Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą „Budowa docelowej siedziby Placówki Terenowej KRUS w Krotoszynie”

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-972 Poznań, Św. Marcin
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 530 920, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu
    Św. Marcin 46/50
    60-972 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 530 920, , fax. -
    REGON: 12513262003460
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą „Budowa docelowej siedziby Placówki Terenowej KRUS w Krotoszynie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pod nazwą pn. „Budowa docelowej siedziby Placówki Terenowej KRUS w Krotoszynie”. 2.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna zawarta w Rozdziale IV SIWZ. UWAGA: Zamawiający wyłączył z niniejszego postępowania wyposażenie budynku w meble (Rozdział II Architektura wnętrz pkt. 7 ppkt. 7.1. poz. 1-19 oraz poz. 23-25). W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej pojawi się zapis dotyczący niniejszego wyposażenia Wykonawca zobowiązany jest pominąć te pozycje. Dostawę wyposażenia zrealizuje dostawca wybrany przez Zamawiającego w odrębnym postępowaniu. 3.Szczegółowe warunki zamówienia zostały określone we wzorze umowy zawartym w Rozdziale II SIWZ. 4.Przedmiot zamówienia winien zostać zrealizowany zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym, a także decyzjami i warunkami wydanymi na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia jak również zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, warunkami technicznymi i jakościowymi, sztuką budowlaną, przepisami bhp i ppoż. oraz zgodnie z poleceniami Inspektora nadzoru inwestorskiego. 5.Zamawiający zaznacza, że załączony przedmiar ma wyłącznie charakter pomocniczy i orientacyjny, a podstawą do obliczenia ryczałtowej ceny oferty jest dokumentacja projektowa, STWiORB we wszystkich branżach oraz wymagania określone w umowie. 6.Zamawiający zaznacza, iż w przypadku nie ujęcia w przedmiarze robót pozycji koniecznych do wykonania z punktu widzenia kompletności wykonania robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną, a opisanych w projekcie, umowie lub STWiORB, Wykonawca zobowiązany jest do ich wykonania bez dodatkowego wynagrodzenia. 7.Materiały wykończeniowe zastosowane przez Wykonawcę winny odpowiadać normom i przepisom oraz winny posiadać odpowiednie atesty dla obiektów użyteczności publicznej. 8.Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. 9.Zamawiający zaleca, aby przed złożeniem oferty Wykonawca dokonał wizji lokalnej przyszłego terenu budowy celem zapoznania się z warunkami związanymi z wykonaniem przedmiotu zamówienia i dokonania prawidłowej kalkulacji ceny. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Termin wizji należy uzgodnić telefonicznie z Kierownikiem Placówki Terenowej KRUS w Krotoszynie lub osobą zastępującą ( tel. 62 721 44 21). 10.Wykonawca udzieli 36 - miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, liczonej od daty końcowego odbioru robót. Szczegółowe warunki gwarancji zostały opisane w § 11 umowy. 11.Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy ubezpieczenia od wszelkich ryzyk budowy i montażu obejmujące fizyczne zniszczenie lub uszkodzenie przedmiotu umowy zgodnie z postanowieniami określonymi we wzorze umowy zawartym w Rozdziale II SIWZ i przedłożenia Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie przed zawarciem umowy na realizację przedmiotowej roboty budowlanej. 12.Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45000000-7 Roboty budowlane, 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę, 45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków, 45223300-9 Roboty budowlane w zakresie parkingów, 45231000-5 Roboty w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych, 45232000-2 Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli, 45260000-7 Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne, 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach, 45410000-4 Tynkowanie, 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej, 45432100-5 Kładzenie i wykładanie podłóg, 45442100-8 Roboty malarskie, 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe, 39131100-0 Regały archiwalne 13.Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o którym mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy zawartym w Rozdziale II SIWZ. 14.Zamawiający w załączniku nr 10 zawartym w Rozdziale III SIWZ podaje informacje z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1). 15.Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego zobowiązany jest oświadczyć na formularzu ofertowym, że spełnia obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 50.000,00 zł ( słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku z następujących form: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. 2016 poz. 359 z późn. zm.). Wadium w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP O/ Poznań 53 1010 1469 0021 5018 9320 0000 z adnotacją „Wadium – przetarg 1200-OP.261.8.2019 Budowa PT KRUS w Krotoszynie” 2.W przypadku wadium wnoszonego w innych formach niż pieniądz, należy oryginał dokumentu umieścić w odrębnej kopercie opatrzonej dopiskiem „WADIUM” i złożyć wraz z ofertą, natomiast kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem dołączyć do oferty. Natomiast za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa takie, które ww. terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego ( decyduje data i godzina uznania rachunku bankowego zamawiającego). 3.W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej, gwarancja musi: 1)obejmować cały okres związania ofertą; 2)być samoistna, nieodwołalna, bezwarunkowa i płatna na pierwsze żądanie; 3)zawierać wszystkie przypadki utraty wadium, o których mowa w pkt 4 i 5; 4)być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta. 4.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 5.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1.odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2.nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3.zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowo wymagania w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I.Oferta powinna zawierać następujące aktualne na dzień składania ofert oświadczenia i dokumenty: a)wypełniony i podpisany formularz ofertowy - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 zawartym w Rozdziale III SIWZ; b)wypełnione oświadczenia stanowiące załącznik nr 2, załącznik nr 3 oraz załącznik nr 5* (* jeżeli wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom ) zawarte w Rozdziale III SIWZ. c)oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza - pełnomocnictwa (upoważnienia) do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy; II.Oświadczenia składane obligatoryjnie przez wszystkich Wykonawców w terminie do 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej Zamawiającego wykazu złożonych ofert. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 zawartego w Rozdziale III SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca wraz ze złożeniem oświadczenia może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. III.Wybrany Wykonawca jest zobowiązany przed podpisaniem umowy, w terminie wskazanym przez Zamawiającego do złożenia : - kosztorysu ofertowego, sporządzonego na podstawie przedmiarów robót. Będzie to dokument pomocniczy dla Zamawiającego, nie stanowiący podstawy do rozliczeń, - zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % całkowitej ryczałtowej ceny brutto podanej w ofercie, - wykazu pracowników wykonujących roboty budowlane związane z realizacją przedmiotu zamówienia, zatrudnionych i tych, którzy będą zatrudnieni, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy, którego wzór określony jest w Załączniku nr 3 do umowy zawarty w Rozdziale II SIWZ; - dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie budowy od wszelkich ryzyk (ubezpieczenie ryzyk budowlano-montażowych) na zasadach określonych w § 16 ust. 1 umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach