Przetargi.pl
„Wykonanie robót budowlanych w zakresie modernizacji, przebudowy i adaptacji budynku przy pl. Św. Mikołaja 12 w Bielsku-Białej (Rewitalizacja Starówki kwartał D)”

Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, pl. Ratuszowy
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 4971 851 , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2018-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej
    pl. Ratuszowy 1
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 33 4971 851, fax. -
    REGON: 072181741
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielsko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wykonanie robót budowlanych w zakresie modernizacji, przebudowy i adaptacji budynku przy pl. Św. Mikołaja 12 w Bielsku-Białej (Rewitalizacja Starówki kwartał D)”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie modernizacji, przebudowy i adaptacji budynku przy pl. św. Mikołaja 12 w Bielsku-Białej (Rewitalizacja Starówki kwartał D), a w szczególności: 1. W zakresie robót budowlanych (zwanych dalej robotami) w szczególności: 1) roboty rozbiórkowe i demontażowe; 2) podbicie fundamentów wraz z wykonaniem przepustów dla instalacji i podstemplowaniem stropów budynku oraz budynków sąsiednich pl. św. Mikołaja 11 i 13; 3) odciążenie stropów (usunięcie zasypów i posadzki klinkierowej); 4) przemurowanie istniejącego komina i budowa nowych zgodnie z dokumentacją projektową; 5) wykonanie stropu gęstożebrowego nad piętrem; 6) adaptacja poddasza nieużytkowego na mieszkanie; 7) zmiana pokrycia z papy na dachówkę ceramiczną, wraz z usunięciem tramów, wymianą słupów i wzmocnieniem płatwi, impregnacją elementów drewnianych, wymianą okien dachowych, montażem ław kominiarskich i drabinek przeciwśniegowych; 8) wymiana istniejących rynien i rur spustowych; 9) wykonanie cokołu z płyt kamiennych; 10) wykonanie ścian działowych; 11) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej poziomej i pionowej ścian fundamentowych i posadzki na gruncie; 12) wykonanie izolacji termicznej ścian fundamentowych, ścian, posadzek i dachu; 13) wykonanie izolacji akustycznej (w ściankach działowych gipskartonowych); 14) wykonanie instalacji elektrycznej; 15) wykonanie instalacji oświetlenia ewakuacyjnego; 16) wykonanie instalacji teletechnicznej; 17) wykonanie instalacji odgromowej; 18) wykonanie instalacji c. o. zasilanej z węzła cieplnego; 19) wykonanie instalacji deszczowej; 20) wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej; 21) wykonanie węzła cieplnego; 22) wykonanie remontu elewacji z wystrojem architektoniczno-sztukatorskim renowacją i konserwacją elementów elewacji; 23) wykonanie i montaż stolarki okiennej i drzwiowej (na wzór istniejącej), renowacja i konserwacja skrzydeł drzwi zewnętrznych i wewnętrznych, okuć okiennych aluminiowych; 24) wykończenie wnętrz: likwidacja zagrzybienia, tynki renowacyjne, wyprawy tynkarskie, malowanie, okładziny ścian z płytek ceramicznych; posadzki z płytek ceramicznych, posadzki z płytek ceramicznych kamieniopodobnych typu gres, posadzki drewniane, posadzki z kostki betonowej; 25) wyposażenie w armaturę i urządzenia sanitarne; 26) wywóz gruzu, odpadów z rozbiórki, uporządkowanie terenu budowy. 2. Roboty realizowane będą na podstawie dokumentacji projektowej „Projekt budowlany i wykonawczy remontu konserwatorskiego budynku w Bielsku-Białej przy pl. św. Mikołaja 12 aktualizacja dokumentacji 146/24/2005/10” w ramach zadania: „Modernizacja, przebudowa i adaptacja budynku przy pl. św. Mikołaja 12 (Rewitalizacja Starówki – kwartał D)”, opracowanej przez: KAPPA GM Spółka Cywilna S. Grzesiak, E. Sobol- Grzesiak pl. Ratuszowy 4/1 p, 43-300 Bielsko-Biała „Projektu budowy węzła cieplnego dla budynku przy pl. w. Mikołaja 12 w Bielsku-Białej” opracowanego na zlecenie P. K.”THERMA” Sp. z o. o., oraz zgodnie z dokumentami wymienionymi w pkt. D i E. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie robót budowlanych zawarty jest w niżej wymienionych załącznikach: A. Dokumentacji budowlano-wykonawczej stanowiącej Załącznik nr 10 do SIWZ B. Przedmiarach robót stanowiących Załącznik nr 11 do SIWZ. C. Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących Załącznik nr 12 do SIWZ. D. Pozwoleniach i decyzjach stanowiących Załącznik nr 13 do SIWZ. E. Warunkach i uzgodnienia dysponentów sieci stanowiących Załącznik nr 14 do SIWZ. Wszystkie wymienione wyżej Załączniki opublikowane będą na stronie internetowej Zamawiającego w formacie .pdf. 3. Charakterystyka budynku: Parcela obejmuje działkę nr 223 obręb Bielsko Miasto, zlokalizowaną w kwartale D Bielskiej Starówki. Budynek wpisany do Rejestru Zabytków pod nr A-119/76 w ramach parceli gruntowej i pod nr A-1/76 w ramach układu urbanistycznego Bielska. Budynek trzykondygnacyjny (w tym parter, piętro, poddasze) o kubaturze 873,29 m3, wysokości 11,62 m . Obiekt zwarty jednobryłowy o zwieńczeniu dachem dwuspadowym z dobudówką od północy na podwórzu z dachem pulpitowym. Powierzchnia użytkowa zostanie powiększona poprzez adaptację strychu. Celem inwestycji jest przeprowadzenie remontu i częściowej przebudowy budynku pod kątem adaptacji istniejącego poddasza nieużytkowego na mieszkanie kamienicy mieszkalno-usługowej, z zachowaniem bryły i zabytkowego charakteru budynku wraz z dostosowaniem do obecnych wymogów obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych, w tym dostosowanie budynku do potrzeb osób niepełnosprawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium na rzecz Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej, pl. Ratuszowy 1, 43-300 Bielsko-Biała, w wysokości 25 000,00 zł, (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100), przed upływem terminu składania ofert. 2. Oferty Wykonawców, którzy nie wniosą wadium lub wniosą w sposób nieprawidłowy zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ust.1 pkt 7b ustawy Pzp. 3. Zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem (wyłącza się możliwość wniesienia wadium w gotówce) na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Pekao S.A. Oddział w Bielsku-Białej, ul. ks. Stanisława Stojałowskiego 23, nr 25 1240 4142 1111 0000 4822 9638. UWAGA! Przy wnoszeniu wadium przelewem dokument polecenia dokonania przelewu nie jest dowodem wniesienia wadium. UWAGA! Potwierdzeniem dokonania wpłaty wadium jest uznanie kwotą wadium rachunku Zamawiającego (wpływ środków na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert). Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym z uwzględnieniem art. 46 ust. 4 ustawy Pzp. Wskazane jest dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu. 5. Wadium w postaci dokumentu należy złożyć w formie oryginału w Sekretariacie Wydziału Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej, pl. Ratuszowy 9 (pok. nr 13, II piętro). 6. Gwarancja zapłaty wadium winna spełniać wymagania wynikające z ustawy, w szczególności musi być bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze żądanie w przypadkach określonych w ustawie Pzp, powinna podlegać prawu polskiemu i być realizowana w Polsce oraz musi być ważna przez cały okres związania ofertą, określony w SIWZ. 7. Zamawiający nie wyraża zgody, aby żądanie zapłaty musiało być przekazane za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek beneficjenta gwarancji lub jakiegokolwiek innego banku. 8. W przypadku wadium wnoszonego przez Wykonawców występujących wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum) w postaci gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej zaleca się, aby z treści gwarancji wynikało, że dotyczy ona wszystkich tych Wykonawców występujących wspólnie. 9. Zwrot wadium: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza (z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp); 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego; 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta przetargowa (w oryginale). 2. Kosztorys ofertowy (w oryginale) sporządzony w oparciu o dokumentację budowlano-wykonawczą, stanowiącą Załącznik nr 10 do SIWZ oraz przedmiary robót stanowiące Załącznik nr 11 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo (w oryginale) do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcja, spółki cywilne) o przedmiotowe zamówienie, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie). 4. Upoważnienie (pełnomocnictwo) (w oryginale bądź potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii) do podpisania oferty, dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy. 5. Zobowiązanie innych podmiotów (w oryginale), w formie pisemnej, do oddania Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w celu udowodnienia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – w przypadku, gdy Wykonawca wskaże, że będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, zgodnie z art. 22a ust. 1 ustawy Pzp. 6. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w oryginale), w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji konsumentów, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (składane w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach