Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Budowa sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Specjalnych w Ozorkowie” Zadanie współfinansowane ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych będących w dyspozycji Województwa Łódzkiego – w ramach dofinansowania robót budowlanych dotyczących obiektów służących rehabilitacji w związku z potrzebami osób niepełnosprawnych.

Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, Sadowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48422888100 , fax. +48427190816
  • Data zamieszczenia: 2017-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego
    Sadowa 6A
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. +48422888100, fax. +48427190816
    REGON: 472068423
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Budowa sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Specjalnych w Ozorkowie” Zadanie współfinansowane ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych będących w dyspozycji Województwa Łódzkiego – w ramach dofinansowania robót budowlanych dotyczących obiektów służących rehabilitacji w związku z potrzebami osób niepełnosprawnych.
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Specjalnych w Ozorkowie ul. Tadeusza Kościuszki 27, 95-035 Ozorków. 2. Powiat Zgierski w dniu 25.04.2017 roku zawarł umowę o dofinansowanie robót budowlanych dotyczących obiektu służącego rehabilitacji w związku z potrzebami osób niepełnosprawnych, której przedmiotem jest dofinansowanie ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, zadania "Budowa sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Specjalnych w Ozorkowie". 3. Zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności: 1) wykonanie robót ziemnych, wykonanie fundamentów wraz z izolacjami, wykonanie słupów żelbetowych, wykonanie obudowy ścian płytami warstwowymi, wykonanie ścian murowanych, wykonanie ścianek działowych, montaż stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie robót wykończeniowych, wykonanie podłóg, wykonanie dachu nad salą gimnastyczną, wykonanie stropów poza salą gimnastyczną, wykonanie dachów poza salą gimnastyczną, wykonanie elewacji, montaż wyposażenia Sali gimnastycznej, wykonanie przebudowy elementów istniejących, wykonanie chodników, podjazdów dla niepełnosprawnych i innych elementów zewnętrznych, wykonanie instalacji wodociągowej, wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, wykonanie instalacji wentylacyjnej z odzyskiem ciepła, wykonanie instalacji elektrycznych w tym instalacje odgromowa i p.poż., wykonanie instalacji kanalizacyjnej; 2) Ogólna charakterystyka obiektu: powierzchnia zabudowy 567,40 m2, powierzchnia użytkowa 508,54 m2, kubatura 2680,18 m3, budynek jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony z dachem jednospadowym, na łączniku dach jednospadowy, konstrukcja budynku sali sportowej wykonana w technologii dźwigarów stalowych łączonych na śruby, słupy żelbetonowe, ściany i pokrycie wykonane z płyt, konstrukcja łącznika murowana, dach kryty papą termozgrzewalną, nowo projektowany łącznik zlokalizowany będzie w części południowej szkoły, komunikacja odbywać się będzie poprzez wykucie otworów drzwiowych w murze istniejącej szkoły i wykonanie schodów żelbetonowych, główne wejście do budynku znajdować się będzie poprzez istniejącą szkołę, dodatkowe wyjście ewakuacyjne z klatki schodowej oraz z sali gimnastycznej znajdować się będzie od strony wschodniej i zachodniej, pomieszczenia sanitarne i szatnie zlokalizowane są w łączniku od strony południowej, budynek będzie wyposażony w instalację wodociągową z istniejącego przyłącza i elektryczną z instalacji znajdujących się w istniejącym budynku szkoły podstawowej oraz ciepłowniczą. W istniejącym budynku szkoły znajduje się również kotłownia, która będzie zasilać w ciepło projektowany budynek, technologia wykonania instalacji jak w projektach instalacji. Dla zapewnienia rehabilitacji w obiekcie roboty budowlane, które są przedmiotem zadania winny być wykonane zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego i Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U z 2015 r. poz. 1422); 3) Szczegółowe wytyczne dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia stanowiące opis przedmiotu zamówienia zawarte zostały w następujących opracowaniach: a) Przedmiar robót - stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ; b) Projekt budowlany - stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ; c) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót - stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ; d) Decyzja nr 1391/2016 – pozwolenia na budowę - stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ; 4) Zamawiający zaleca zapoznanie się z terenem obejmującym przedmiot zamówienia w zakresie wykonywanych robót budowlanych opisanych w dokumentacji projektowej; 5) roboty budowlane prowadzone będą w sposób, jak najmniej uciążliwy dla użytkowników obiektu-Zespół Szkół Specjalnych w Ozorkowie umożliwiając prawidłowe jego funkcjonowanie; 6) w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany zapewnić na terenie robót cały czas osobę posiadającą niezbędne pełnomocnictwa do wykonywania przedmiotu zamówienia; 7) roboty budowlane będą przy Zespole Szkół Specjalnych w Ozorkowie, stąd w cenie zamówienia należy przewidzieć koszty związane z odpowiednim zabezpieczeniem obiektu i placu budowy; 8) materiały pochodzące z rozbiórki nie nadające się do powtórnego użycia Wykonawca jest zobowiązany usunąć poza teren budowy na własny koszt przy przestrzeganiu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( tj. Dz.U z 2016 r. poz. 1987 ze zm.); 9) Wykonawca uzgodni z Zamawiającym sposób ponownego wykorzystania materiałów pochodzących z rozbiórki, nadających się do ponownego wykorzystania; 10) ewentualne złomowanie materiałów pochodzących z demontażu należy do Wykonawcy i nie podlega dodatkowej opłacie. Zysk ze sprzedaży złomu Wykonawca winien uwzględnić w przygotowaniu oferty; 11) dokumenty z przeprowadzenia utylizacji lub przekazania do utylizacji należy przedstawić wraz dokumentacją odbioru; 12) W zakres prac wchodzą wszystkie prace, czynności oraz roboty, które należy zrealizować by przedmiot zamówienia osiągnął planowany efekt, jak i gotowość do eksploatacji i został wykonany należycie, zgodnie z obowiązującymi przepisami i sztuką budowlaną; 13) Zakończenie prac wraz z odbiorami i uzyskaniem zgody na użytkowanie obiektu do 30.11.2017 r. 4. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: 1) Wykonawca zobowiązany jest, aby w zakresie realizacji zamówienia osoby wykonujące czynności, wskazane poniżej były zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks Pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666): a) czynności w zakresie prac ziemnych; b) czynności w zakresie prac zbrojeniowych; c) czynności w zakresie prac murarskich; d) czynności w zakresie montażu konstrukcji prefabrykowanych; e) czynności w zakresie wykonania stolarki okiennej i drzwiowej; f) czynności w zakresie prac dekarskich; g) czynności w zakresie prac tynkarskich, h) czynności w zakresie prac malarskich; i) czynności w zakresie wykonania instalacji; j) czynności w zakresie prac porządkowych (obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą wykonywane samodzielnie i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w postaci tzw. samozatrudnienia jako podwykonawcy) 2) Wykonawca jest zobowiązany w terminie 3 dni od każdorazowego wezwania Zamawiającego do okazania oświadczenia, zaświadczenia zanonimizowanego lub innego dokumentu potwierdzającego fakt zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w ust. 4 pkt 1 potwierdzającego datę zawarcia umowy o pracę. 3) W przypadku powzięcia przez Zamawiającego wątpliwości co do stosunku prawnego łączącego wykonawcę z osobami, o których mowa w ust. 4 pkt 1 Zamawiający zawiadomi Państwową Inspekcję Pracy w celu przeprowadzenia kontroli. 4) Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 5 000,00 złotych za nieprzedłożenie dokumentów, o których mowa w ust. 4 pkt 2 , za każde zdarzenie. 5. Wymagania związane z realizacją umowy: Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie do złożenia w siedzibie Zamawiającego aktualną, opłaconą polisę OC od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej oraz ubezpieczenie ryzyk budowlano –montażowych obejmującą swym zakresem przedmiot umowy oraz w szczególności: roboty budowlane w zakresie umowy, urządzenia oraz wszelkie mienie ruchome związane bezpośrednio z wykonawstwem robót, odpowiedzialność cywilna za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich, powstałe przy i w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych, ubezpieczenie obejmuje Wykonawcę i wszystkich podwykonawców na kwotę równą co najmniej całkowitej wartości robót budowlanych o których mowa w niniejszym postępowaniu, obowiązującą co najmniej od dnia przekazania terenu robót do dnia ostatecznego odbioru. 6. Wymagania związane z realizacją umowy: Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie najpóźniej w ciągu 14 od daty podpisania umowy, przedstawić Zamawiającemu do akceptacji szczegółowy harmonogram robót budowlanych, uwzględniający poszczególne robót wraz z terminami ich rozpoczęcia i zakończenia, z wyszczególnieniem zadań prostych i złożonych, wynikających z technologii prowadzonych prac. Harmonogram robót budowlanych musi zawierać rozłożenie prac w trakcie realizacji przedmiotu umowy, gwarantujące ich wykonanie w terminie, o którym mowa w dziale III SIWZ. 7. Wymagania związane z realizacją umowy: Wykonawca najpóźniej w dniu przekazania placu budowy zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu dokumenty, aktualne zaświadczenia o przynależności do izby zawodowej, osób realizujących zamówienie pełniących samodzielne funkcje w budownictwie, potwierdzające uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z dokumentem potwierdzającym pełnienie samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie wymaganych uprawnień, osoby z innych państw członkowskich składają dowód na posiadanie równoważnych uprawnień uzyskanych w swoich krajach pochodzenia. Inspektor nadzoru i kierownik budowy będą działać w granicach umocowania określonego przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2016r. Poz. 290 ze zm.). 8. Zamawiający informuje, że nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia: 1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zgodnie z art. 36 a Ustawy; 2) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informację o podwykonawcach w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, zgodnie z art. 25a ust 5 pkt 2 Ustawy. 3) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podanie przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z art. 36b ust 1 Ustawy o ile są znane Wykonawcy na etapie składania ofert; zasoby podmiotów trzecich 4) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, zgodnie z art. 25a ust 3 pkt 2 Ustawy. 5) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, zgodnie z art. 22 a ust 1 Ustawy; 6) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zgodnie z art. 22 a ust 2 Ustawy; 9. Zgodnie z art. 24aa Ustawy Zamawiający informuje, że w pierwszej kolejności dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 10. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 91 ust 3a Ustawy Wykonawca ma obowiązek poinformować Zamawiającego o zaistniałych okolicznościach, jeżeli taki obowiązek zaistnieje musi wskazać przedmiot opodatkowania. 11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 13. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 Ustawy. 14. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 15. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach