Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: „Zniesienie barier architektonicznych – Budowa windy przy Zespole Szkół nr 1 im. Powstańców Śląskich w Kędzierzynie-Koźlu”

Powiatowe Centrum Usług Wspólnych w Kędzierzynie-Koźlu ogłasza przetarg

  • Adres: 47-220 Kędzierzyn-Koźle, Konstantego Damrota
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 472 38 80, , fax. 77 4723886 w. 14
  • Data zamieszczenia: 2020-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Usług Wspólnych w Kędzierzynie-Koźlu
    Konstantego Damrota 30
    47-220 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
    tel. 77 472 38 80, , fax. 77 4723886 w. 14
    REGON: 36620956400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cuwkk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: „Zniesienie barier architektonicznych – Budowa windy przy Zespole Szkół nr 1 im. Powstańców Śląskich w Kędzierzynie-Koźlu”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie zewnętrznego szybu windowego wraz z montażem dźwigu osobowo-towarowego dostosowanego dla osób niepełnosprawnych przy budynku Zespołu Szkół nr 1 im. Powstańców Śląskich w Kędzierzynie-Koźlu. Projekt jest dofinansowany ze środków PFRON w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III” w obszarze B, program „Zniesienie barier architektonicznych – Budowa windy przy Zespole Szkół nr 1 im. Powstańców Śląskich w Kędzierzynie-Koźlu”. Zakres zamówienia obejmuje roboty budowlane i Wykończeniowe (zgodnie z zakresem projektu budowlanego, w tym: ROBOTY BUDOWLANE STANU SUROWEGO W TYM: a) roboty rozbiórkowe i demontażowe w zakresie: - rozbiórki fragmentu dachu mansardowego - demontażu rynien i obróbek blacharskich - rozbiórki okien wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi - wykucie otworów drzwiowych b) roboty ziemne - ściągnięcie warstwy humusu - wykonanie wykopu i wybranie gruntu warstwy niekonstrukcyjnej - wykonanie podsypki wraz z zagęszczeniem c) roboty żelbetowe - wykonanie warstwy chudego betonu - wykonanie fundamentów szybu - wykonanie ścian szybu - wykonanie płyty stropowej szybu d) roboty dekarskie i konstrukcyjne - wykonanie konstrukcji dachu szybu, - roboty pokrywcze połaci dachowych - wykonanie obróbek blacharskich - wykonanie odwodnienia dachu szybu, - odtworzenie odwodnienia dachu szkoły e) wyposażenie budynku - montaż windy wraz z uruchomieniem ROBOTY WYKOŃCZENIOWE W TYM: a) roboty izolacyjne - wykonanie warstwy hydroizolacji fundamentów - ocieplenie ścian szybu - ocieplenie dachu szybu b) roboty montażowe i tynkarskie - oczyszczenie ścian, uzupełnienie ubytków, szpachlowanie - zamurowania części otworów okiennych - wykonanie nadproży drzwiowych - wykonanie tynków zewnętrznych - wykonanie tynków wewnętrznych - montaż grzejnika, biały montaż sanitarny, elektryczny - wykonanie torów kablowych dla instalacji elektrycznej i teletechnicznej c) roboty wykończeniowe - malowanie ścian szybu - częściowe malowanie ścian wewnętrznych budynku Szkoły, - odtworzenie fragmentów warstw wykończeniowych posadzki - zabudowanie podwieszanego sufitu d) roboty nawierzchniowe - wykonanie podbudowy - ułożenie obrzeży betonowych - ułożenie kostki betonowej Szczegółowe dane materiałów (charakterystyka techniczna windy) - zgodnie z dokumentacją przetargową, projektową i dokumentacją dostawcy systemu: a) Typ dźwigu - dźwig osobowo-towarowy, przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych i niewidomych oraz niedowidzących, b) Liczba dźwigów - 1 sztuka, c) Usytuowanie w szybie żelbetowym d) Udźwig minimum 630kg / 8 osób e) Prędkość jazdy 1,0 m/s, f) Ilość przystanków - 5 g) Ilość drzwi kabinowych - 2, h) Ilość drzwi szybowych - 5 , i) Wysokość podnoszenia ok. 13m j) Sterowanie całkowicie elektroniczny system sterowania, zbiorczość jazdy „góra - dół“, standardowo wyposażony w: - System jazdy serwisowej (po przełączeniu kluczyka w panelu sterowym), - System jazdy pożarowej (po otrzymaniu sygnału z czujki lub centrali pożarowej, dźwig zjedzie do wytypowanego przystanku i pozostanie tam z otwartymi drzwiami), k) Dojazd do najbliższego przystanku w przypadku zaniku napięcia, l) Napęd elektryczny bezreduktorowy, wyposażony w moduł płynnej regulacji prędkości jazdy, kabina zawieszona na pasach lub linach m) Wymiary minimum kabiny - 1100 x 1400 x 2100 mm (szer. x gł. x wys.) n) Ściany kabiny – wykonane ze stali nierdzewnej o) Sufit – płaski, wykonany ze stali nierdzewnej lub inny p) Podłoga – podłoże antypoślizgowe q) Kluczykowy wyłącznik jazdy serwisowej, łączność awaryjna r) Kabina wyposażona w przyciski oznaczone pismem Braille’a – dla osób niewidomych s) Dodatkowo przewidzieć panel kontrolny sterowania na całą wysokość kabiny z wyświetlaczem LCD. Z uwagi na wykonywanie prac spójnych rodzajowo nieracjonalnym byłoby dzielenie zamówienia na części. Zamawiający umożliwia Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej. Pełny oraz dokładny zakres i opis przedmiotu zamówienia określony jest przez: - Dokumentację projektową sporządzoną przez: W-Pol Sp. z o.o. ul. Kpt. Janiego 12, 44-200 Rybnik; - Przedmiary robót pn.: „Wykonanie windy zewnętrznej przy budynku Zespołu Szkół nr 1 im. Powstańców Śląskich w Kędzierzynie-Koźlu” (stanowią tylko materiał pomocniczy do obliczenia ceny); - STWiO; opublikowane na stronie Zamawiającego www.bip.cuwkk.pl. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto: - Wykonanie dokumentacji powykonawczej, jeżeli jest wymagane, - Organizację, zagospodarowanie i oznakowanie budowy oraz likwidację placu budowy, - Wykonawca ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny, niestwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie inwestycji. Szczególnie jest odpowiedzialny za prowadzenie robót budowlanych zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny prac podczas wykonywania robót budowlano-montażowych i rozbiórkowych (Dz. U. z 2003 r. Nr 47 poz. 401), - W przypadku uszkodzenia istniejących mediów i innych istniejących elementów egzekwowane będzie wyrównanie strat na podstawie kalkulacji powykonawczej oraz strat wynikających z braku zasilania czy transmisji, sporządzonej przez poszkodowanego Użytkownika bądź Właściciela, - Utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót, systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania prac oraz uporządkowanie po zakończeniu robot, - Drogi wykorzystywane do obsługi budowy, powinny być utrzymane w czystości i porządku. Zakazuje się zastawiania ww. dróg do parkowania aut budowy. Wykonawca ma obowiązek systematycznie czyścić i spłukiwać z chodników i jezdni kurz, pył i brud spowodowane realizacją budowy, - Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Inspektorowi Nadzoru do akceptacji wszystkie rozwiązania robocze, rysunki warsztatowe z odpowiednimi opisami, obliczeniami, próbki materiałów, prototypy wyrobów zarówno ujętych jak i nie ujętych dokumentacją projektową wraz z wymaganymi świadectwami, dopuszczeniami, atestami itp.; przed wykonaniem lub zamówieniem elementów indywidualnych Wykonawca musi sprawdzić ich wymiary na budowie, - Przed dokonaniem zamówienia materiałów, urządzeń i wyposażenia Wykonawca ma obowiązek dokonania pomiarów na obiekcie oraz przedstawienia Jednostce Organizacyjnej propozycji materiałowych i kolorystycznych, celem akceptacji, - Wykonawca winien wykonać wszelkie czynności niezbędne dla realizacji robot w taki sposób, by w granicach wynikających z konieczności wypełnienia zobowiązań umownych nie zakłócać bardziej niż to jest konieczne porządku publicznego, dostępu użytkowania lub zajmowania dróg, chodników i placów publicznych i prywatnych do i na terenach należących zarówno do Jednostki Organizacyjnej jak i do osób trzecich, - Wykonawca winien zabezpieczyć Jednostkę organizacyjną przed wszelkimi roszczeniami, postępowaniami, odszkodowaniami i kosztami jakie mogą być następstwem nieprzestrzegania powyższego postanowienia, - Wykonawca winien zabezpieczyć drogi dojazdowe do placu budowy od uszkodzenia przez ruch związany z działalnością Wykonawcy i Podwykonawców, dobierając trasy i używając pojazdów tak, aby szczególny ruch związany z transportem materiałów, urządzeń i sprzętu Wykonawcy na plac budowy ograniczyć do minimum oraz aby nie spowodować uszkodzenia tych dróg, - Wykonawca powinien zabezpieczyć i powetować Jednostce organizacyjnej wszelkie roszczenia jakie mogą być skierowane w związku z tym bezpośrednio przeciw Jednostce organizacyjnej, oraz podjąć negocjacje i zapłacić roszczenia jakie wynikną na skutek zaistniałych szkód, - Wykonawca ma obowiązek uczestniczyć, na żądanie Jednostki organizacyjnej, w naradach i innych czynnościach w trakcie realizacji przedmiotu Umowy oraz w okresie gwarancji lub rękojmi, - Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu, - Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika, - odbiór urządzeń przez Jednostkę Notyfikowaną (Urząd Dozoru Technicznego) i wydanie Certyfikatów Zgodności, - Wykonanie zaleceń pokontrolnych i poodbiorowych, - Zebranie odpadów powstałych w wyników realizacji przedmiotu zamówienia i przekazanie ich do odzysku, unieszkodliwienia lub składowania. Powstałe w ten sposób odpady - w tym również wszelkiego rodzaju nadziemne, podziemne, nieorganiczne i organiczne pozostałości typu gruz, złom, pnie, korzenie, karpiny itp. należy bez zbędnej zwłoki wywieźć na Regionalną Instalację Przetwarzania Odpadów Komunalnych lub przekazać przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Składowanie w rejonie placu budowy w miejscu wskazanym przez Jednostkę Organizacyjną zdemontowanych materiałów nadających się do odzysku jest możliwe na okres nie dłuższy niż termin realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Jednostce organizacyjnej dokumenty potwierdzające złożenie wytworzonych odpadów na RIPOK lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów, - Zwrot kosztów pobranych od Jednostki organizacyjnej mediów (woda, energia elektryczna), - Uporządkowanie terenu budowy oraz przywrócenie terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: NIE DOTYCZY
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty wypełniony ściśle wg załączonego do SIWZ wzoru druku z kompletem oświadczeń dotyczących spełnienia warunków oferty i udzielenia zamówienia oraz podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy określonego aktem rejestrowym z podaniem imienia i nazwiska. 2. Pełnomocnictwo wystawione wg wzoru załączonego do SIWZ lub pełnomocnictwa Wykonawcy. W przypadku przedkładania kopii pełnomocnictw muszą być one potwierdzone (uwierzytelnione) notarialnie za zgodność z oryginałem. 3. Oświadczenie wstępne Wykonawcy w zakresie wskazanym w druku Nr 1 i określone w pkt 10.7 SIWZ potwierdzające spełnienie warunków postępowania. 4. Oświadczenie wstępne Wykonawcy w zakresie wskazanym w druku Nr 2 i określone w pkt 10.7 SIWZ. 5. Oświadczenie wstępne Wykonawcy w zakresie wskazanym w druku Nr 2A i określone w pkt 10.7 SIWZ. Oświadczenie należy złożyć i dołączyć do oferty, gdy Wykonawca polega na zasobach podmiotu udostępniającego (art. 36b ust.1). 6. Oświadczenie podmiotu trzeciego o udostępnieniu swoich zasobów w zakresie doświadczenia lub udostępnienia osób Wykonawcy w zakresie wskazanym w druku Nr 5A i 6A i określone w pkt 6.5 SIWZ. Oświadczenie należy złożyć i dołączyć do oferty, gdy Wykonawca polega na zasobach podmiotu udostępniającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach