Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: Rewaloryzacja Parku Centralnego w Świdnicy (Pierwszy Etap)

Prezydent Miasta Świdnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 58-100 Świdnica, ul. Armii Krajowej 49
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8562850 , fax. 074 8523110
  • Data zamieszczenia: 2014-08-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Świdnicy
    ul. Armii Krajowej 49 49
    58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8562850, fax. 074 8523110
    REGON: 00057958900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swidnica.bip-gov.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: Rewaloryzacja Parku Centralnego w Świdnicy (Pierwszy Etap)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 3.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania pn.: Rewaloryzacja Parku Centralnego w Świdnicy (Pierwszy Etap) 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Celem realizacji zadania są roboty budowlane polegające na wymianie części nawierzchni istniejących oraz ułożeniu nowych nawierzchni; wykonanie systemu oświetlenia parkowego połączonego z systemem sterowania wodą w fontannach; budowa obiektów małej architektury - małego amfiteatru, ławek, śmietników, stojaków na rowery, mebli miejskich, budowa zespołów fontannowych tj. jednej fontanny głównej F1 i dwóch fontann posadzkowych F2; wykonanie elementów ukształtowania terenu obejmujące skarpy, mury oporowe i nasypy; rozbudowa sieci infrastruktury technicznej; rozbiórka obiektów kolidujących z projektowanym zagospodarowaniem terenu; wycinka lub przesadzenie drzew i krzewów kolidujących z projektowanym zagospodarowaniem terenu. Przedmiot zamówienia nie obejmuje nowych nasadzeń oraz zasiewu roślin. 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej tj. projekcie budowlanym, szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, sporządzonej przez dr inż.arch. Grażynę Czora - CZORA&CZORA Sp. z o.o. ul.Armii Krajowej 6, 40-689 Katowice. Załączony do dokumentacji projektowej przedmiar robót nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia. Załączony jest w celu ułatwienia dokonania wyceny oferty przez Wykonawcę. Przedmiaru nie należy wypełniać ani załączać do oferty. Zamawiający przewidział zmianę w stosunku do projektu budowlanego: - opasek z płyt granitowych w ciągu ścieżek żwirowych na dwa rzędy kostki kamiennej granitowej 8/11, - ławek społecznych typ Ł3 z siedziskiem i oparciem metalowym na ławki z siedziskiem i oparciem naturalnym np. drewnianym. Zamawiający informuje, że w ramach nadzoru autorskiego dokona modyfikacji wzoru posadzki aleji głównej, który nie będzie znacząco odbiegał od wzoru projektowanego przy zachowaniu tego samego materiału. W przypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych dokumentów, obowiązuje następująca kolejność ich ważności: - Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, - Projekt Budowlany. 3.4. Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty budowlane, które nie zostały wyszczególnione w przedmiarze robót, a są konieczne do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z projektem budowlanym, szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, zapisami SIWZ oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa a w szczególności ustawą Prawo Budowlane (Dz. Ust. 2013 Poz.1409) oraz powiązanymi przepisami prawa. 3.5. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV): 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe 45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45262310-7 - Zbrojenie 45262311-4 - Betonowanie konstrukcji 45320000-6 - Roboty izolacyjne 45233140-2 - Roboty drogowe 45262510-9 - Roboty kamieniarskie 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45314310-7 - Układanie kabli 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzenia ścieków 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 3.6. Etapy realizacji i harmonogram rzeczowo-finansowy przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w okresie od września 2014 do czerwca 2015r. 3.6.1. Zamawiający zaplanował do wykonania w 2014r. następujący zakres rzeczowy (zgodnie z dokumentacją projektową): a) roboty rozbiórkowe kolidujących obiektów: budynku gospodarczego - kajakarni, fundamentów w rejonie budynku gospodarczego, betonowych schodów terenowych, alejek, istniejącego oświetlenia oraz innych elementów niezbędnych do realizacji robót budowlanych, b) roboty budowlane obejmujące wykonanie zagospodarowania terenu tj. budowę amfiteatru, prace zbrojarskie, budowę maszynowni nr 1 i nr 2, montaż fundamentów pod elementy małej architektury, budowę jednej fontanny głównej F1 i dwóch fontann posadzkowych F2, budowę schodów terenowych, przebudowę alejek parkowych o projektowanej nawierzchni żwirowej np. HanseGrant oraz głównej alei o projektowanej nawierzchni z płyt granitowych (w roku 2014 przewidziano do wykonania podbudowy pod nawierzchnię docelową z płyt kamiennych), c) zagospodarowanie terenów zielonych w zakresie wycinki oraz przesadzeń drzew i krzewów przewidzianej w dokumentacji projektowej; d) budowę sieci uzbrojenia terenu zasilających rewaloryzowany obszar tj., oświetlenia zewnętrznego (montaż sieci kablowej elektrycznej oraz części słupów oświetleniowych), sieci kanalizacji sanitarnej, przyłącza i sieci wodociągowej (łącznie z wymianą odcinka istniejącego przyłącza wodociągowego na odcinku od punktu wpięcia do istniejącego przyłącza przy hali sportowej do projektowanej studni wodomierzowej) oraz instalacji monitoringu (z wyłączeniem kamer). Zamawiający przewidział w roku 2014r. finansowanie przedmiotowego zadania w kwocie do 2.100.000,00 zł. brutto. 3.6.2. Zamawiający zaplanował do wykonania w 2015r. następujący zakres rzeczowy (zgodnie z dokumentacją projektową): a) roboty budowlane obejmujące ułożenie docelowej nawierzchni głównej alei z płyt kamiennych na wykonanej wcześniej podbudowie, montaż elementów wykończenia fontanny głównej F1 i dwóch fontann posadzkowych F2 (okładziny z kamienia), b) montaż małej architektury (ławki, słupki dystrybucyjne, kosze na śmieci, stoliki szachowe oraz inne elementy przewidziane w dokumentacji projektowej), c) montaż technologii fontanny głównej F1 i dwóch fontann F2, d) montaż pozostałego do wykonania oświetlenia zewnętrznego i instalacji monitoringu (kamer). Wykonawca zobowiązany będzie, przed zakupem i montażem elementów małej architektury w tym: ławek, koszy na śmieci, stolików do gry w szachy oraz elementów oświetlenia parkowego w tym słupów i opraw oświetleniowych jak również słupków dystrybucyjnych energii elektrycznej i wody, do uzgodnienia z Zamawiającym typu i kolorystyki każdego elementu oraz urządzenia. Szczegółowy harmonogram rzeczowo-finansowy na lata 2014-2015 realizacji przedmiotu zamówienia zostanie uzgodniony pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym po rozstrzygnięciu postępowania przetargowego i przed podpisaniem umowy. 4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA. 4.1. Wymagany termin realizacji zadania: a) Rozpoczęcie realizacji: w dniu podpisania umowy; b) Zakończenie realizacji zakresu zadania określonego w pkt. 3.6.1.: do 15 listopada 2014r. c) Zakończenie realizacji całości zadania: do 30 czerwca 2015r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM. 9.1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych) 9.2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 9.3. Wadium może być wniesione w formach określonych w art.45 ust.6 ustawy Pzp, z tym, że: a/ złożone w pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PKO S.A. I Oddział w Świdnicy 96 1240 1978 1111 0010 0166 5724. Kwota wadium wniesiona przelewem winna znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. b/ złożone w gwarancjach (bankowych, ubezpieczeniowych): z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych art. 46 ust. 5 ustawy Pzp tj. w przypadku, gdy Wykonawca: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,oraz: - w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9.4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za skutecznie wniesione Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie w dniu otwarcia ofert znajduje się na rachunku Zamawiającego. 9.5. Wszystkie formy wadium powinny mieć określoną ważność zgodną z okresem związania ofertą. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 9.6. Złożone w innej niż pieniądz formie winno być złożone w kasie Zamawiającego, jako depozyt, złożony za potwierdzeniem, przed upływem terminu składania ofert. 9.7. Dowód przelewu lub potwierdzenie depozytu należy dołączyć w oryginale do oferty. 9.8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem jak w pkt 9.12. 9.9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9.10. Zamawiający zwraca wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9.11. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie, pkt 9.8 jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9.12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9.13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a/ odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b/ nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c/ zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, d/ w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.swidnica.bip-gov.info.pl/bip/glowna
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach