) wykucie z muru starych ościeżnic drewnianych z drzwiami do piwnic, 50) wykonanie nowej instalacji elektrycznej i oświetleniowej kaltki schodowej, piwnicyi poddasza, 51) montaż drzwi do piwnic wraz z ościeżnicami, 52) odbicie luźnych tynków, 53) uzupełnienie tynków wewnętrznych, 54) malowanie ścian wewnętrznych, 55) montaż drzwiczek do skrzynki gazowej. Instalacje elektryczne: 56) wykonanie nowej instalacji elektrycznej klatki schodowej, piwnicy i poddasza, 57) wykonanie i montaż nowych tablic mieszkaniowych „TM”, 58) wykonanie nowej tablicy „RG”, 59) wykonanie nowej tablicy „RLA”, 60) wykonanie przyłącza wyrównawczego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w SIWZ i załącznikach do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45211340-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 4.500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych). 2. Formę wniesienia wadium Wykonawca może wybrać spośród form przewidzianych w art. 45 ust. 6ustawy Pzp. 3. Szczegółowe informację dotyczące wadium zostały zawarte w pkt. 15 SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca w terminie 3 od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycję treści oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ. 2. Wykonawca może złożyć oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 wraz z ofertą w przypadku, gdy nie należy do żadnej grupy kapitałowej, co znajdzie odzwierciedlenie w treści składanego oświadczenia. Należy jednak w tym przypadku pamiętać, że jakakolwiek zmiana sytuacji Wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie Wykonawcy. 3. W przypadku gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienie) wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w oryginale albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy (w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza). 5. W sytuacji gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, musi udowodnić, Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie (w oryginale) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą dokumentu (np. zobowiązania podpisanego przez osobę upoważnioną do reprezentacji podmiotu, na zasadach którego polega Wykonawca), który określa w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, a w szczególności czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa zespołu budynków wielorodzinnych wraz z infrastrukturą techniczną i parkingami w Powidzu przy ul. Polnej
Dodano: 2024-03-15 - Budowa wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Towarowej w miejscowości Kępno
Dodano: 2024-03-15 - Budowa zespołu budynków wielorodzinnych wraz z infrastrukturą techniczną i parkingami w Powidzu przy ul. Polnej
Dodano: 2023-12-21 - Budowa wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Towarowej w miejscowości Kępno
Dodano: 2023-12-20 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Ostrzeszowie
Dodano: 2023-12-13 - Realizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu oraz infrastrukturą techniczną w Ostrowitem
Dodano: 2023-08-07 - Budowa lokali mieszkalnych zwiększających mieszkaniowy zasób gminy.
Dodano: 2023-05-18 - Budowa lokali mieszkalnych zwiększających mieszkaniowy zasób gminy.
Dodano: 2023-03-09 - Wykonanie remontu pokrycia dachu i kominów budynku wielorodzinnego w Kaliszu przy ul. Piekarskiej 7
Dodano: 2023-01-26 - Wykonanie remontu dachu, elewacji wraz z ociepleniem i remontem klatki schodowej budynku wielorodzinnego w Kaliszu przy ul. Zamkowej 7
Dodano: 2022-10-04