Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: PT i termomodernizacja PSP Nr 11 na osiedlu Pogorzelec

Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza 32
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 40 34 451 , fax. 77 40 34 451
  • Data zamieszczenia: 2015-04-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych
    ul. Piramowicza 32 32
    47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
    tel. 77 40 34 451, fax. 77 40 34 451
    REGON: 00052450700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kedzierzynkozle.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: PT i termomodernizacja PSP Nr 11 na osiedlu Pogorzelec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z termomodernizacją budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 11 znajdującej się w Kędzierzynie-Koźlu przy ul. Alei Partyzantów 30. Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie następujących robót: - architektura roboty budowlane - budynek szkoły, - odgromienie - budynek szkoły, - architektura roboty budowlane - budynek łącznika i sali gimnastycznej, - odgromienie - budynek łącznika i sali gimnastycznej, - instalacje C.O. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załączona w wersji elektronicznej na stronie http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/ poniższa dokumentacja, będąca integralną częścią SIWZ: - projekt budowlany - projekt wykonawczy/architektura, - projekt wykonawczy/instalacja grzewcza, - projekt wykonawczy/instalacja odgromowa, - STWiORB sporządzonej przez: Pracownię Architektoniczno-Urbanistyczną A3 Agnieszka Romanowska-Tarczyńska, 44-100 Gliwice, ul. Bednarska 4/4. Zamawiający umożliwia Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto: a) Wykonanie dokumentacji powykonawczej. b) Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy. c) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu. d) Zebranie odpadów powstałych w wyników realizacji przedmiotu zamówienia i przekazanie ich do odzysku, unieszkodliwienia lub składowania. Powstałe w ten sposób odpady - w tym również wszelkiego rodzaju nadziemne, podziemne, nieorganiczne i organiczne pozostałości typu gruz, złom, pnie, korzenie, karpiny itp. - należy bez zbędnej zwłoki wywieźć do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK) lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Składowanie w rejonie placu budowy w miejscu wskazanym przez zamawiającego zdemontowanych materiałów nadających się do odzysku jest możliwe na okres nie dłuższy niż termin realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić zamawiającemu dokumenty potwierdzające złożenie wytworzonych odpadów na RIPOK lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów. e) Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika. f) Zabezpieczenie obiektu oraz prowadzenie robót budowlanych w taki sposób, aby w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia możliwe było ciągłe, bezkolizyjne jego użytkowanie (z wyłączeniem okresu wakacyjnego lipiec - sierpień). g) Wykonanie i zamontowanie dwóch tablic informacyjnych metalowych powlekanych (lub równoważnych) wg wzorca zamieszczonego w niniejszej SIWZ (WZÓR Nr 22). - tablica o wymiarach 150cm x 100cm na słupkach metalowych w czasie trwania inwestycji. - tablica o wymiarach 150cm x 100cm na słupkach metalowych po zakończeniu Inwestycji. h) Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót. i) Należy uporządkować także teren przylegający do placu budowy, który został naruszony wskutek prowadzonych robót. j) Przygotowanie ścian do malowania, zabezpieczenie podłogi oraz malowanie ścian (w kolorze zbliżonym do istniejącego) po robotach wewnętrznych w ilości 800m2. ZADANIE REALIZOWANE BĘDZIE W OBIEKCIE CZYNNYM, DLATEGO WYKONAWCA SZCZEGÓLNIE ZOBOWIĄZANY JEST DO PRZESTRZEGANIA Rozporządzenia MpiPS (tekst jednolity Dz. U. z 2003r. Nr 169, poz. 1650) - Ogólne przepisy bezpieczeństwa i higieny pracy § 82 Roboty budowlane, rozbiórkowe, remontowe i montażowe prowadzone bez wstrzymania ruchu zakładu pracy lub jego części w miejscach przebywania pracowników zatrudnionych przy innych pracach lub działania maszyn i innych urządzeń technicznych powinny być organizowane w sposób nie narażający pracowników na niebezpieczeństwa i uciążliwości wynikające z prowadzonych robót, z jednoczesnym zastosowaniem szczególnych środków ostrożności. § 83 ust. 1 Przed rozpoczęciem robót, o których mowa w § 82, pracodawca, u którego mają być prowadzone roboty, i osoba kierująca robotami powinni ustalić w podpisanym protokole szczegółowe warunki bezpieczeństwa i higieny pracy, z podziałem obowiązków w tym zakresie. Teren prowadzenia robót, o których mowa w § 82, powinien być wydzielony i wyraźnie oznakowany. W miejscach niebezpiecznych należy umieścić znaki informujące o rodzaju zagrożenia oraz stosować inne środki zabezpieczające przed skutkami zagrożeń (siatki, bariery itp.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 35.000,00 PLN (słownie: trzydzieści pięć tysięcy 00/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 16.04.2015r. do godz. 11:30. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP Kędzierzyn-Koźle 57 1020 3714 0000 4102 0108 5455 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone jako zabezpieczenie wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, (pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania), muszą również posiadać w swojej treści obowiązkowy zapis, że Zamawiającemu służy prawo wypłaty wadium ze strony Gwaranta, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 (w innym przypadku nie będą uznawane), oraz, że wypłata wadium nastąpi bez jakichkolwiek warunków wstępnych i na jego pierwsze wezwanie. 5. Wadium wniesione w formie wymienionej w pkt 8.3 b-e należy obowiązkowo ZAŁĄCZYĆ w ORYGINALE do oferty. Brak oryginału dokumentu przy ofercie traktowane będzie jako niezabezpieczenie oferty w wadium. 6. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie wraz z odsetkami zgodnie z art. 46, ust. 1, ust. 1a, ust. 2 i ust. 4 ustawy Pzp. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46, ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8. Wykonawca zobowiązany jest do ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji [miesiące]
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach