Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w zakresie instalacji klimatyzacyjnej na terenie nieruchomości przy ul. Żurawiej 4a w Warszawie oraz wykonywanie przeglądów i czynności konserwacyjnych

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 00-513 Warszawa, ul. Nowogrodzka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 661 14 35, , fax. 226 611 471
  • Data zamieszczenia: 2018-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej
    ul. Nowogrodzka 1/3/5
    00-513 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 661 14 35, , fax. 226 611 471
    REGON: 1572593500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mrpips.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w zakresie instalacji klimatyzacyjnej na terenie nieruchomości przy ul. Żurawiej 4a w Warszawie oraz wykonywanie przeglądów i czynności konserwacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    " 3.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie instalacji klimatyzacyjnej na terenie nieruchomości przy ul. Żurawiej 4a w Warszawie na podstawie dokumentacji, o której mowa w pkt 3.2, z zastrzeżeniem pkt 3.4, oraz wykonywanie przeglądów i czynności konserwacyjnych. 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja, która obejmuje: 1) projekt budowlano-wykonawczy, stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ; 2) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), stanowiącą załącznik nr 9 do SIWZ; 3) przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ; 4) wzory umów stanowiące załączniki 4.1 i 4.2 do SIWZ. 3.3 Nomenklatura według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45331220-4 – instalacje klimatyzacyjne; 39717200-3 – urządzenia klimatyzacyjne; 45311200-2 – roboty w zakresie instalacji elektrycznych. 3.4 Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji, o której mowa w pkt 3.2. ppk 1-3. 3.4.1 Wykonawca, powołując się na rozwiązania równoważne, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego materiały lub urządzenia spełniają wymogi funkcjonalne, techniczne i jakościowe określone w tej dokumentacji i w załączniku nr 11 do SIWZ pn. „Parametry równoważności urządzeń”. W przypadku gdy wykonawca zastosuje rozwiązania równoważne, zobowiązany jest wypełnić: 1) załącznik nr 2.2 do SIWZ – FC-1B, w którym wyszczególni wszelkie materiały, urządzenia oraz roboty budowlane ujęte we własnej dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 3.4.2 ppkt 2; 2) załącznik nr 2.4 do SIWZ – FC-2B, w którym – w kolumnie nr 2 – wskaże z nazwy równoważne urządzenia, a w kolumnie nr 3 – także ilość urządzeń, które wymagają czynności konserwacyjnych. 3.4.2 Stosując rozwiązania równoważne, wykonawca obowiązany jest złożyć wraz z ofertą: 1) karty katalogowe wszystkich materiałów i urządzeń lub inne dokumenty potwierdzające spełnianie wymogów określonych przez Zamawiającego – na potwierdzenie równoważności; 2) własną, kompletną dokumentację projektową, obejmującą w szczególności: a) projekt budowlano-wykonawczy, b) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, c) przedmiar robót. UWAGA! Sporządzając dokumentację, o której mowa w pkt 3.4.2 ppkt 2, należy w szczególności: 1) wykonać projekt konstrukcyjny posadowienia central klimatyzacyjnych na dachu budynku D przy ul. Żurawiej 4a w Warszawie; 2) wykonać projekt instalacji elektrycznej do obsługi urządzeń klimatyzacyjnych (instalację należy przewidzieć jako podtynkową); zabezpieczenia instalacji należy umieścić w nowej tablicy na 7 piętrze; 3) zaprojektować trasy instalacji klimatyzacyjnej w zabudowanych szachtach lub nad sufitem podwieszanym w korytarzu; 4) zaprojektować odprowadzenie skroplin (bez stosowania pomp wspomagających); 5) zaprojektować obudowę szachtów pionowych i poziomych lekką konstrukcją np. płytą kartonowo-gipsową; 6) zaprojektować montaż urządzeń na ścianach równoległych do okien; 7) uwzględnić zdalne sterowanie klimatyzacją dla administratora, którego siedziba jest zlokalizowana w budynku C przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 w Warszawie; 8) przewidzieć trwale przymocowane do ścian urządzenia do sterowania urządzeniami klimatyzacyjnymi w poszczególnych pokojach (nie mogą to być przenośne piloty), 9) przewidzieć wszelkie roboty budowlane (poinstalacyjne) przywracające estetykę pomieszczeń; 10) układ tras instalacyjnych i miejsca zamontowania urządzeń muszą być tożsame z dokumentacją projektową, o której mowa w 3.2. ppkt 1."
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45331220-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do postępowania wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w kwocie 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami i oświadczeniami należy sporządzić: 1 w jednym egzemplarzu, w języku polskim; 2 na druku FO lub według wzoru tego druku stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, poprzez odpowiednie jego wypełnienie; 3 na drukach FC lub według wzorów tych druków stanowiących odpowiednio: załącznik nr 2.1 (FC-1A) i 2.3 (FC-2A) albo 2.2 (FC-1B) i 2.4 (FC-2B) do SIWZ, poprzez odpowiednie ich wypełnienie; 4 składając wraz z ofertą: 1) aktualne na dzień składania ofert, dokumenty, o których mowa w pkt 8.1 SIWZ; 2) własną dokumentację projektową, o której mowa w pkt 3.4.2 ppkt 2 SIWZ – jeżeli dotyczy; 3) karty katalogowe lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 3.4.2 ppkt 1 SIWZ – jeżeli dotyczy. II. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. III. "8.1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone na druku lub wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ; 2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, sporządzone na druku lub wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. Informacje zawarte w ww. oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 8.1.1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców każde z oświadczeń, o których mowa w pkt 8.1, składa oddzielnie każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 8.1.2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 8.1. Jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji innych podmiotów - załącza do oferty zobowiązanie tych podmiotów (w formie oryginału) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 8.1.3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o tych podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 8.1 ppkt 2. 8.2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta - zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 13 SIWZ - została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 8.2.1. wykazu robót budowlanych spełniających wymogi określone w pkt 7.1.3.3 SIWZ, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wzór wykazu robót budowlanych stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 8.2.2. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 8.3. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia: 1) dokumentu, o którym mowa w pkt 8.2.2, 8.5 ppkt 1 i 3 oraz pkt 8.6, jeżeli Zamawiający może go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570) – w takim przypadku Wykonawca obowiązany jest wskazać dostępność tego dokumentu w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym; 2) oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 8.2.1, jeżeli znajdują się one w posiadaniu Zamawiającego i są one aktualne – w takim przypadku Wykonawca obowiązany jest wskazać postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, na potrzeby którego złożył przedmiotowe dokumenty. 8.4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, tj. informacji z otwarcia ofert, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 8.5. W przypadku: 1) wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub wspólników spółki cywilnej – każdy podmiot występujący wspólnie lub każdy wspólnik spółki cywilnej winien złożyć odrębnie dokumenty, o których mowa w: pkt 8.1 pkt 2 oraz pkt 8.2.2; 2) wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa odrębnie oświadczenie, o którym mowa w pkt 8.4; 3) gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia w odniesieniu do każdego z tych podmiotów dokumentu, o którym mowa w pkt 8.2.2. 8.6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 8.2.2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.7. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski."

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach