Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych I Oddział w Poznaniu: Zadanie nr 1 - Remont korytarzy pomieszczeń lekarzy orzeczników, wymiana aluminiowych drzwi wejściowych do budynku od strony dziedzińca wraz z robotami towarzyszącymi, Zadanie nr 2 - Remont kominów, wymiana przeciekających okien dachowych w segmencie C, naprawa głowic i tynków powyżej połaci dachowej budynku, Zadanie nr 3 - Remont schodów zejściowych zewnętrznych do wymiennikowni, Zadanie nr 4 - Montaż zasuw burzowych w studzienkach kanalizacyjnych, Zadanie nr 5 - Remont pomieszczenia 204 - wymiana wykładziny i roboty towarzyszące, Zadanie nr 6 - Wymiana lamp oświetlenia awaryjnego w budynku A i B.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych I Oddział w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-908 Poznań, ul. Dąbrowskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8416091 , fax. 61 8411551
  • Data zamieszczenia: 2017-09-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych I Oddział w Poznaniu
    ul. Dąbrowskiego 12
    60-908 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8416091, fax. 61 8411551
    REGON: ---
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych I Oddział w Poznaniu: Zadanie nr 1 - Remont korytarzy pomieszczeń lekarzy orzeczników, wymiana aluminiowych drzwi wejściowych do budynku od strony dziedzińca wraz z robotami towarzyszącymi, Zadanie nr 2 - Remont kominów, wymiana przeciekających okien dachowych w segmencie C, naprawa głowic i tynków powyżej połaci dachowej budynku, Zadanie nr 3 - Remont schodów zejściowych zewnętrznych do wymiennikowni, Zadanie nr 4 - Montaż zasuw burzowych w studzienkach kanalizacyjnych, Zadanie nr 5 - Remont pomieszczenia 204 - wymiana wykładziny i roboty towarzyszące, Zadanie nr 6 - Wymiana lamp oświetlenia awaryjnego w budynku A i B.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie robót budowlanych w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych I Oddział w Poznaniu: Zadanie nr 1 - Remont korytarzy pomieszczeń lekarzy orzeczników, wymiana aluminiowych drzwi wejściowych do budynku od strony dziedzińca wraz z robotami towarzyszącymi, Zadanie nr 2 - Remont kominów, wymiana przeciekających okien dachowych w segmencie C, naprawa głowic i tynków powyżej połaci dachowej budynku, Zadanie nr 3 - Remont schodów zejściowych zewnętrznych do wymiennikowni, Zadanie nr 4 - Montaż zasuw burzowych w studzienkach kanalizacyjnych, Zadanie nr 5 - Remont pomieszczenia 204 - wymiana wykładziny i roboty towarzyszące, Zadanie nr 6 - Wymiana lamp oświetlenia awaryjnego w budynku A i B. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy, 2) kosztorys ofertowy, 3) pełnomocnictwo (w przypadku ustanowienia pełnomocnika przez Wykonawcę), 4) zobowiązanie innego podmiotu (w przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu), 5) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (informacja z otwarcia ofert), przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach