Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: Budowa budynku biurowego Placówki Terenowej KRUS w Ożarowie przy ulicy Stodolnej

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-389 Kielce, ul. Wojska Polskiego 65B
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3481900, 3481904 , fax. 041 3481920
  • Data zamieszczenia: 2011-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach
    ul. Wojska Polskiego 65B 65B
    25-389 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3481900, 3481904, fax. 041 3481920
    REGON: 01251326200203
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: Budowa budynku biurowego Placówki Terenowej KRUS w Ożarowie przy ulicy Stodolnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wybudowanie budynku biurowego Placówki Terenowej KRUS w Ożarowie przy ul. Stodolnej (nr działki 1803/539) w zakresie umożliwiającym uzyskanie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego, pozwolenia na użytkowanie oraz użytkowanie budynku zgodnie z jego przeznaczeniem wraz z wyposażeniem, oznakowaniem wewnętrznym i zewnętrznym budynku oraz zagospodarowaniem terenu i niezbędnymi instalacjami infrastruktury technicznej. Inwestycja realizowana będzie na działce o powierzchni 1066,00 m2. Dane dotyczące budynku i zagospodarowania działki: -powierzchnia zabudowy-164,57 m2, -powierzchnia dróg, parkingów i chodników-458,00 m2, -powierzchnia zieleni-403,43 m2, -powierzchnia użytkowa budynku-238,10 m2, -kubatura budynku- 1150,00 m3. Budynek zaprojektowany został jako obiekt dwukondygnacyjny nie podpiwniczony z dobudowanym garażem, który będzie posiadał instalacje wod.-kan., wentylacji, klimatyzacji, c.o., elektryczne, niskoprądowe wraz z pełnym wyposażeniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w tym: drogi dojazdowe i parkingi oraz sieci uzbrojenia podziemnego wraz z przyłączami tj. sieci wodociągowej z przyłączem, sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączem, sieci kanalizacji deszczowej z przyłączami, przyłącza energii elektrycznej i gazowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: -projekty budowlane, -projekty wykonawcze, -przedmiary robót, -specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, które stanowią Dodatek nr 8 do SIWZ. Uwaga! Zamawiający wyłączył z niniejszego postępowania system dozoru wizyjnego CCTV. Zamawiający zaznacza, iż załączone przedmiary mają wyłącznie charakter pomocniczy i orientacyjny, a podstawą do obliczenia ryczałtowej ceny oferty jest dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być realizowane zgodnie z projektem budowlanym i wykonawczym, a także innymi decyzjami i warunkami wydanymi na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. Pod pojęciem parametry Zamawiający rozumie m.in. funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga dołączenia do oferty wykazu zaproponowanych zamienników wraz ze stosownymi dokumentami, uwiarygodniającymi te materiały i urządzenia, według wzoru stanowiącego Dodatek nr 9 do SIWZ. Wyżej wskazane dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu lub odrzuceniu oferty. Wykonawca zobowiązany jest do szczegółowego zapoznania się z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz z przyszłym placem budowy, ponieważ skutki finansowe jakichkolwiek błędów w dokumentacji obciążają Wykonawcę zamówienia. Wykonawcy powinni przeprowadzić wizję lokalną w celu uzyskania wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty. Osobą upoważnioną do kontaktowania się z Wykonawcami w sprawie wizji lokalnej jest Pan Leszek Kasprzak nr tel. (41) 348 19 08. Termin wizji lokalnej powinien zostać wcześniej uzgodniony telefonicznie. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 2.Zamawiający żąda wskazania (odpowiednio do treści postanowień SIWZ) przez Wykonawcę w ofercie zakresu zamówienia, którego wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 3.Zamawiający nie przewiduje: -zawarcia umowy ramowej, -zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 4.Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453400002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium. Wymagane wadium dla całości zamówienia wynosi ogółem 13.000,00 zł (słownie zł: Trzynaście tysięcy 00/100), 2.Wadium dla całości zamówienia Wykonawca jest zobowiązany wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 01 lipca 2011r. do godziny 10:00. 3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane na rachunek Zamawiającego w banku: -Nazwa banku i nr rachunku bankowego: NBP O/O Kielce 42 1010 1238 0840 5518 9320 0000 -Nazwa i adres Zamawiającego: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach ul. Wojska Polskiego 65B 25-389 Kielce -Tytuł: Wadium - przetarg nieograniczony na wykonanie robót budowlanych-Nr spr. OP-2310/5/2011. Wadium wniesione w pieniądzu musi być wniesione na tyle wcześnie, aby w terminie składania ofert kwota wadium znajdowała się już na rachunku bankowym Zamawiającego (decyduje data i godzina uznania rachunku). Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których jest mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275 ze zm.). 4.Wadium wnoszone w innych formach niż pieniądz musi wskazywać całość zamówienia i zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres, na jaki Wykonawca jest związany ofertą, tj. na okres 30 dni licząc od dnia otwarcia ofert. Zamawiający wymaga, aby oryginał dokumentu umieścić w odrębnej kopercie opatrzonej dopiskiem WADIUM i złożyć wraz z ofertą, natomiast kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem dołączyć do oferty. 5.Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony a jego oferta będzie uznana za odrzuconą. 6.Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium wszystkim Wykonawcom, z zastrzeżeniem pkt 11, po wyborze najkorzystniejszej oferty lub po unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci, zgodnie z art. 46 ust. 4 ustawy, wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach