Miasto Stołeczne Warszawa - Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta ogłasza przetarg
- Adres: 00099 Warszawa, ul. Senatorska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 223 124 400 , fax. 223 124 490
- Data zamieszczenia: 2018-03-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa - Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta
ul. Senatorska
00099 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 223 124 400, fax. 223 124 490
REGON: 16266500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szrm.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Zmiana sterowania oświetleniem wraz z wymianą opraw oświetleniowych na energooszczędne w Teatrze Powszechnym. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Zmiana sterowania oświetleniem wraz z wymianą opraw oświetleniowych na energooszczędne w Teatrze Powszechnym”. 2. Opis przedmiotu zamówienia: Budynek Teatru Powszechnego zlokalizowany jest przy ul Zamoyskiego 20 w dzielnicy Praga Południe w Warszawie. Wykonanie prac budowlanych w budynku, będzie polegać na zmianie sposobu sterowania oświetleniem wraz z wymianą opraw oświetleniowych na energooszczędne. W chwili obecnej sterowanie oświetleniem odbywa się poprzez zainstalowane w rozdzielnicy styczniki. Wciśnięcie przycisku powoduje włączenie oświetlenia na całej kondygnacji. Prace mają na celu obniżenie kosztów eksploatacji dzięki zmniejszeniu zużycia energii przez oświetlenie określonych ciągów komunikacyjnych. Podstawowymi czynnikami, które wpłyną na zmniejszenie kosztów oświetlenia będą: 1) zmiana sposobu sterowania oświetleniem; 2) podział komunikacji na wydzielone strefy oświetleniowe indywidualnie sterowane; 3) część opraw sufitowych zostanie wymieniona na oprawy z mniej energochłonnymi źródłami. Dzięki zmianie sterowania czas działania w ciągu dnia oświetlenia spadnie średnio z 8h/dzień do 3h/dzień. 3.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: - częściową wymianę opraw oświetleniowych w sufitach podwieszanych, - wymianę instalacji elektrycznych, - roboty wykończeniowe. 4. Szczegółowy zakres Przedmiotu zamówienia określa Wzór umowy (Załącznik Nr 8) oraz nw. dokumenty: 1) Inwentaryzacja – Instalacje elektryczne – Załącznik Nr 9; 2) Dokumentacja projektowa – Załącznik od Nr 10 do Nr 13; 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) roboty ogólnobudowlane w tym w szczególności wykonywane przez malarza, tynkarza (z wyłączeniem prac, których wykonanie wymaga posiadania stosownych uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie np. kierownika robót); b) roboty elektryczne w tym w szczególności wykonywane przez montera instalacji i urządzeń (z wyłączeniem prac, których wykonanie wymaga posiadania stosownych uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie); 2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, jednak nie krótszym niż 10 dni, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazany poniżej dowód w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w Załączniku Nr 4 do Wzoru umowy czynności w trakcie realizacji zamówienia: oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; 4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy (Załącznik Nr 8 do SIWZ) w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45311000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Poza oświadczeniami, o których mowa w Rozdz. XVIII ust.1 SIWZ, Wykonawca składając Ofertę musi dodatkowo do tej oferty załączyć: 1) Wypełniony druk „OFERTA” - zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Uwaga! W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo na zasadach określonych w SIWZ. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (patrz rozdział I SIWZ). 3) Zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – zgodne w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ. 4) Zakres – część/części przedmiotu zamówienia, którego/ych wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem firm podwykonawców - zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 7 do SIWZ. Uwaga! W przypadku realizacji zamówienia bez udziału podwykonawców, na przedmiotowym załączniku należy złożyć oświadczenie o treści: „zamówienie zostanie zrealizowane bez udziału podwykonawców”. 5) Kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną, zgodnie z zasadami określonymi w Rozdziale XXV SIWZ – w formie papierowej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych wraz z koniecznymi robotami towarzyszącymi.
Dodano: 2023-10-09 - Budowa oświetlenia Jeziora Ławeczno w m. Topolina gm. Wieliszew
Dodano: 2023-09-08 - Remont automatyki wentylatorów wyciągowych wraz z włączeniem do systemu monitoringu budynku PKiN w Warszawie przy Placu Defilad 1 – etap II
Dodano: 2023-08-17 - Modernizacja sal gimnastycznych przy Zespole Szkół oraz przy Liceum Ogólnokształcącym w Grójcu
Dodano: 2023-07-10 - Wykonanie zasilania i sterowania istniejących wentylatorów oddymiających garaż podziemny w budynku Urzędu Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy przy ul. F. Klimczaka 2 i 4 w Warszawie.
Dodano: 2023-05-16 - Kompleksowa budowa sieci WLAN w magazynach w Składnicach RARS
Dodano: 2023-01-31 - Modernizacja podwórka zlokalizowanego w rejonie ul. Krajewskiego wraz z infrastrukturą
Dodano: 2022-08-10 - Modernizacja oświetlenia podstawowego w budynku Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Warszawie przy ul. Zarzecze 13 B.
Dodano: 2021-04-01 - Modernizacja i rozbudowa sieci lokalnej LAN w budynku Urzędu Skarbowego w Żyrardowie, położonym przy ul. 1-go Maja 49a
Dodano: 2021-02-24 - Modernizacja i rozbudowa sieci lokalnej LAN w budynku Urzędu Skarbowego w Żyrardowie, położonym przy ul. 1-go Maja 49a
Dodano: 2020-12-16