Przetargi.pl
WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W SPSZOZ "ZDROJE" W SZCZECINIE W SZPITALU PRZY UL. MĄCZNEJ 4 I PORADNI PRZY UL. ŚW. WOJCIECHA 7

Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "ZDROJE" ogłasza przetarg

  • Adres: 70-780 Szczecin, ul. Mączna
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 918 806 260 , fax. 918 806 203
  • Data zamieszczenia: 2020-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "ZDROJE"
    ul. Mączna 4
    70-780 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 918 806 260, fax. 918 806 203
    REGON: 29141100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.szpital-zdroje.pl/zamowienia-publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W SPSZOZ "ZDROJE" W SZCZECINIE W SZPITALU PRZY UL. MĄCZNEJ 4 I PORADNI PRZY UL. ŚW. WOJCIECHA 7
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W SPSZOZ "ZDROJE" W SZCZECINIE W SZPITALU PRZY UL. MĄCZNEJ 4 I PORADNI PRZY UL. ŚW. WOJCIECHA 7 Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części zwane pakietami. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferta powinna obejmować całość przedmiotu zamówienia w danym pakiecie Nr 1 Realizacja prac modernizacyjnych i remontowych obiektów mających na celu poprawę jakości w aspekcie epidemiologicznym i higieny pracy – prace szpachlarsko-malarskie pomieszczeń Internistycznej Izby Przyjęć oraz Izby Przyjęć Położniczo-Ginekologicznej Nr 2 Przebudowa zakładowej sieci c.w.u. i c.t. w tunelu przy Pawilonie 11 w ramach „Modernizacji instalacji wod.-kan., c.w.u. i c.t. na terenie SPZOZ Zdroje przy ul. Mącznej 4 w Szczecinie” Nr 3 Zagospodarowanie terenu przy Dziennym Oddziale Psychiatrii Ogólnej w SPSZOZ Zdroje w Szczecinie na potrzeby prowadzenia psychoterapii (hortiterapia) wspomagającej leczenie zaburzeń psychicznych Nr 4 Remont odcinka wodociągu w terenie wzdłuż Pawilonów 14-18 w ramach „Modernizacji instalacji wod.-kan., c.w.u. i c.t. na terenie SPZOZ Zdroje przy ul. Mącznej 4 w Szczecinie” Nr 5 Remont nawierzchni dziedzińca głównego w związku z uruchomianiem dużej części obiektu przy ul. Świętego Wojciecha 7 (m.in. dla Poradni Zdrowia Psychicznego i Poradnia Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości: 1. Nr 1 Realizacja prac modernizacyjnych i remontowych obiektów mających na celu poprawę jakości w aspekcie epidemiologicznym i higieny pracy – prace szpachlarsko-malarskie pomieszczeń Internistycznej Izby Przyjęć oraz Izby Przyjęć Położniczo-Ginekologicznej na kwotę 1 169,00 zł; 2. Nr 2 Przebudowa zakładowej sieci c.w.u. i c.t. w tunelu przy Pawilonie 11 w ramach „Modernizacji instalacji wod.-kan., c.w.u. i c.t. na terenie SPZOZ Zdroje przy ul. Mącznej 4 w Szczecinie” na kwotę 885,00 zł; 3. Nr 3 Zagospodarowanie terenu przy Dziennym Oddziale Psychiatrii Ogólnej w SPSZOZ Zdroje w Szczecinie na potrzeby prowadzenia psychoterapii (hortiterapia) wspomagającej leczenie zaburzeń psychicznych na kwotę 455,00 zł; 4. Nr 4 Remont odcinka wodociągu w terenie wzdłuż Pawilonów 14-18” w ramach „Modernizacji instalacji wod.-kan., c.w.u. i c.t. na terenie SPZOZ Zdroje przy ul. Mącznej 4 w Szczecinie na kwotę 2 041,00 zł; 5. Nr 5 Remont nawierzchni dziedzińca głównego w związku z uruchomianiem dużej części obiektu przy ul. Świętego Wojciecha 7 (m.in. dla Poradni Zdrowia Psychicznego i Poradnia Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia) na kwotę 1 311,00 zł;
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. DOKUMENTY WYMAGANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO 1) Formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 1 SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w następującej formie: a) w formie pisemnej albo b) w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 2) Oświadczenie, - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w następującej formie: a) w formie pisemnej albo b) w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 3) Oświadczenia, zgodnie z Rozdziałem VI pkt 2 ppkt 1 – 2 SIWZ – wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców ww. oświadczenie, potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Ww. oświadczenie należy złożyć w następującej formie: a) w formie pisemnej albo b) w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 4) Odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 lub 20 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 SIWZ); W przypadku oferty składanej w formie pisemnej ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. W przypadku oferty składanej w formie elektronicznej ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej (w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem) 5) Informacji od wykonawcy wskazującej części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm podwykonawców o ile są znane – oświadczenie na załączniku nr 1 pkt 9. 6) Informacji dot. art. 13 lub art. 14 RODO - oświadczenie na załączniku nr 1pkt 11.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach