Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola nr 17 przy ul. 3-go Maja w Ostrowie Wielkopolskim”.

Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 63400 Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5822400, 7366241 , fax. 625 918 206
  • Data zamieszczenia: 2017-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski
    Aleja Powstańców Wielkopolskich 18
    63400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5822400, 7366241, fax. 625 918 206
    REGON: 63197600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola nr 17 przy ul. 3-go Maja w Ostrowie Wielkopolskim”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola nr 17 przy ul. 3-go Maja w Ostrowie Wielkopolskim”. I.Miejsce wykonywania robót: Ostrów Wielkopolski, ul. 3-go Maja, działki nr: 107, 108 obręb 0097. II.Przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 9, 2. Projekt budowlano – wykonawczy architektura – załącznik nr 10, 3. Projekt budowlano – wykonawczy sanitarny – załącznik nr 11, 4. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych branża budowlana – załącznik nr 12, 5. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych branża sanitarna – załącznik nr 13, 6. Ekspertyza ornitologiczno-chiropterologiczna - załącznik nr 14, 7. Audyt energetyczny budynku – załącznik nr 15, 8. Przedmiar robót branża budowlana – załącznik nr 16, 9. Przedmiar robót branża sanitarna – załącznik nr 17, 10. Tablica - baner – załącznik nr 18. III. Inne wymagania i uwagi: 1. Wykonawca w okresie prowadzenia robót będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł. 2. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 3. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres nie krótszy niż 5 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, przy czym okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert w niniejszym postępowaniu. 4. Zamawiający wymaga, aby na umowę o pracę zatrudnione były osoby wykonujące czynności związane z wykonaniem następujących robót: 1) roboty związane z wykonaniem elewacji, 2) roboty związane z wymianą stolarki, 3) roboty związane z wykonaniem instalacji co i wentylacji. 5. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej. 6. W ramach zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o którym mowa w pkt 5.3. SIWZ przewiduje się wykonanie: 1) robót związanych z wykonaniem elewacji, 2) robót związanych z wykonaniem stolarki, 3) robót w zakresie wykonania instalacji co. UWAGA! Przedmiar robót ma wyłącznie charakter pomocniczy. Mając na uwadze, że w niniejszym postępowaniu przyjęto cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia, wykonawca przygotuje ofertę jedynie na podstawie projektu budowlano-wykonawczego architektura, projektu budowlano-wykonawczego sanitarnego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót branża budowlana, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót branża sanitarna, ekspertyzy ornitologiczno-chiropterologicznej oraz audytu energetycznego budynku, stanowiących załączniki do SIWZ. Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111000-8

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przed upływem terminu składania ofert wykonawca wnosi wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach