Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w ramach przebudowy lokalu znajdującego się w budynku biurowym położonym w Warszawie przy ul. Kruczej 38/42- nr ref. BO-ZP.2610.22.2015.BO

Główny Urząd Geodezji i Kartografii ogłasza przetarg

  • Adres: 00-926 Warszawa, ul. Wspólna 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6618432 , fax. 022 6283467
  • Data zamieszczenia: 2015-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Główny Urząd Geodezji i Kartografii
    ul. Wspólna 2 2
    00-926 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6618432, fax. 022 6283467
    REGON: 01227609800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gugik.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w ramach przebudowy lokalu znajdującego się w budynku biurowym położonym w Warszawie przy ul. Kruczej 38/42- nr ref. BO-ZP.2610.22.2015.BO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w branżach: ogólnobudowlanej, elektrycznej i sanitarnej, w ramach przebudowy na potrzeby Głównego Urzędu Geodezji i Kartografii lokalu znajdującego się w budynku biurowym położonym w Warszawie przy ul. Kruczej 38/42, będącym w zarządzie Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego (GUNB). 2. Zakres i sposób wykonania robót budowlanych został ustalony w dokumentacji projektowej, na którą składają się: 1) projekt budowlany, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; 2) przedmiary robót, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ; 3) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Roboty będące przedmiotem zamówienia należy: 1) wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i zasadami sztuki budowlanej; 2) wykonać stosując własny sprzęt i własne materiały budowlane - atestowane i odpowiedniej jakości, zgodne z obowiązującymi normami; 3) przeprowadzać w sposób jak najmniej uciążliwy dla funkcjonowania GUNB i innych podmiotów korzystających z lokali znajdujących się w budynku, o którym mowa w p. 1, uwzględniając następujące uwarunkowania postawione przez Urząd przy wydawaniu zgody na przeprowadzenie robót: a) wszelkie prace uciążliwe dla użytkowników budynku oraz wymagające wyłączenia energii elektrycznej można wykonywać wyłącznie w dni wolne od pracy oraz w dni robocze w godzinach 17?? - 6??, b) każdorazowy zamiar wyłączenia energii elektrycznej należy zgłaszać przedstawicielowi GUNB w dni robocze, najpóźniej do godz. 12?? w dniu poprzedzającym dzień, w którym wyłączenie ma nastąpić; c) wykonawca robót budowlanych zobowiązany będzie do właściwego zabezpieczenia terenu budowy, mając na uwadze w szczególności: - ochronę przed uszkodzeniem lub zniszczeniem mienia prywatnego lub publicznego, - wyeliminowanie możliwości przedostawania się z terenu budowy pyłów i innych zanieczyszczeń do pozostałej części budynku, - utrzymywanie na terenie budowy ładu i porządku, a po zakończeniu robót - usunięcie wszelkich odpadów, pozostałości i zanieczyszczeń. 4. Po zakończeniu robót wykonawca usunie na swój koszt wszystkie zbędne materiały, których nie zagospodaruje Zamawiający oraz uporządkuje miejsce wykonywania robót. 5. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia 36-miesięcznej gwarancji jakości na wykonane roboty. Niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji, o której mowa powyżej Zamawiającemu przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi za wady. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji. 7. Zamawiający informuje, że tam, gdzie w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych lub w dokumentacji projektowej zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp, a w treści SIWZ nie zostały określone wymagania Zamawiającego względem parametrów materiałów równoważnych, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów, norm lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują uzyskanie parametrów techniczno - eksploatacyjnych pod względem funkcjonalnym nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454500000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 12 000,00 PLN. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy NBP rachunek nr: 17 1010 1010 0007 5213 9120 0000 z dopiskiem Wadium nr referencyjny: BO-ZP.2610.22.2015.BO. 4. Uwaga: za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 5. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w innych formach niż w pieniądzu należy dołączyć do oferty w taki sposób, aby Zamawiający swobodnie mógł w wyznaczonym terminie zwrócić Wykonawcy wadium. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 8. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wydłużenie okresu rękojmi za wady i gwarancji jakości
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gugik.gov.pl/bip/zamowienia-publiczne/2015-powyzej-kwoty-okreslonej-w-art2.-4-pkt-8-pzp
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach