Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.„ Przebudowa nawierzchni ul. Kościelnej w Świdnicy”

Prezydent Miasta Świdnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 58100 Świdnica, ul. Armii Krajowej
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 562 850 , fax. 748 523 110
  • Data zamieszczenia: 2017-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Świdnicy
    ul. Armii Krajowej 49
    58100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. 748 562 850, fax. 748 523 110
    REGON: 57958900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.„ Przebudowa nawierzchni ul. Kościelnej w Świdnicy”
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1 PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA : 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Przebudowa na-wierzchni ul. Kościelnej w Świdnicy” w dwóch etapach: - etap I odcinek od skrzyż. z ul. Saperów 27 do ul. Kościelnej nr 32, - etap II odcinek od skrzyż. z ul. 1 Maja do ul. Kościelnej nr 26, 2. Przedmiot niniejszego zamówienia będzie realizowany w oparciu o umowę, projekt drogowy odtworzenia terenu, zapisy Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz na podstawie robót przewidzianych do realizacji w ciągu drogi gminnej w ramach projektu drogowego odtworzenia terenu po „ Budowie sieci rozdzielczej od T3/2 i przyłączy przy ul . Kościelnej w Świdnicy – etap II zgodnie z wiedzą budowlaną oraz przepisami szczególnymi. 3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej, sporządzonej w kwietniu 2017 r. przez Firmę Projektowanie i Doradztwo Techniczne Spółka Cywilna Marzena Bylica, Jakub Krasowski z sie-dzibą ul. Broniewskiego 1 b, 58-160 Wałbrzych, obejmującej: a/ Projekt odtworzenia nawierzchni ul. Kościelnej i Saperów po budowie sieci cieplnej wraz z przyłączami w Świdnicy, b/ Szczegółowe Specyfikacje Techniczne, c/ Przedmiar robót. d/ Zatwierdzony projekt organizacji ruchu zastępczego na czas realizacji robót, który zostanie przekazany wykonawcy nieodpłatnie przez Miejski Zakład Energetyki Cieplnej w Świdnicy sp. z o.o. najpóźniej do dnia 28.06.2017. 4. Dokumentacja projektowa, o której mowa w ust. 3 powyżej , stanowiąca Załącznik nr 9 do SIWZ znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.swidnica.bip-gov.info.pl w katalogu zamówienia publiczne. Dokumentacja projektowa w wersji papierowej jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego – Urząd Miejski w Świdnicy, ul. Armii Krajowej nr 49, Wydział Dróg – pok. 307. UWAGA!  Załączone przedmiary robót (Załącznik nr 10 do SIWZ) należy traktować jako element dodatkowy. Przedmiar robót jest materiałem pomocniczym i poglądowym, nie stanowi samodzielnego opisu przedmiotu zamówienia i nie należy mu przypisywać roli funkcji, o których mowa w § 4 ust.1 pkt. 3 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. nr 202, poz. 2072).  Przedmiary robót załączone są w celu ułatwienia dokonania wyceny oferty przez Wykonawcę. Przedmiarów nie należy wypełniać ani załączać do oferty. Dokumentację przetargową, tj. dokumentację sporządzoną i udostępnioną Wykonawcom przez Zamawiającego na potrzeby przeprowadzenia niniejszego postępowania przetargowego, obejmującą w szczególności SIWZ wraz z załącznikami do niej oraz wszelkimi zmianami i dodatkowymi ustaleniami wynikłymi w trakcie procedury przetargowej stanowiącymi integralną część SIWZ, wyszczególnionymi we wszystkich przesłanych i umieszczonych na stronie internetowej Zamawiającego. 5. Przedmiot zamówienia realizowany jest w porozumieniu ze Miejskim Zakładem Energetyki Cieplnej w Świdnicy sp. z o.o. ( dalej MZEC), i po wcześniejszym zakończeniu przez nich prac związanych z wykona-niem sieci rozdzielczej T3/2 i przyłączy do budynków przy ul. Kościelnej w Świdnicy. 6. Ze względu na potrzebę utrzymania przejezdności w ulicy Kościelnej ( ruch kołowy i pieszy), po zakoń-czeniu robót instalacyjnych, MZEC wykona nawierzchnię z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/31,5 mm w obszarze pasa drogowego w którym zakończył prace. Mając na uwadze powyższe wykonawca robót drogowych do obmiarów podanych w Projekcie odtworze- nia terenu winien doliczyć koszty związane z wykonaniem: a. koryta w jezdni na gł. ok 50 cm w miejscu przekopów liniowych, b. koryta w jezdni na gł. ok. 20 cm na pozostałym obszarze, w miejscu zdemontowanej kostki 18-20 cm (nawierzchni tymczasowej z kruszywa) c. koryta w chodnikach na gł. ok. 25 cm, d. wywozu urobku i jego utylizacji, e. załadunku i dowozu z odległości 1 km i wyładunku w miejscu zabudowy materiałów na-wierzchniowych (kostka, płyty) zdemontowanych przez wykonawcę robót instalacyjnych MZEC. f. uwzględnienia w kosztach wykonania podbudowy w chodnikach 7. Ustalono, że Miejski Zakład Energetyki Cieplnej w Świdnicy sp. z o.o. rozpocznie realizację: • I etapu inwestycji związanej z wykonaniem sieci rozdzielczej T3/2 i przyłączy do budynków przy ul. Ko-ścielnej nie później niż w dniu 19.05.2017 roku i zakończy nie później niż 28.06.2017 roku. • II etapu inwestycji związanej z wykonaniem sieci rozdzielczej T3/2 i przyłączy do budynków przy ul. Ko-ścielnej nie później niż w dniu 09.08.2017 roku i zakończy nie później niż 15.10.2017 roku. 8. Wykonawca ma obowiązek wykonania stosownych badań sprawdzających zagęszczenia gruntu w wyko-pach po inwestycji sieciowej realizowanej przez MZEC. 9. Przedmiot zadania będzie realizowany w oparciu o : 1)dokumentację projektową, o której mowa w ust. 4 powyżej, 2) dokumentacje przetargową tj. dokumentację sporządzoną i udostępnioną Wykonawcom przez Zamawiającego na potrzeby przeprowadzenia niniejszego postepowania przetargowego, obejmującą w szczególności SIWZ wraz z załącznikami do niej oraz wszelkimi zmianami i dodatkowymi ustaleniami wynikłymi w trakcie procedury przetargowej stanowiącej część SIWZ , wyszczególnionymi we wszystkich przesłanych i umieszczonych na stronie internetowej Zamawiającego pismach. 10. Zakres robót do wykonania wynika z załączonej Dokumentacji, stanowiącej Załącznik 9 do SIWZ. Przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia dokładnej ilości robót. Z uwagi na wynagrodzenie ryczałtowe, w przypadku, w którym okaże się, że rzeczywista ilość robót jest większa od wcześniej założonej, Wykonawca nie będzie mógł żądać dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania na podstawie Dokumentacji, nie zwal-nia Wykonawcy od ich wykonania. Ilość robót w przedmiarze Wykonawca winien skorygować do wielko-ści rzeczywistej, obliczonej na podstawie Dokumentacji, własnych pomiarów i analiz. 11. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do: 1) oznakowania placu budowy zgodnie z przekazanym nieodpłatnie przez MZEC projektem organizacji ruchu na czas prowadzenia robót objętym niniejszym zamówieniem. 2) zorganizowania placu budowy ( zaplecze, pobór energii, wody, dozorowanie itd.), 3) utrzymywanie oznakowania w należytym stanie przez cały czas budowy, 4) bieżącego wywozu materiałów nieużytecznych z terenu budowy na składowisko odpadów oraz i ich unieszkodliwienie o ile będzie to konieczne (do 10 km), 5) utrzymania w czystości dróg publicznych, po których będzie odbywał się ruch pojazdów budowy i transportujących materiały, wykonania inwentaryzacji i przeglądu stanu zerowego dróg przeznaczo-nych do transportu oraz ustalenia z odpowiednimi zarządcami sposobu korzystania z uzgodnionych dróg. W przypadku ewentualnych roszczeń odszkodowawczych administratorów i zarządców za znisz-czenie dróg i ulic przez transport budowy Wykonawca jest zobowiązany do ich naprawy na własny koszt, który nie będzie podlegał odrębnej zapłacie i jest wliczony w cenę kontraktową. 6) wykonania we własnym zakresie dokumentacji fotograficznej oraz inwentaryzacji przyległego terenu celem oddalenia ewentualnych roszczeń właścicieli dotyczących uszkodzeń spowodowanych przepro-wadzonymi robotami – jeżeli Wykonawca nie dopełni tego warunku, w przypadku ewentualnych rosz-czeń odszkodowawczych właścicieli nieruchomości, Wykonawca będzie zobowiązany do ich naprawy na własny koszt; 7) uporządkowanie i doprowadzenie do stanu pierwotnego terenu sąsiadującego z placem budowy po za-kończeniu wszystkich robót objętych zamówieniem, 8) niezwłocznego zawiadamiania Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach lub nowych okolicznościach wynikłych w trakcie prowadzenia robót, 9) zawarcia na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji roboty objętej umową, przy czym ubezpieczeniu podlegać mają w szczególności: a) roboty objęte umową, urządzenia oraz wszelkie mienie ruchome związane bezpośrednio z wykonawstwem robót b) odpowiedzialność cywilna za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracow-ników i osób trzecich a powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojaz-dów mechanicznych. 10) wykonywania wszelkich, innych czynności wynikających ze specyfiki danych robót. Uwaga !  Prace budowlane będą prowadzone na całym obszarze objętym przedmiotem zamówienia w sposób pozwalają-cy na utrzymanie ruchu obsługującego przyległe tereny. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dostępu do wszystkich nieruchomości dla osób pieszych przez cały okres trwania budowy a także, w miarę możliwo-ści technologicznych, do umożliwienia przez ten okres dojazdu do nieruchomości oraz dostaw towaru; jeżeli ze względów technologicznych zaistnieje konieczność wstrzymania dojazdu do nieruchomości – Wykonawca każdorazowo zobowiązany jest do poinformowania o tym fakcie zainteresowane strony.  Wszelkie prace w pobliżu istniejącego uzbrojenia terenu (kable teletechniczne, energetyczne, przewody kanaliza-cyjne, wodociągowe, gazowe) należy prowadzić ręcznie, pod nadzorem przedstawiciela, wskazanego przez wła-ściciela sieci. Przed rozpoczęciem robót przebiegających w pobliżu istniejącego uzbrojenia terenu, należy prób-nymi przekopami ustalić położenie tych sieci. 4.2 LOKALIZACJA 1. Przedmiot zamówienia zlokalizowany jest na n/w działkach nr:832, 861 obręb 0004 Śródmieście 2. W obszarze inwestycji zlokalizowane są istniejące sieci uzbrojenia terenu: sieć elektroenergetyczna, sieć gazowa, sieć teletechniczna, sieć kanalizacji deszczowej i sanitarnej, sieć wodociągowa, ciepłownicza. 4.3 WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH CPV: 5233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 4.4 Minimalny okres gwarancji jakości - 60 miesięcy od daty odbioru przedmiotu umowy. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę krótszej gwarancji jakość, oferta będzie podlegała odrzuceniu na podst. Art. 89 ust. 1 pkt. 2 Pzp. 4.5 INNE POSTANOWIENIA 1 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 2 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 3 Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane lub usługi. 4..Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wy- konujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia (art. 29 ust. 3a ustawy PZP): 1) przygotowanie terenu pod budowę, 2) roboty rozbiórkowe 3) roboty ziemne, 4) wykonanie konstrukcji nawierzchni jezdni i chodników 5. Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia najpóźniej w dniu podpisania umowy złącznika zawierające-go skład osobowy tychże pracowników; załącznik musi być aktualizowany na bieżąco tj. za każdym razem, gdy: dojdzie do zmiany personalnej na budowie. Wymaganie powyższe zwiera również „Wzór umowy” - Załącznik nr 8 do SIWZ 6. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności w zakresie jak w ust. 5, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia w/w osób przez cały okres realizacji wykon-ywanych przez niego czynności, w szczególności poprzez: 1) przedstawienie przez Wykonawcę kopii zanonimizowanych umów w zakresie danych osobowych( imię i na-zwisko nie podlega anonimizacji ) zawartych przez Wykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 7 dni roboczych, 2) okazanie dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrud-nienia w/w osób, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 7 dni roboczych, 3) sprawdzenie czy roboty budowlane będą wykonywane przez osoby wymienione w załączniku nr 4 do umo-wy, które zostały wskazane przez Wykonawcę. 8. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w ust. 7, pkt 1 i 2, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować nali-czeniem kar umownych w wysokości określonej w §12, ust. 1, pkt 12 i 13 wzoru umowy załączonego do SIWZ, a także zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wy-konującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy, umową cywilnoprawną. 9. Kontrola, o której mowa w ust. 8 może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. V. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA 1 Zamawiający wymaga realizacji całości zamówienia w terminie do dnia: - etap I odcinek od skrzyż. z ul. Saperów 27 do ul. Kościelnej nr 32 do dnia 20.07.2017 roku, - etap II odcinek od skrzyż. z ul. 1 Maja do ul. Kościelnej nr 26 do dnia 30.11.2017 roku, 2 Jeśli Wykonawca nie dotrzyma postanowień w zakresie terminów, koszty wszelkich opóźnień poniesione przez Zamawiającego w związku z opóźnieniem poniesie Wykonawca, niezależnie od obowiązku zapłaty kary, zgod-nie z zapisami § 13 wzoru umowy. 3. Wykonawca rozpocznie roboty budowlane bez zbędnej zwłoki i następnie będzie prowadził roboty z należytym pospiechem i bez opóźnienia , aby ukończyć je w terminie oznaczonym w ust. 1, wliczając w to czas konieczny na przeprowadzenie z powodzeniem prób, sprawdzeń, pomiarów itp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach