Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Budowa placu zabaw przy ul. Wiązowej”

Prezydent Miasta Tychy ogłasza przetarg

  • Adres: 43-100 Tychy, Al. Niepodległości
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 7763333 , fax. (032) 7763344
  • Data zamieszczenia: 2019-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Tychy
    Al. Niepodległości 49
    43-100 Tychy, woj. śląskie
    tel. (032) 7763333, fax. (032) 7763344
    REGON: 51592200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.umtychy.pl/zamowienia-publiczne-urzedu-miasta

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Budowa placu zabaw przy ul. Wiązowej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia obejmuje zakres zgodny z dokumentacją projektową autorstwa Studio S1, Marek Stojanowski. Przedmiot zamówienia obejmuje: Dostawę i montaż urządzeń: • Zestaw zabawowy duży – 1szt., • Zestaw liniowy do wspinania – 1szt., • Huśtawka równoważna – 1szt., • Bujak sprężynowy – 3szt., • Bujak sprężynowy „równoważnia” – 1szt., • Tablica edukacyjna – 5szt., • Huśtawka bocianie gniazdo – 1szt., • Piaskownica – 1szt., • Stół piaskownicy – 2szt., • Ławka z oparciem – 9szt., • Kosz na śmieci - 2szt., • Stojak na rowery -2szt., • Tablica informacyjna – 1szt., • Ogrodzenie placu zabaw, • Nawierzchnie: • Kostka betonowa, • Maty przerostowe, • Wylewany poliuretan, • Nawierzchnia trawiasta (wyrównanie terenu, obsianie trawą) Do obowiązków wykonawcy należy także: - zapewnienie obsługi geodezyjnej w tym wykonanie mapy geodezyjnej powykonawczej, - uzyskanie zaplecza placu budowy, zabezpieczenie dojść i dojazdów, - uporządkowanie terenu po zakończeniu prac. UWAGI DODATKOWE: • Sprzęt, narzędzia pomiarowe wymagane do dokonania odbiorów technicznych robót Wykonawca udostępni nieodpłatnie na każde życzenie Inwestora. Ponadto w ramach wynagrodzenia Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wykonanie zabezpieczeń i oznakowań terenu budowy. • W czasie realizacji zadania należy zapewnić na terenie budowy należyty ład i porządek, a w szczególności przestrzegać przepisów bhp oraz zapewnić niezbędne zabezpieczenia placu budowy. W zakresie równoważności urządzeń zabawowych niniejszym wprowadza się zmiany w dokumentacji projektowej: 1. W zakresie gabarytów za równoważne uznane zostanie urządzenie zabawowe mniejsze lub większe o 20 % od urządzenia referencyjnego ale o wymiarach pozwalających na prawidłowe posadowienie go z zachowaniem strefy upadku wynikającej z norm rodziny PN-EN 1176:2009 oraz umiejscowienie na placu zabaw w miejscu przewidzianym w projekcie bez konieczności zmiany wymiarów i kształtu całego placu zabaw. Dopuszcza się, aby elementy małej architektury oraz tablica informacyjna były o 30 % większe lub mniejsze od elementów wskazanych w dokumentacji projektowej. Wszystkie urządzenia na placu zabaw mają zachować swoje pierwotne lokalizacje. 2. W zakresie konstrukcji urządzeń zabawowych dopuszcza się: - drewniany zestaw liniowy do wspinaczki, - konstrukcję urządzeń ze stali nierdzewnej, - trapy, podesty, schody wykonane były z płyty HDPE. 3. Dla urządzeń w zakresie kolorystyki za równoważne zostanie uznane urządzenie w dowolnej wielobarwnej i żywej kolorystyce. 4. W punkcie 5.4 dokumentacji należy przyjąć w bliskim sąsiedztwie bramy furtkę o szerokości 100 cm i wysokości min. 1,5 m wraz z wybrukowaniem dojścia. Brama dwuskrzydłowa o szerokości łącznej 200cm i wysokości min. 1,5 m pozostaje bez zmian. Zakres zadania nie obejmuje: Dostawy i montażu: • Ławostół (O) – 2szt. • Stół do tenisa (K) - 1szt. • Odwodziciel biegacz, steper (S) – 1szt. • Wyciskanie siedząc, wyciąg górny (T) – 1szt. • Zestaw linowy do wspinania (M) – 1szt. • Kosz na śmieci (P) – 2 szt. • Nasadzeń zieleni. Dokumentacja projektowa stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 500,00 PLN (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100 PLN); Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem z konta na konto na rachunek bankowy zamawiającego: Rachunek: 12 1240 2975 1111 0010 6077 6489 Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna Kod Swift (wymagany przy przelewach międzynarodowych): PKOP PL PW b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359). W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w ppkt b do e dokument winien być wystawiony na Gminę Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1 wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 1.2 wypełnione zbiorcze zestawienie kosztów – załącznik nr 1a do SIWZ; 1.3 oświadczenia wymienione w pkt 6.4.2; 7.1 – 7.4 SIWZ (załącznik nr 2 i 2a do SIWZ); 1.4 dowód wpłaty wadium; 1.5 pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza). 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach