Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji operacji: Budowa sceny wraz z zagospodarowaniem terenu publicznego dla funkcji rekreacyjno sportowej w miejscowości Brzostówka

Gmina Serniki ogłasza przetarg

  • Adres: 21-107 Serniki, Serniki 1A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8550450 , fax. 081 8550456
  • Data zamieszczenia: 2010-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Serniki
    Serniki 1A 1A
    21-107 Serniki, woj. lubelskie
    tel. 081 8550450, fax. 081 8550456
    REGON: 43101993900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.serniki.eurzad.eu www.bip.lublin.pl/serniki
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji operacji: Budowa sceny wraz z zagospodarowaniem terenu publicznego dla funkcji rekreacyjno sportowej w miejscowości Brzostówka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji operacji: Budowa sceny wraz z zagospodarowaniem terenu publicznego dla funkcji rekreacyjno sportowej w miejscowości Brzostówka. W zakres zamówienia wchodzi: a) budowa zadaszenia sceny, b) budowa utwardzenia, c) ogrodzenie z urządzeniami boiska. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji technicznej, w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w kosztorysach nakładczych (ofertowych) stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SIWZ. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy nr 30 8707 0006 0000 1101 2000 0067, Powiatowy Bank Spółdzielczy z siedzibą w Lubartowie, Filia Serniki, z dopiskiem: wadium - znak sprawy: IZP.341-1/10. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wnoszone w formach określonych w ust. 2 pkt 2-5, musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przy czym: a) w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokumenty te muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań każdego z nich, b) dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie, c) dokumenty te zostaną złożone w oryginale. 6. Oryginały dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 2-5, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, a kopie dołączyć do oferty. 7. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Pzp Zamawiający jest obowiązany zatrzymać wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8. Przy ustalaniu zaistnienia przesłanek z art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający będzie opierał się na opinii Urzędu Zamówień Publicznych, która jest udostępniona pod adresem: http:www.uzp.gov.pl-zagadnienia-merytoryczne-prawo-polskie-opinie-prawne-aktualne-zatrzymanie-wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej trzy roboty budowlane o podobnym charakterze i stopniu trudności jak przedmiot zamówienia, każda o wartości co najmniej 150.000,00 zł (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych). c) dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia tj. osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów która posiada doświadczenie minimum 2 lata w pełnieniu funkcji kierownika budowy; wymieniona osoba winna udokumentować posiadane uprawnienia oraz aktualne członkostwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa; d) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia tj. posiada środki finansowe lub zdolność kredytowa w wysokości co najmniej 150.000,00 zł (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) oraz jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100.000,00 zł. (sto tysięcy złotych). 2. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą -spełnia / nie spełnia. 3. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: a) oświadczenie wykonawcy w trybie art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 ustawy, b) oświadczenie wykonawcy w związku z art. 24 ust. 1 ustawy, c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) wykaz wykonanych robót wraz z dokumentami potwierdzającymi że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, e) wykaz osób - kierownik budowy - wraz dokumentem poświadczającym posiadane uprawnienia oraz aktualnym zaświadczeniem potwierdzającym członkostwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa, f) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. g) polisa lub inny dokument potwierdzający opłacenie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dla zachowania formy kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem konieczne jest umieszczenie na każdej stronie dokumentu daty poświadczenia, klauzuli poświadczenia za zgodność z oryginałem wraz z podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z przyjętą reprezentacją Wykonawcy) w taki sposób aby tożsamość tej osoby była z łatwością identyfikowalna (np. podpis opatrzony imienną pieczęcią lub czytelny podpis składający się z pełnego imienia i nazwiska). 3. W przypadku konsorcjum dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu wymienione w punkcie 1 lit. a i b przedstawia każdy z wykonawców oddzielnie. 4. W przypadku składania oferty przez konsorcjum do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. W przypadku wnoszenia oferty przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wymagane dokumenty należy złożyć na zasadach określonych w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.serniki.eurzad.eu, www.bip.lublin.pl/serniki
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach