Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży ogłasza przetarg
- Adres: 18-400 Łomża, ul. Akademicka 14
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 086 2155953 , fax. 086 2156601
- Data zamieszczenia: 2012-07-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży
ul. Akademicka 14 14
18-400 Łomża, woj. podlaskie
tel. 086 2155953, fax. 086 2156601
REGON: 45120274000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsip.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych w ramach REMONTU SALI GIMNASTYCZNEJ zlokalizowanej na dz. nr 10184/5 przy ul. Wiejskiej 16 w Łomży - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Opis przedmiotu zamówienia: 1.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach REMONTU SALI GIMNASTYCZNEJ zlokalizowanej na dz. nr 10184/5 przy ul. Wiejskiej 16 w Łomży. 1.2 Szczegółowy zakres prac wynika z dokumentacji projektowej, w skład której wchodzą: 1.2.1 Projekt budowlany remontu budynku Sali gimnastycznej (załącznik 7 do SIWZ) 1.2.2 Specyfikacja Techniczna Wykonania i odbioru Robót Budowlanych (załącznik 8. do SIWZ) 1.2.3 Przedmiary robót (załącznik 9 do SIWZ) 1.3 Miejscem wykonywania robót budowlanych: działka o nr geodezyjnym 10184/5 znajdująca się przy ul. Wiejska 16 w Łomży 1.4 Przedmiot zamówienia należy wykonać z zastosowaniem materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji technicznej. Użyte w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót nazwy wyrobów i elementów, które wskazują lub mogły by kojarzyć się z producentem lub firmą nie mają na celu preferowania wyrobu czy materiałów danego producenta, lecz wskazanie na wyrób, materiał lub element, który powinien posiadać cechy - parametry techniczne nie gorsze od podanego w projekcie. 1.5 Wykonawca zobowiązany jest do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do obrotu i używania w budownictwie, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) ustawy o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. nr 92, poz. 881) oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie. Zastosowane materiały i urządzenia muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną. Powyższe dokumenty należy dołączyć do dokumentów odbiorowych. 1.6 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń niż opisane znakiem towarowym i/lub nazwą producenta pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorsze niż założone w dokumentacji. 1.7 Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisanych w SIWZ, jest zobowiązany wykazać, że oferowanie przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 1.8 Ciężar udowodnienia, że materiał, wyrób jest równoważny, w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno-jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały, wyroby do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne (pod rygorem odrzucenia oferty) oraz dokumenty z których wynika, że okres gwarancji producenta wyrobu równoważnego jest nie krótszy od wskazanego w dokumentacji projektowej. 1.9 Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje (dokonał wizji lokalnej na terenie gdzie mają być prowadzone roboty), konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy. 1.10 Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia będzie zobowiązany do właściwego utrzymania zaplecza budowy, w tym do ponoszenia wszelkich kosztów związanych z korzystaniem z mediów niezbędnych w procesie inwestycyjnym. Energię elektryczną, pobór wody oraz elementy składowe placu budowy niezbędne do realizacji budowy dla Wykonawcy zapewni odpłatnie Zamawiający. 1.11 Po podpisaniu umowy, Zamawiający w terminie nie dłuższym niż 7 dni przekaże, a Wykonawca przyjmie: - teren budowy - papierową - oryginalną wersję (po 1 egz.) projektu budowlanego, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót 1.1 Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia, przed przystąpieniem do rozpoczęcia robót, zobowiązany będzie do: - sporządzenia harmonogramu finansowo-rzeczowego realizacji prac budowlanych, uwzględniającego termin nie dłuższy niż zadeklarowany w złożonej ofercie i uzyskania jego akceptacji u Zamawiającego. - sporządzenia lub zapewnienia sporządzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, uwzględniając specyfikę obiektu budowlanego i warunki prowadzenia robót budowlanych, w tym planowane jednoczesne prowadzenie robót budowlanych. - powiadomienia Zamawiającego, z wyprzedzeniem co najmniej 7 dniowym, o planowanym terminie rozpoczęcia robót. Do zawiadomienia Wykonawca dołączy oświadczenie Kierownika budowy stwierdzające sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz przejęcie obowiązku kierowania budową. Kierownik budowy umieści na budowie w widocznym miejscu tablicę informacyjną oraz ogłoszenie zawierające dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia. - wykonania wszelkich robót przygotowawczych w tym szczególnie ogrodzenia placu budowy, wydzielenie bezpiecznych przejść dla dotychczasowych użytkowników budynku oraz właściwego, zgodnego z obowiązującymi przepisami oznakowania terenu robót budowlanych 1.12 Wykonawca, w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia będzie zobowiązany do: - właściwego utrzymania zaplecza budowy, w tym do ponoszenia wszelkich kosztów związanych z korzystaniem z mediów niezbędnych w procesie inwestycyjnym, - zapewnienia zgodnej z zaakceptowanym harmonogramem właściwej organizacji procesu inwestycyjnego, - właściwego zagospodarowania powstałych w toku własnych prac odpadów, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2010 r., nr 185, poz.1243) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. Z 2012 r., poz.391 z późn. zm.). W szczególności, Wykonawca będzie zobowiązany do zgodnego z przepisami gromadzenia i usuwania z terenu budowy materiałów lub elementów konstrukcyjnych pochodzących z rozbiórki/ demontażu.. Wywóz odpadów budowlanych poza teren budowy odbywać się będzie na koszt Wykonawcy. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przejęcia placu budowy do czasu odbioru końcowego w tym za szkody powstałe w trakcie prowadzenia prac 1.13 Po zakończeniu budowy Wykonawca zobowiązany będzie do: - zgłoszenia pismem do Zamawiającego gotowości przekazania przedmiotu zamówienia do odbioru końcowego - przekazania Zamawiającemu kompletu dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu odbioru, a w szczególności: świadectw i deklaracji zgodności dotyczących wbudowanych materiałów, wyników badań, - Zamawiający powoła komisję odbiorową w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia zakończenia robót pismem do Zamawiającego. Wyznaczona przez Zamawiającego Komisja Odbioru budynku zakończy swoją pracę najpóźniej w ciągu kolejnych 7 dni liczone od daty rozpoczęcia prac komisji. 1.14 Wykonawca zobowiązuje się dokonać likwidacji placu budowy i własnego zaplecza bezzwłocznie po zakończeniu robót, lecz nie później niż 7 dni od daty dokonania odbioru końcowego. 1.15 Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robot budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 1.16 W przypadku gdy producent udzieli gwarancji na okres dłuższy, niż określony w ust. 1.17 obowiązuje gwarancja producenta. 1.17 Wykonawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za usunięcie wad prawnych i fizycznych robót oraz dostarczonych materiałów i urządzeń, w okresie nie krótszym niż 36 miesięcy po dokonaniu odbioru końcowego robót przez Zamawiającego. 1.18 Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu rękojmi za wady także po upływie terminu rękojmi, jeżeli zgłosi wadę przed upływem tego terminu. 1.19 W przypadku zaproponowania krótszego okresu gwarancji lub rękojmi oferta, jako nie spełniająca wymagań Zamawiającego zostanie odrzucona. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454430004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsip.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie termomodernizacji oraz modernizacji systemów c.o. i c.w.u. w Zespole Szkół w Kuleszach Kościelnych
Dodano: 2016-05-25 - Termomodernizacja budynków oświatowych na terenie Gminy Stawiski
Dodano: 2016-05-18 - Termomodernizacja budynku Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku przy ul. Mickiewicza 9
Dodano: 2015-07-22 - Remont elewacji budynku głównego Centrum Edukacji Nauczycieli w Białymstoku
Dodano: 2015-06-29 - Docieplenie ścian piwnic, stropu, regulacja wewnętrznej instalacji c.o., remont instalacji odgromowej w budynku przy ul. Suchowolca 26E w Białymstoku, działka nr geod. 777/12 (obr. 16) - nr sprawy: TT.263.66.2014.
Dodano: 2014-08-14 - Modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Rykacze
Dodano: 2014-05-09 - Remont elewacji Wiejskiego Domu Kultury w Mazurach - SZ.271.17.2014
Dodano: 2014-04-03 - Remont budynku Świetlicy Wiejskiej we wsi Wólka Duża i Mała - SZ.271.12.2014
Dodano: 2014-03-07 - Modernizacja świetlicy wiejskiej w Grozimach wraz z zagospodarowaniem terenu w ramach projektów finansowanych z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich.
Dodano: 2014-02-21 - Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie połączonym z modernizacją budynków świetlic wiejskich w miejscowościach: Siemień Nadrzeczny i Chojny Młode.
Dodano: 2014-02-07