Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w zakresie burzenia budynków i budowli wraz z usunięciem odpadów zawierających azbest, położonych na terenie województwa zachodniopomorskiego w miejscowości Rzesznikowo, na działce nr 167/19 obręb Rzesznikowo, gm. Rymań, powiat kołobrzeski oraz w miejscowości Krosino, na działkach nr 233/7 i 233/8 obręb Krosino, gm. Grzmiąca, powiat szczecinecki

Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Szczecinie Filia w Koszalinie ogłasza przetarg

  • Adres: 75-411 Koszalin, ul. Partyzantów 15A
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3439930, 3473100 , fax. (094) 343 36 95
  • Data zamieszczenia: 2009-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Szczecinie Filia w Koszalinie
    ul. Partyzantów 15A 15A
    75-411 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3439930, 3473100, fax. (094) 343 36 95
    REGON: 01034470800671
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w zakresie burzenia budynków i budowli wraz z usunięciem odpadów zawierających azbest, położonych na terenie województwa zachodniopomorskiego w miejscowości Rzesznikowo, na działce nr 167/19 obręb Rzesznikowo, gm. Rymań, powiat kołobrzeski oraz w miejscowości Krosino, na działkach nr 233/7 i 233/8 obręb Krosino, gm. Grzmiąca, powiat szczecinecki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie zostało podzielone na 2 części obejmujące wykonanie robót budowlanych, oznaczonych jak następuje: - zadanie częściowe nr 1 - roboty budowlane w miejscowości Rzesznikowo; - zadanie częściowe nr 2 - roboty budowlane w miejscowości Krosino.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadiów dla poszczególnych zadań częściowych ustala się w kwocie: - zadanie częściowe nr 1-14200,00zł; - zadanie częściowe nr 2-1800,00zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.1.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 ze zm.) zwanej dalej ustawą oraz spełniają następujące warunki: - udokumentują należyte wykonanie, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na burzeniu budynków i budowli o wartości nie mniejszej niż 300000zł w przypadku składania oferty na zadanie częściowe nr 1 (ewentualnie na dwa zadania częściowe) lub nie mniejszej niż 50000zł w przypadku składania oferty na zadanie częściowe nr 2; - udokumentują, że dysponują osobą legitymującą się uprawnieniami budowlanymi niezbędnymi do wykonania prac będących przedmiotem zamówienia, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, należącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; - prowadzą działalność gospodarczą. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie muszą dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga dokumentów potwierdzających należyte wykonanie robót budowlanych wyszczególnionych przez wykonawcę, podpisanych przez osoby upoważnione do reprezentowania kupującego. 3. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia niezbędne do wykonania prac będących przedmiotem zamówienia tj. potwierdzone kserokopie uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 4. Wykonawca nie dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia musi złożyć wraz z ofertą pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 5. Oświadczenie dotyczące spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy. 6. Wykonawcy składający ofertę wspólną (np: konsorcja, spółki cywilne) zobowiązani są przedłożyć wymagane dokumenty wymienione w pkt 1 odrębnie dla każdego podmiotu składającego wspólną ofertę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.anr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach