Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Wykonanie parkingu naprzeciw budynków os. Różane 21, 22 i TBS Różane 53 przy nowo wykonanym terenie rekreacyjnym przy ul. Sikorskiego od budynku Szkoły nr 6 do budynku osiedle Różane 1”.

Gmina Miejska Dzierżoniów ogłasza przetarg

  • Adres: 58-200 Dzierżoniów, Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48746450800 , fax. +48746450801
  • Data zamieszczenia: 2017-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Dzierżoniów
    Rynek 1
    58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie
    tel. +48746450800, fax. +48746450801
    REGON: 890717830
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Wykonanie parkingu naprzeciw budynków os. Różane 21, 22 i TBS Różane 53 przy nowo wykonanym terenie rekreacyjnym przy ul. Sikorskiego od budynku Szkoły nr 6 do budynku osiedle Różane 1”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Wykonanie parkingu naprzeciw budynków os. Różane 21, 22 i TBS Różane 53 przy nowo wykonanym terenie rekreacyjnym przy ul. Sikorskiego od budynku Szkoły nr 6 do budynku osiedle Różane 1”. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane dotyczące w szczególności: 1) budowy parkingu o nawierzchni z kostki betonowej, 2) budowy chodników o nawierzchni z kostki betonowej, w tym chodnika w kierunku słupa oświetleniowego PO3/10, 3) budowy oświetlenia parkingu (5 słupów z oprawami) zasilanego z istniejącej szafki oraz demontaż 4 słupów oświetleniowych, 4) wykonanie odwodnienia za pomocą 4 wpustów deszczowych, 5) wycinki, karczowania, wywozu i utylizacji 5 drzew oraz krzewów o pow. 22m2, 6) 8 nasadzeń świerków srebrzystych o minimalnej wysokości 80cm ponad grunt po posadzeniu. Miejsce nasadzeń drzew będą dokonywane w obrębie prowadzonych robót po uprzednim wskazaniu miejsca przez Zamawiającego. 7) wprowadzenia oznakowania czasowej i stałej organizacji ruchu. 3. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz zgodnie ze sztuką budowlaną. Szczegółowy zakres robót określają: a) aneks do projektu budowlanego przebudowy i rozbudowy placu zabaw w parku międzyosiedlowym przy ul. Sikorskiego w Dzierżoniowie (w zakresie budowy parkingu). Projektant: SIGMA Zbigniew Zadrożny, b) projekt wykonawczy przebudowy i rozbudowy placu zabaw w parku międzyosiedlowym przy ul. Sikorskiego w Dzierżoniowie (w zakresie budowy parkingu). Projektant: SIGMA Zbigniew Zadrożny, c) projekt wykonawczy przebudowy i rozbudowy placu zabaw w parku międzyosiedlowym przy ul. Sikorskiego w Dzierżoniowie – branża elektryczna (w zakresie oświetlenia parkingu). Projektant: Dariusz Ożóg, d) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – przebudowa i rozbudowa placu zabaw w parku międzyosiedlowym przy ul. Sikorskiego w Dzierżoniowie. Projektant: SIGMA Zbigniew Zadrożny. 4. Wykonawca, oprócz obowiązków wynikających z pkt. 2, zobowiązuje się do wypełnienia następujących obowiązków i poniesienia z tego tytułu kosztów : 1) protokolarnego przejęcia terenu budowy, jego zabezpieczenia i należytego utrzymania, 2) zapewnienia dojść i dojazdów do posesji zlokalizowanych w obrębie inwestycji, 3) organizacji zaplecza budowy oraz pomieszczeń socjalno-sanitarnych dla pracowników i miejsca składowania materiałów, 4) udostępnienia terenu budowy dla właściciela sieci ciepłowniczej, celem realizacji przez niego robót w zakresie wymiany własnej sieci. W związku z tym Wykonawca zobowiązany jest do: - koordynowania robót wykonywanych przez właściciela sieci, - uzyskania od właścicieli sieci badań, sprawdzeń po zasypaniu przez nich wykopów do poziomu, od którego będą układane warstwy konstrukcyjne określone w dokumentacji projektowej, o której mowa w § 1 ust. 3 projektu umowy (załącznik nr 8 do SIWZ), - odbioru od właściciela sieci uporządkowanego terenu po zakończonych przez niego robót, 5) wystąpienia do gestorów sieci o protokolarne przekazanie urządzeń na czas prowadzenia robót, a po zakończeniu prac protokolarne przekazanie ich właścicielom, 6) zapewnienia dostawy niezbędnych mediów do realizacji robót i opłatę za ich dostawę, 7) czyszczenia na bieżąco nawierzchni przyległych dróg w przypadku nawożenia błota z terenu budowy na kołach maszyn, samochodów i innych urządzeń technicznych, 8) uporządkowania terenu budowy i terenu przyległego po zakończeniu robót, 9) wywozu materiału i gruzu z rozbiórki na składowisko odpadów - odległość 12 km, i udokumentowania wywozu i złożenia na składowisku odpadów, 10) obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót budowlanych, jak i do wykonania pomiaru geodezyjnego powykonawczego dostarczonego również w formie elektronicznej na płycie CD (skan sekcji mapy rozdzielczej 300DPJ w formacie TIF), 11) poniesienia wszelkich kosztów związanych z realizacją, nadzorem i wypełnieniem wszystkich zobowiązań wynikających z uzyskanych decyzji, uzgodnień i opinii, 12) wykonania badań i pomiarów w czasie wykonywania robót budowlanych oraz badań odbiorowych zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, 13) przedłożenia Zamawiającemu w dniu podpisania umowy dokumentów wynikających ze specyfikacji i istotnych warunków zamówienia, 14) dostarczenia Zamawiającemu oświadczenia kierownika budowy o przeszkoleniu w zakresie BHP na stanowisku pracy pracowników zatrudnionych przy wykonywaniu robót związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia w terminie 15 dni od daty przekazania placu budowy, 15) wykonania Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia, 16) przekazania Zamawiającemu oświadczeń o podjęciu obowiązków przez kierownika budowy i kierownika robót w dniu przekazania placu budowy, 17) uczestnictwa kierownika budowy i kierowników robót w cotygodniowych radach budowy, na których m.in. będzie kontrolowane stosowanie wymogów związanych z ochroną środowiska i BHP; informacyjnie podaje się, że Urząd wdrożył normę m.in. środowiskową PN-EN-ISO 14001:2005 oraz BHP PN-N-18001:2004, 18) wprowadzenia i utrzymania czasowej organizacji ruchu oraz wprowadzenia oznakowania stałej organizacji ruchu. 5. W przypadku, gdy w projektach budowlanych i wykonawczych oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) Zamawiający dopuszcza przy wykonywaniu robót budowlanych wykorzystanie technologii, materiałów i sprzętu innego niż określone w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych pod warunkiem, że ich parametry techniczne i funkcjonalne będą nie gorsze niż określone w powyższych dokumentach. Oferowane materiały i urządzenia równoważne muszą zagwarantować realizację robót w zgodzie z Prawem budowlanym i odpowiednimi normami, zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentacji oraz zostaną one wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia z innymi materiałami i urządzeniami równoważnymi, a za ofertę równoważną Zamawiający uzna przyjęcie parametrów technicznych pod warunkiem, że materiały i urządzenia oferowane przez Wykonawcę jako równoważne spełnią wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ, projektach budowlanych i wykonawczych oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający informuje, że podane w projektach budowlanych konkretne propozycje materiałów i urządzeń mają na celu wyłącznie określenie standardu wykonania lub przyjętego rozwiązania i mogą być zastąpione rozwiązaniami równoważnymi nie powodującymi zmiany i ilości i jakości wyspecyfikowanych urządzeń i materiałów. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, ale na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy to na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania na etapie składania ofert, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 6. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności polegające na wykonywaniu robót brukarskich przy realizacji zamówienia jeżeli te czynności polegają na wykonaniu pracy w sposób określony art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy. 6.1.Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy oświadczenia, że pracownicy realizujący przedmiot umowy, o którym mowa w pkt. 6 będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2014. Poz. 1502 z późn. zm.). 6.2. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 6 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 6.3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 6 czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 6.4. Za niedopełnienie wymogu zatrudnienia pracowników wykonujących przedmiot zamówienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, wykonawca zapłaci zamawiającemu kary umowne określone w § 11 ust.1 lit. i projektu umowy (załącznik nr 8 do SIWZ). 7. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych – roboty budowlane należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną z zapewnieniem likwidacji barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach