Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Termomodernizacja budynku Wojskowego Instytutu Łączności - obiekt nr 26"

Wojskowy Instytut Łączności ogłasza przetarg

  • Adres: 05-130 Zegrze Południowe, Warszawska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261 885 543 , fax. 227 822 134
  • Data zamieszczenia: 2019-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowy Instytut Łączności
    Warszawska 22A
    05-130 Zegrze Południowe, woj. mazowieckie
    tel. 261 885 543, fax. 227 822 134
    REGON: 10099060000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wil.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Termomodernizacja budynku Wojskowego Instytutu Łączności - obiekt nr 26"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Termomodernizacja budynku Wojskowego Instytutu Łączności – obiekt nr 26” polegających na: ociepleniu ścian zewnętrznych, malowanie, ociepleniu stropodachu, wymianie stolarki drzwiowej i okiennej. W ramach prac objętych w niniejszej części zamówienia należy wykonać: - roboty demontażowe i rozbiórkowe – stolarka drzwiowa i okienna, kraty okienne, - ocieplenie ścian zewnętrznych i stropodachu, - roboty elewacyjne, - demontaż i ponowny montaż instalacji odgromowej, - roboty w zakresie stolarki budowlanej. Szczegółowy opis oraz zakres przedmiotu zamówienia określają Załączniki nr 4 do SIWZ - Przedmiar robót, Załącznik nr 7 do SIWZ – Projekt budowlany, Załącznik nr 8 do SIWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR). Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej w obecności inspektora nadzoru budowlanego lub innego przedstawiciela Zamawiającego. Dokonanie wizji lokalnej w miejscu wykonywania zamówienia nie jest wymagane, ale wskazane dla rzetelnego przygotowania oferty. Wykonawcy, którzy są zainteresowani przeprowadzeniem wizji lokalnej zobowiązani są zgłosić chęć uczestnictwa w formie pisemnej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kancelaria@wil.waw.pl. O terminie przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawcy chętni do udziału w niej zostaną poinformowani pisemnie. Osoby dokonujące wizji na terenie WIŁ, w celu otrzymania przepustek powinny okazać dowód tożsamości. Osoby biorące udział w wizji lokalnej powinni posiadać obywatelstwo polskie. W przypadku braku polskiego obywatelstwa powinny posiadać pozwolenie jednorazowe uprawniające do wstępu obcokrajowców na teren instytucji wojskowej zgodnie z Decyzją Nr 19/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 24 stycznia 2017 r. w sprawie w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON poz. 18). Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca w trakcie przygotowania i realizacji zamówienia jest zobowiązany do przestrzegania przepisów ustawy - Prawo budowlane. 2) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest do zagospodarowania odpadów zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z późn. zm.). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był ubezpieczony od nagłych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej – zgodnie z zapisami § 4 ust. 1 projektu umowy (Załącznik nr 6 do SIWZ). Podwykonawcy: Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części zamówienia Podwykonawcom pod warunkiem, że posiadają oni kwalifikacje do ich wykonania. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wskazania części zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania firm Podwykonawców (o ile są znani na tym etapie postępowania). W przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, Wykonawca składa odpowiednie oświadczenie w formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SIWZ w pkt 1). Brak takiej informacji rozumiany będzie jako realizacja zamówienia przez Wykonawcę we własnym zakresie. Wykonawca może wykonać przedmiot umowy przy udziale Podwykonawców, zawierając z nimi stosowne umowy w formie pisemnej. Wszelkie formalności należące do Wykonawcy, w przypadku zatrudnienia Podwykonawców zostały opisane w §6 projektu umowy, stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. Wymóg zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę (art. 29 ust. 3a ustawy Pzp): Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. – Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót szczegółowo opisanych w Przedmiarze robót oraz Projekcie budowlanym i STWiOR – Załącznik nr 4, nr 7 oraz nr 8 do SIWZ (z wyłączeniem kadry kierowniczej): roboty rozbiórkowe, roboty w zakresie stolarki, roboty w zakresie termomodernizacji budynku, roboty ziemne i nawierzchniowe – wykonanie opaski budynku, roboty przy ochronie odgromowej, montaż rusztowań, kładzenie płytek, roboty w zakresie usuwania gruzu, roboty przy instalacji centralnego ogrzewania. Wymagania dotyczące gwarancji \ rękojmi: Wykonawca obejmie gwarancją całość przedmiotu umowy na okres wskazany w ofercie, nie krótszy jednak niż 36 miesięcy liczonych od daty odbioru bez zastrzeżeń całości przedmiotu zamówienia i podpisania protokołu odbioru bez uwag. Zamawiający informuje, że okres gwarancji stanowi także jedno z kryteriów oceny ofert, zgodnie z SIWZ. Udzielona przez Wykonawcę gwarancja obejmuje również zakresy zamówienia wykonane przez Podwykonawców. Za spełnienie ewentualnych roszczeń Zamawiającego związanych z udzieloną gwarancją odpowiada Wykonawca solidarnie z Podwykonawcą i dalszymi Podwykonawcami. Wykonawca zawierając umowę z Podwykonawcą zobowiązany jest do ujęcia w umowie zapisu, iż Podwykonawca odpowiada solidarnie z Wykonawcą wobec Zamawiającego za przedmiot zamówienia, który Podwykonawca ma wykonać dla Zamawiającego. Uprawnienia z tytułu rękojmi wygasają po upływie 5 lat od terminu podpisania protokołu odbioru końcowego robót. Zamawiający jest uprawniony do wykonywania praw z tytułu udzielonej gwarancji niezależnie od uprawnień wynikających z rękojmi. Osoby biorące udział w realizacji zamówienia powinny posiadać obywatelstwo polskie. W przypadku braku polskiego obywatelstwa powinny one posiadać pozwolenie jednorazowe uprawniające do wstępu obcokrajowców na teren instytucji wojskowej zgodnie z Decyzją Nr 19/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 24 stycznia 2017 r. w sprawie w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON poz. 18). Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa projekt umowy stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45321000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach