Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Dostosowanie kompleksu budynków przy pl. Bankowym 3/5 do obowiązujących przepisów ochrony przeciwpożarowej.

Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-950 Warszawa, Pl. Bankowy
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (22)6956015 , fax. (22)6956019
  • Data zamieszczenia: 2018-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
    Pl. Bankowy 3/5
    00-950 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. (22)6956015, fax. (22)6956019
    REGON: 013272620
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mazowieckie.pl (bip.mazowieckie.pl)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Dostosowanie kompleksu budynków przy pl. Bankowym 3/5 do obowiązujących przepisów ochrony przeciwpożarowej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach prac objętych niniejszym zamówieniem w celu dostosowania budynku do wymaganego przepisami poziomu bezpieczeństwa, należy wykonać: 1.1. Podzielnie budynków na strefy pożarowe do 5000 m2 ścianami oddzielenia przeciwpożarowego w klasie odporności ogniowej REI 120 na 4 strefy pożarowe – zamknięcie przejścia pomiędzy budynkiem al. Solidarności a pl. Bankowy 5 drzwiami EI 60, wygrodzenie na styku budynków pl. Bankowy 3 – pl. Bankowy 5 – ściana EI 120, drzwi EI 60; 1.2. Wydzielenia przeciwpożarowe klatek schodowych; 1.3. Montaż ścian działowych aluminiowych maksymalnie przeszklonych; 1.4. Wymiana części stolarki okiennej i stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej na okna i drzwi o odpowiedniej klasie odporności ogniowej; 1.5. Wyposażenie istniejącej stolarki drzwiowej w samozamykacze i siłowniki napowietrzające wraz z remontem drzwi pozwalającym na ich automatyczne otwieranie;. 1.6. Wymiana podwieszanego sufitu kasetonowego na sufit z płyt gipsowo- kartonowych; 1.7. Zabezpieczenie elementów stropu nad ostatnią kondygnacją oraz konstrukcji drewnianej nad klatkami schodowymi; 1.8. Wymiana pokrycia dachu z papy na pokrycie NRO- budynek A i część budynku C; 1.9. Wykonanie przepustów instalacyjnych w elementach oddzielenia przeciwpożarowego; 1.10. Wymiana instalacji hydrantowej wraz z zestawami podnoszącymi ciśnienie ( z wyłączeniem budynku C, gdzie została wymieniona w roku 2017) 1.11. Wykonanie przeciwpożarowych wyłączników prądu dla każdej ze stref 1.12. Wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego, wraz z systemem monitoringu opraw; 1.13. Zamknięcie przewodów wentylacji grawitacyjnej na poziomie poddasza klapami w klasie odporności ogniowej El 60; 1.14. wydzielenie i oddymianie klatek schodowych; 1.15. wykonanie instalacji SSP we wszystkich pomieszczeniach ( w latach 2016-2017 wykonana została część zaznaczona na dokumentacji projektowej wraz z dostawą central – ta część systemu objęta jest gwarancją), system musi spełniać następujące wymagania: - wszystkie urządzenia systemu sygnalizacji pożaru muszą być zgodnie z zainstalowanymi już w obiekcie centralami Polon 4900, oraz posiadać wymagane certyfikaty CPD, dodatkowo urządzenia wymienione w rozporządzeniu Ministra MSWiA z dnia 27 kwietnia 2010r. muszą posiadać świadectwa dopuszczenia CNBOP, - system musi być skuteczny i niezawodny (długi średni czas bezawaryjnej pracy), szybki serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, - topologia systemu: analogowy, adresowalny (indywidualnie), z liniami pętlowymi, - system modułowy o elastycznej konfiguracji z możliwością przyszłej rozbudowy, możliwość pracy w sieci, - pełna współpraca z systemami Monitoringu ACO PSP oraz spełnienie wszystkich wymagań i norm związanych ze sposobem alarmowania i torem transmisji monitorowania alarmu, - możliwość drukowania wszystkich zdarzeń i raportów na drukarce, - możliwość łatwej rozbudowy systemu; 1.16. Instalacja elektro-trzymaczy na wybranych drzwiach dróg ewakuacji, 1.17. Instalacja odgromowa w części dachu Uwaga: w dokumentacji projektowej nie zostały przewidziane certyfikowane centrale zasilające wentylatory (są one uwzględnione w „Szczegółowym zakresie robót”) – dobór tych urządzeń leży po stronie Wykonawcy w uzgodnieniu z nadzorem inwestorskim. Uwaga: w latach 2016 -2017 została zrealizowana część robót objętych dokumentacją na „Projekt wykonawczym – systemu sygnalizacji pożaru” urządzenia i linie zaznaczone na czarno, ponadto przebudowana została strefa wejściowa budynku al. Solidarności 81 (budynek C) - wymienione sufity na parterze, instalacja oświetlenia, wymieniona stolarka D26, D27, D28 oraz D5 (wyjście do bramy), została wykonana nowa zabudowa portierni, instalacja hydrantowa wraz z zestawem hydroforowym (budynek C) – prace te nie są ujęte w „Szczegółowym zakresie robót” i nie należy ich wyceniać. 2. Roboty będą prowadzone w obiekcie czynnym. Wszystkie prace uciążliwe dla użytkowników muszą być wykonywane poza godzinami pracy Zamawiającego. Godziny pracy Zamawiającego: 8.00 – 16.00 poniedziałek-piątek. 3. Wykonawca w najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych od podpisania umowy przedstawi do akceptacji Zamawiającego program etapowania robót, stanowiący podstawę do sporządzenia harmonogramu robót, w którym muszą zostać uwzględnione powyższe zalecenia. 4. Opis przedmiotu zamówienia określają załączone do niniejszej SIWZ dokumenty: 4.1. Dokumentacja projektowa pod nazwą „Przebudowa zespołu budynków zlokalizowanych w Warszawie przy pl. Bankowym 3/5 i al. Solidarności 81 w celu dostosowania do wymogów bezpieczeństwa pożarowego” – z wyłączeniem części dotyczącej instalacji hydrantowej budynku przy al. Solidarności 81 (budynek C) 4.2. Dokumentacja projektowa pod nazwą „Projekt wykonawczy – system sygnalizacji pożaru” – z wyłączeniem budynku przy pl. Bankowym 5 (budynek B) 4.3. wzór umowy; 4.4. Szczegółowy zakres robót Uwaga: Podstawowym elementem, na podstawie którego należy przedstawić koszt realizacji przedmiotu zamówienia, jest dokumentacja projektowa, a przedmiary określone w szczegółowym zakresie robót stanowią materiał pomocniczy i nie mogą być wyłączną podstawą do przygotowania oferty. Wykonawca zamówienia musi przewidzieć wszystkie czynności i okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia i uwzględnić je w ofercie. 5. W ciągu pięciu dni roboczych od podpisania umowy Wykonawca przekaże zamawiającemu wypełniony zakres robót zawierający ceny jednostkowe za poszczególne pozycje kosztorysowe. Wartość kosztorysu musi zgadzać się z ceną oferty. 6. Wykonawca powinien dokładnie i szczegółowo zapoznać się z dokumentacją oraz szczegółowym zakresem robót zwracając uwagę na to, czy zawierają wszystkie informacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. 7. W przypadku, gdy w dokumentach określających przedmiot zamówienia opisano materiały za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów Zamawiający dopuszcza materiały „równoważne”. Przy doborze materiałów należy uwzględnić materiały dotychczas zastosowane w budowli. Ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie równoważnych materiałów może mieć miejsce pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż materiały, które one zastępują oraz pod warunkiem, że są zgodne i adekwatne z dokumentacją opisującą przedmiot zamówienia i odpowiadają zastosowanym rozwiązaniom technologicznym. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga udowodnienia przez Wykonawcę tego faktu, a w szczególności złożenia stosownych dokumentów, potwierdzających, że te materiały są równoważne. 8. Zamawiający wymaga, aby organizacja robót, jakość użytych wyrobów i fachowość wykonania były na poziomie wyższym od przeciętnego. 9. Wszystkie materiały zastosowane przez wykonawcę muszą mieć aktualne atesty i certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie, dodatkowo urządzenia wymienione w rozporządzeniu Ministra MSWiA z dnia 27 kwietnia 2010r. muszą posiadać świadectwa dopuszczenia CNBOP.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przed upływem terminu składania ofert Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 40.000,00 PLN (słownie: czterdzieści tysięcy zł). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 z późn zm.). 3. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy. 4. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacać na konto Zamawiającego: nr 72 1010 1010 0137 1013 9120 0000. Na przelewie należy umieścić informację: „Wadium w postępowaniu znak BOU-IV.272.34.2018”. 5. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej do oferty należy dołączyć oryginał lub kopię dokumentu wniesienia wadium poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, a w pozostałych przypadkach wymienionych w ust. 2 – oryginał dowodu wniesienia wadium. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 7. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach