Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa ogłasza przetarg
- Adres: 35064 Rzeszów, Rynek
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 178 754 636 , fax. 178 754 634
- Data zamieszczenia: 2018-02-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
Rynek 1
35064 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 178 754 636, fax. 178 754 634
REGON: 65061400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.erzeszow.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych w zakresie modernizacji Domu Pomocy Społecznej w Rzeszowie, ul. Załęska 7a - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dom Pomocy Społecznej dla osób przewlekle psychicznie chorych przy ul. Załęskiej funkcjonuje jako kompleks 4 budynków, 2 budynki mieszkalne ( nr 1, 1A) , budynek administracyjny (nr 2) i budynek gospodarczy (nr 3). Budynki nr 1,2,3 są podpiwniczone. Budynki 1 i 1A są dwupiętrowe, budynek nr 2- jednopiętrowy, budynek nr 3- parterowy. Konstrukcja budynków- żelbetowa, szkieletowa. Stropy wykonane z płyt żelbetowych. Przeznaczenie obiektu- pobyt stały ludzi, zaplecze techniczno- administracyjne związane z funkcjonowaniem placówki. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z : 1) wymianą windy osobowej, dostosowanie pomieszczenia na przystanek windy, demontaż istniejącego dźwigu, montaż belek stalowych, montaż nowego dźwigu, zasilania tablicy windy, oświetlenie windy. 2) modernizacja i remont Instalacji Sygnalizacji Pożaru i instalacji oddymiania, 3) Wymiana posadzek, w tym posadzki z płytek i tworzyw sztucznych, wymiana drzwi 4) remont kostki brukowej wraz z naprawą warstwy nośnej, drogi- kostka , krawężniki, chodnik- kostka , krawężniki 5) Remont awaryjnego oświetlenia, wymiana opraw, demontaż baterii, modernizacja tablicy sterującej awaryjnym oświetleniem, częściowa wymiana kabli 6) remont instalacji solarnej- wymiana płynu solarnego, wymiana uszczelek 7) roboty towarzyszące do w/w prac – naprawa tynków, malowane itp. Zamawiający informuje, że roboty budowlane wykonywane będą w budynku zamieszkałym (całodobowo), w związku z czym Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia prac remontowych w sposób umożliwiający wykonywanie statutowych zadań użytkownika przez cały okres wykonywania robót, zabezpieczenia terenu robót przed dostępem osób postronnych, oraz do uporządkowania terenu robót po wykonanych robotach (wewnątrz i na zewnątrz budynku, w tym na drogach komunikacyjnych służących do dostawy materiałów i przemieszczania się osób), i doprowadzenia obiektu do poprzedniej użyteczności. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 15 000 PLN na zasadach określonych w SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany druk OFERTA, stanowiący załącznik do SIWZ, 2. Oświadczenia niezbędne do przyznania punktów w kryteriach "termin realizacji" i "okres rękojmi" - zawarte w formularzu OFERTA, 3. Pełnomocnictwa – jeśli wymagane do reprezentowania Wykonawcy/ów w przypadku, gdy: a) Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, b) Ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale (forma pisemna) lub kopii poświadczonej przez notariusza. 4.Zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o ile Wykonawcy powołują się na zasoby innych podmiotów, zgodnie z art. 22a Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utworzenie infrastruktury turystycznej w miejscowości Wybrzeże
Dodano: 2024-06-21 - Adaptacja budynku socjalnego przy Zakładzie Karnym w Łupkowie na kompleks mieszkalno-kulturalno-oświatowy ułatwiający podtrzymanie więzi rodzinnych dla osadzonych w Zakładzie Karnym w Łupkowie
Dodano: 2024-06-12 - Budowa budynku wielofunkcyjnego w Wierzawicach – żłobek oraz klub seniora
Dodano: 2024-04-09 - Prace remontowo-konserwatorskie przy budynku Urzędu Miejskiego w Pilźnie
Dodano: 2024-03-07 - Rozbudowa budynku hali sportowej o budynek Szkoły Podstawowej wraz z przedszkolem w m. Sieniawa – etap III
Dodano: 2024-01-31 - Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa części budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Giedlarowej wraz z instalacjami wewnętrznymi
Dodano: 2023-11-02 - Rozbudowa zespołu basenów „DELFIN” o część rekreacyjną obejmującą rozbudowę i przebudowę budynku krytej pływalni dla zadania pn.: Modernizacja krytej pływalni w Ustrzykach Dolnych
Dodano: 2023-10-10 - Modernizacja budynków na terenie Gminy Pilzno
Dodano: 2023-07-24 - Modernizacja budynków na terenie Gminy Pilzno
Dodano: 2023-04-13 - „Poprawa akustyki w budynku MCK w Leżajsku”
Dodano: 2023-02-06