Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w zakresie modernizacji, przebudowy i adaptacji budynku przy ul. Rynek 16/ Słowackiego 1b w Bielsku – Białej (Rewitalizacja Starówki kwartał B) – II i III etap

Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, pl. Ratuszowy
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 4971 851 , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2018-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej
    pl. Ratuszowy 1
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 33 4971 851, fax. -
    REGON: 072181741
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielsko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w zakresie modernizacji, przebudowy i adaptacji budynku przy ul. Rynek 16/ Słowackiego 1b w Bielsku – Białej (Rewitalizacja Starówki kwartał B) – II i III etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Wykonanie robót budowlanych w zakresie modernizacji, przebudowy i adaptacji budynku przy ul. Rynek 16/ Słowackiego 1b w Bielsku – Białej (Rewitalizacja Starówki kwartał B) – II i III etap”, a w szczególności: 1. w zakresie II etapu: a) wykonanie instalacji c.o. w kawiarni „Cafe & Bistro Oskar” na parterze; 2. w zakresie III etapu: a) roboty rozbiórkowe i demontażowe, b) remont piwnic w budynku głównym oraz remont i adaptacja piwnic na pomieszczenia użytkowe w oficynie bocznej i tylnej, z podbiciem ścian fundamentowych i wykonaniem izolacji poziomej, c) izolacja przeciwwilgociowa i osuszenie ścian w poziomie parteru d) rozebranie kominów przeznaczonych do likwidacji i przemurowania, budowa nowych zgodnie z dokumentacją projektową III etapu, e) korekta i częściowa przebudowa stopni na klatce schodowej, remont schodów w piwnicy oraz przebudowa schodów zewnętrznych na podwórko, f) otwarcie przechodu na podwórko wewnętrzne z przebudową otworów i schodów, g) remont podwórka wewnętrznego z wykonaniem schodów zewnętrznych do mieszkań, zadaszenie galerii, wykonanie i montaż małej architektury, założenie trawnika z sadzonkami bukszpanów, h) remont elewacji od strony wewnętrznego podwórka i od ul. Pankiewicza z wystrojem architektoniczno – sztukatorskim, renowacją i konserwacją elementów kamiennych i metalowych oraz wykonaniem cokołu kamiennego, ocieplenie elewacji; i) wykonanie i montaż stolarki okiennej i drzwiowej (na wzór istniejącej), j) odtworzenie zamurowanych i poszerzanie istniejących otworów okiennych i drzwiowych, k) wzmocnienia, zamurowania i przemurowania istniejących ścian i sklepień, wykonanie ścianek działowych, l) wykończenie wnętrz: likwidacja zagrzybienia, tynki renowacyjne, wyprawy tynkarskie, malowanie ścian, sklepień i sufitów, okładziny ścian z płytek ceramicznych, posadzki z płyt kamiennych, posadzki z gresu kamieniopodobnego, posadzki drewniane i posadzki betonowe, m) wykonanie węzła cieplnego, n) wykonanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych zasilanych z istniejącego przyłącza (oświetlenia ogólnego i gniazd wtykowych oraz zasilania urządzeń, oświetlenia ewakuacyjnego w komunikacji, instalacji domofonowej, rurarz dla instalacji antenowej RTV, instalacji telefonicznej), o) wykonanie instalacji wewnętrznych: centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej zasilanych z istniejącego pomieszczenia węzła cieplnego, p) wykonanie kanalizacji sanitarnej i deszczowej z odprowadzeniem do sieci miejskiej poprzez istniejące, wymieniane i projektowane przyłącza, q) wykonanie wentylacji grawitacyjnej i wspomaganej mechanicznie oraz wentylacji mechanicznej nawiewno – wywiewnej w lokalu usługowo-handlowym (od ul. Pankiewicza), r) wykonanie instalacji wody zimnej zasilanej z sieci wodociągowej poprzez wymieniane przyłącze wodociągowe w istniejącej lokalizacji, s) wyposażenie w armaturę i urządzenia sanitarne, t) wywóz gruzu, odpadów z rozbiórki, uporządkowanie terenu budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium na rzecz Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej, pl. Ratuszowy 1, 43-300 Bielsko-Biała, w wysokości 55 000, 00 zł, (słownie: pięćdziesiąt pięć tysięcy złotych), przed upływem terminu składania ofert. 2. Oferty Wykonawców, którzy nie wniosą wadium lub wniosą w sposób nieprawidłowy zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ust.1 pkt 7b ustawy Pzp. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem (wyłącza się możliwość wniesienia wadium w gotówce) na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Pekao S.A. Oddział w Bielsku-Białej, ul. ks. Stanisława Stojałowskiego 23, nr 25 1240 4142 1111 0000 4822 9638. Uwaga! – przy wnoszeniu wadium przelewem dokument polecenia dokonania przelewu nie jest dowodem wniesienia wadium. Potwierdzeniem dokonania wpłaty wadium jest uznanie kwotą wadium rachunku Zamawiającego (wpływ środków na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert). Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym z uwzględnieniem art. 46 ust. 4 ustawy Pzp. Wskazane jest dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu. 5. Wadium w postaci dokumentu należy złożyć w formie oryginału w Sekretariacie Wydziału Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej, pl. Ratuszowy 9 (pok. nr 13, II piętro). 6. Gwarancja zapłaty wadium winna spełniać wymagania wynikające z ustawy, w szczególności musi być bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze żądanie w przypadkach określonych w ustawie Pzp, powinna podlegać prawu polskiemu i być realizowana w Polsce oraz musi być ważna przez cały okres związania ofertą, określony w SIWZ. 7. Zamawiający nie wyraża zgody, aby żądanie zapłaty musiało być przekazane za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek beneficjenta gwarancji lub jakiegokolwiek innego banku. 8. W przypadku wadium wnoszonego przez Wykonawców występujących wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum) w postaci gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej zaleca się, aby z treści gwarancji wynikało, że dotyczy ona wszystkich tych Wykonawców występujących wspólnie. 9. Zwrot wadium: a) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza (z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp); b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego; c) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach