Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Ostrowie Wielkopolskim”.

Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 63400 Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5822400, 7366241 , fax. 625 918 206
  • Data zamieszczenia: 2018-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski
    Aleja Powstańców Wielkopolskich 18
    63400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5822400, 7366241, fax. 625 918 206
    REGON: 63197600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umostrow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Ostrowie Wielkopolskim”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Ostrowie Wielkopolskim”. I. Miejsce wykonywania robót: Ostrów Wielkopolski, al. Powstańców Wielkopolskich 18, dz. nr 8/16 obręb 0078. II. Przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 9, 2. Dodatkowe wyjaśnienia do opisu przedmiotu zamówienia – załącznik nr 9a, 3. Projekt budowlano – wykonawczy b. budowlana – architektura, konstrukcja, termomodernizacja – załącznik nr 10, 4. Projekt budowlano – wykonawczy b. sanitarna – instalacja klimatyzacji – załącznik nr 11, 5. Projekt budowlano – wykonawczy b. sanitarna – instalacja wentylacji mechanicznej – załącznik nr 12, 6. Projekt budowlano – wykonawczy b. elektryczna – instalacja fotowoltaiczna – załącznik nr 13, 7. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych b. budowlana – architektura, konstrukcja, termomodernizacja – załącznik nr 14, 8. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych b. sanitarna – instalacja klimatyzacji i wentylacji mechanicznej – załącznik nr 15, 9. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych b. elektryczna – instalacja fotowoltaiczna – załącznik nr 16, 10. Ekspertyza ornitologiczno – chiropterologiczna – załącznik nr 17, 11. Audyt energetyczny budynku – załącznik nr 18, 12. Audyt energetyczny instalacji fotowoltaicznej – załącznik nr 19, 13. Dobór opraw - oświetlenie ewakuacyjne – załącznik nr 20, 14. Dobór opraw – oświetlenie – załącznik nr 21, 15. Specyfikacja opraw oświetleniowych – załącznik nr 22, 16. Przedmiar robót b. budowlana – architektura, konstrukcja, termomodernizacja – załącznik nr 23, 17. Przedmiar robót b. sanitarna - instalacja klimatyzacji III piętra – załącznik nr 24, 18. Przedmiar robót b. sanitarna - instalacja wentylacji mechanicznej – załącznik nr 25, 19. Przedmiar robót b. sanitarna - instalacja wentylacji mechanicznej, klimatyzacji III piętra - roboty towarzyszące – załącznik nr 26, 20. Przedmiar robót b. sanitarna - instalacja ciepła technologicznego – załącznik nr 27, 21. Przedmiar robót b. elektryczna – instalacja fotowoltaiczna – załącznik nr 28. III. III. Inne wymagania i uwagi: 1. Wykonawca w okresie prowadzenia robót będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł. 2. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 3. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres nie krótszy niż 5 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, przy czym okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert w niniejszym postępowaniu. 4. Zamawiający wymaga, aby na umowę o pracę zatrudnione były osoby wykonujące czynności związane z wykonaniem następujących robót: 1) w zakresie robót budowlanych: a) roboty związane z demontażem i montażem elementów zlokalizowanych na ścianach i dachu, b) roboty związane z odnowieniem krat okiennych poprzez oczyszczenie, zabezpieczenie antykorozyjne i pomalowanie, c) roboty związane z wykonaniem izolacji termicznej i przeciwwilgociowej ścian, d) roboty związane z wykonaniem montażu foli UV na powierzchniach okiennych, e) roboty związane z termomodernizacją dachu, wykonaniem pokrycia, wymianą obróbek blacharskich oraz orynnowania, f) roboty związane z ociepleniem ścian zewnętrznych oraz wymianą parapetów zewnętrznych, g) roboty związane z wykonaniem zabezpieczenia elewacji, h) roboty związane z remontem zadaszenia nad wejściem, kominów i wyłazu dachowego, i) roboty związane z odtworzeniem tynków, wykończeń i okładzin wewnętrznych, j) roboty związane z odtworzeniem oraz wykonaniem nowych sufitów, k) roboty związane z odnowieniem balustrad schodowych i pochylni dla osób niepełnosprawnych, l) roboty związane z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej oraz wymianą bram garażowych. 2) w zakresie robót sanitarnych: a) roboty związane z wykonaniem instalacji klimatyzacyjnej, b) roboty związane z wykonaniem instalacji wentylacji mechanicznej. 3) w zakresie robót elektrycznych: a) roboty związane z wykonaniem instalacji zasilania i okablowania urządzeń klimatyzacji oraz wentylacji mechanicznej, b) roboty związane z dostosowaniem istniejących skrzynek i zabezpieczeń elektrycznych do rozbudowywanej instalacji elektrycznej, c) roboty związane z wykonaniem instalacji odgromowej, d) roboty związane z wykonaniem instalacji fotowoltaicznej, e) roboty związane z wykonaniem instalacji oświetlenia ewakuacyjnego, f) roboty związane z wykonaniem instalacji oświetlenia. 5. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej. 6. W ramach zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o którym mowa w pkt 5.3. SIWZ przewiduje się wykonanie: 1) Robót budowlanych związanych z: a) demontażem i montażem elementów zlokalizowanych na ścianach i dachu, b) wykonaniem montażu foli UV na powierzchniach okiennych, c) uzupełnieniem ubytków w ścianach zewnętrznych, d) wykonaniem zabezpieczenia elewacji, e) wykonaniem nowych sufitów, f) wymianą stolarki okiennej. 2) Robót sanitarnych związanych z wykonaniem instalacji klimatyzacji. 3) Robót elektrycznych związanych z: a) wykonaniem instalacji zasilania i okablowania urządzeń klimatyzacji, b) dostosowaniem istniejących skrzynek i zabezpieczeń elektrycznych do rozbudowywanej instalacji elektrycznej, c) wykonaniem instalacji odgromowej, d) wykonaniem instalacji oświetlenia ewakuacyjnego, e) wykonaniem instalacji oświetlenia. UWAGA! Przedmiar robót ma wyłącznie charakter pomocniczy. Mając na uwadze, że w niniejszym postępowaniu przyjęto cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia, wykonawca przygotuje ofertę jedynie na podstawie szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, projektów budowlano-wykonawczych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, ekspertyzy ornitologiczno-chiropterologicznej, audytu energetycznego budynku, audytu energetycznego instalacji fotowoltaicznej, zestawień doboru opraw oświetleniowych, stanowiących załączniki do SIWZ. Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45410000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wykonawca wnosi wadium w wysokości 50.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ: 1. Wykonawca, który w załączniku nr 3 złoży oświadczenie dotyczące podmiotu, na którego zasoby się powołuje, na zasadach określonych w art. 22a Pzp, składa w formie oryginału zobowiązanie lub inne oświadczenie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia dotyczących: 1) doświadczenia – na spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.3.a. SIWZ: Zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału (załącznik nr 4a). W sytuacji gdy wykonawca nie złoży zobowiązania z wykorzystaniem załącznika nr 4a, przedstawia w ofercie w formie oryginału inne oświadczenie wystawione i podpisane przez podmiot oddający do dyspozycji te zasoby, które musi: -zawierać nazwę i adres podmiotu oddającego do dyspozycji zasoby, -wskazywać nazwę i adres wykonawcy, któremu oddaje się do dyspozycji zasób, -zawierać okres, na jaki udostępniany jest zasób, -zawierać zakres powierzonego zasobu, -zawierać informacje, że podmiot, na zdolności, którego wykonawca powołuje się, zrealizuje te roboty budowlane. 2)osób zdolnych do wykonania zamówienia – na spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.3.b. SIWZ: Zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału (załącznik nr 4b). W sytuacji gdy wykonawca nie złoży zobowiązania z wykorzystaniem załącznika nr 4b, przedstawia w ofercie w formie oryginału inne oświadczenie wystawione i podpisane przez podmiot oddający do dyspozycji te zasoby, które musi: -zawierać nazwę i adres podmiotu oddającego do dyspozycji zasoby, -wskazywać nazwę i adres wykonawcy, któremu oddaje się do dyspozycji zasób, -zawierać okres, na jaki udostępniany jest zasób, -wskazywać imię i nazwisko oraz pełnioną funkcję i zakres w realizacji zamówienia. 2.Wykonawca składa w formie oryginału oświadczenie o powierzeniu wykonania części zamówienia podwykonawcom (załącznik nr 5). II. DOKUMENT SKŁADANY PO OPUBLIKOWANIU INFORMACJI, O KTÓREJ MOWA W ART. 86 UST. 5 PZP: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże zamawiającemu w formie oryginału wypełniony i podpisany załącznik nr 6 do SIWZ, w którym znajduje się oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach