Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: ,,Doposażenie strefy wypoczynku w m. Witoszyce”

Gmina Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 56200 Góra, ul. Mickiewicza
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 655 443 644 , fax. 065/543-26-58
  • Data zamieszczenia: 2017-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Góra
    ul. Mickiewicza 1
    56200 Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 655 443 644, fax. 065/543-26-58
    REGON: 41105066900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gora.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: ,,Doposażenie strefy wypoczynku w m. Witoszyce”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie części zakresu robót budowlanych zadania inwestycyjnego pn.: ,,Doposażenie strefy wypoczynku w m. Witoszyce”, dotyczących wyłącznie dostawy i montażu huśtawki podwójnej wahadłowej wraz z wykonaniem nawierzchni bezpiecznej z piasku. Parametry techniczne urządzenia: Wymiary: 401x170x250 cm Strefa bezpieczeństwa: 401 x 780 cm Wysokość całkowita: 250 cm Wysokość swobodnego upadku: 140 cm Strefa upadku : 401x780 cm Przedział wiekowy: 3-14 lat Konstrukcja huśtawki wykonana z rury 76,1 x 3,2 mm malowanej proszkowo, siedziska płaskie oraz kubełkowe zawieszone na łańcuchach, całość posadowiona na słupach osadzonych w gruncie przy pomocy stalowych kotew. Nawierzchnia bezpieczna zgodnie z wymaganiami normy PN-EN 1177 określającymi parametry nawierzchni sypkich, powinna mieć przynajmniej 30 cm grubości. Piasek kopalniany z ziaren mineralnych. Wielkość ziaren od 0,06 do 2 mm. Podłoże wyścielić geowłókniną. Urządzenie należy zmontować zgodnie z instrukcją producenta oraz na stałe związać z gruntem za pomocą ocynkowanych kotew stalowych mocowanych w betonowym fundamencie (beton B20). Przeprowadzenie badań archeologicznych leży po stronie Inwestora. Wszystkie zastosowane urządzenia powinny spełniać wymagania normy PN-EN 1176 dotyczącej wyposażenia palcu zabaw i posiadać odpowiednie certyfikaty bezpieczeństwa oraz co najmniej trzy letni okres gwarancyjny. Należy rozmieścić je na placu w ten sposób by zapewnić zachowanie bezpiecznych stref pomiędzy urządzeniami oraz umożliwić bezpieczne korzystanie z poszczególnych sprzętów. Wszystkie urządzenia i elementy malej architektury na placu zabaw należy lokować w miejscach wskazanych w projekcie palcu zabaw. Dopuszcza się 3% odchylenia pod względem wymiarów pozostałych elementów, pod warunkiem, że zmieszczą się w obrębie projektowanych stref bezpieczeństwa. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa wraz z uzupełniającymi ją przedmiarami robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla zakresu objętego przedmiotem zamówienia. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie materiałów i urządzeń, dopuszcza się stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały i urządzenia użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji służą określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi materiałami o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami i urządzeniami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112720-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wskazane w pkt XI ppkt 13 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach