Zachodniopomorski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia ogłasza przetarg
- Adres: 71-470 Szczecin, ul. Arkońska 45
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 4251161 , fax. 091 4251096
- Data zamieszczenia: 2010-08-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zachodniopomorski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
ul. Arkońska 45 45
71-470 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 4251161, fax. 091 4251096
REGON: 01581798500096 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-szczecin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych w zakresie malowania pomieszczeń i wymiany wykładzin w siedzibie Zachodniopomorskiego OW NFZ. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) CZĘŚĆ A ZAMÓWIENIA - malowanie pomieszczeń biurowych na I i II piętrze w siedzibie ZOW NFZ, Opis tej części zamówienia zawarty został w załączniku nr A1 do SIWZ (przedmiar), w załączniku nr A2 pn. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w zakresie malowania pomieszczeń (STOiWRB). 2) CZĘŚĆ B ZAMÓWIENIA - wymiana wykładzin w wybranych pomieszczeniach i na korytarzach w siedzibie ZOW NFZ. Opis tej części zamówienia zawarty został w załącznikach nr B1 i B2 do SIWZ (przedmiary), w załączniku nr B3 pn. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w zakresie kładzenia płytek gresowych na korytarach (STOiWRB) i załączniku nr B4 pn. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w zakresie wymiany wykładzin (STOiWRB). Opis przedmiotu zamówienia w poszczególnych częściach został sporządzony zgodnie z rozporządzeniami Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego (Dz.U. Nr 130, poz. 1389) i z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.). Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na wykonane roboty budowlane, w następującym wymiarze: 1) na część A zamówienia - minimum rocznej gwarancji na wykonane roboty malarskie, 2) na część B zamówienia - minimum 3-letniej gwarancji na wykonane roboty budowlane i położone wykładziny tarketowe i dywanowe oraz 5-letniej gwarancji na wykonane roboty budowlane i położone płytki gresowe. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie organizacja placu robót, a w szczególności: 1) organizacja zaplecza budowy i zaplecza socjalnego dla własnych potrzeb, zgodnie z obowiązującymi przepisami, 2) odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót, 3) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót, tj. odtworzenie ewentualnie uszkodzonych nawierzchni lub obiektów sąsiadujących do stanu z dnia przejęcia frontu robót, 4) konieczność bieżącej utylizacji lub zagospodarowania odpadów. Roboty z uwagi na charakter obiektu, należy prowadzić ze szczególną ostrożnością z przestrzeganiem zasad BHP i przepisów przeciwpożarowych, ze szczególnym uwzględnieniem prac na wysokościach. Zamawiający zapewnia zamykane pomieszczenie do składowania materiałów i narzędzi niezbędnych do wykonania wszystkich części przedmiotu zamówienia. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) wykonania wszystkich robót zgodnie z wiedzą techniczną i obowiązującymi zasadami sztuki budowlanej, 2) kierowania robotami w wymaganym zakresie przez pracownika Wykonawcy posiadającego odpowiednie uprawnienia budowlane, 3) realizacji zadania przy użyciu materiałów zgodnych z Polskimi Normami lub posiadających certyfikat zgodności z aprobatą techniczną dla przyjętej technologii, dopuszczonych do obrotu na terenie Państwa Polskiego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454420007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-szczecin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną