Gmina Świnna ogłasza przetarg
- Adres: 34-331 Świnna, Wspólna
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 33 863 80 23 , fax. 33 863 85 32
- Data zamieszczenia: 2020-06-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Świnna
Wspólna 13
34-331 Świnna, woj. śląskie
tel. 33 863 80 23, fax. 33 863 85 32
REGON: 07218272300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.swinna.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Wykonanie robót budowlanych w ramach Projektu pn.: „Termomodernizacja Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Świnnej oraz w Trzebini w Gminie Świnna” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót budowlanych w ramach Projektu pn.: „Termomodernizacja Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Świnnej oraz w Trzebini w Gminie Świnna”. 3.2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, na wybrane Części zamówienia. Wykonawcy mogą składać oferty na jedną albo na więcej części zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 2 następujące części: 1) Termomodernizacja i likwidacja niskiej emisji w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Świnnej; 2) Termomodernizacja i likwidacja niskiej emisji w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Trzebini. 1) Część 1: Zadanie pn. „Termomodernizacja i likwidacja niskiej emisji w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Świnnej”, obejmujące m.in.: - Roboty budowlane, - Nakładanie powierzchni kryjących, - Wykładanie ścian, - Roboty w zakresie stolarki budowlanej, - Instalowanie drzwi, - Roboty budowlane, wykończeniowe, pozostałe, - Roboty izolacyjne, - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne, - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne - Instalowanie centralnego ogrzewania - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych - Roboty instalacyjne elektryczne Zadanie realizowane będzie w systemie „buduj”, na podstawie posiadanego przez Zamawiającego projektu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWIORB) dla Części 1 zamówienia. 2) Część 2: Zadanie pn. „Termomodernizacja i likwidacja niskiej emisji w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Trzebini”, obejmujące m.in.: - Roboty budowlane, - Nakładanie powierzchni kryjących, - Wykładanie ścian, - Roboty w zakresie stolarki budowlanej, - Instalowanie drzwi, - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe, - Roboty izolacyjne, - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne, - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, - Instalowanie centralnego ogrzewania, -Roboty instalacyjne gazowe, -Instalowanie urządzeń regulacji gazu -Roboty instalacyjne elektryczne Zadanie realizowane będzie w systemie „buduj”, na podstawie posiadanego przez Zamawiającego projektu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWIORB) dla Części 2 zamówienia. Prace związane z instalacją gazową będą mogły być prowadzone po uzyskaniu prawomocnego pozwolenia na budowę od Starosty Żywieckiego, co pozostaje w zakresie Zamawiającego. 3.3. Zamawiający wymaga aby pracownicy fizyczni skierowani przez Wykonawcę lub podwykonawcę do wykonania robót budowlanych wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia, byli zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.). Wymóg ten nie dotyczy osób kierujących robotami budowlanymi. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, jak również określenie rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, zawarte są we wzorze umowy – stanowiącym załącznik nr 6 (a-b) do SIWZ. 3.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uzyskiwania od Wykonawcy informacji o postępie prac i przyjętych rozwiązaniach w trakcie projektowania, jak również prawa do zgłaszania swoich uwag, które Wykonawca uwzględni w dalszych pracach nad projektem. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 8.1 Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 1) 50 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) – dla części 1 zamówienia; 2) 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) – dla części 2 zamówienia. 8.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ETNO Bank Spółdzielczy w Radziechowach Wieprzu nr 12 8140 0009 0000 1124 2000 0060; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 8.3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 8.4. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 8.5. W przypadku wadium w formie innej niż pieniężna - oryginał dokumentu wadialnego, należy wnieść (zdeponować) na dzienniku podawczym Zamawiającego, a do oferty zaleca się dołączyć poświadczoną przez Wykonawcę „za zgodność z oryginałem” kopię. W przypadku wniesienia wadium w formie dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia (wystawców dokumentu) dokument przekazać należy na adres: UGSW/SkrytkaESP , a do oferty zaleca się dołączyć poświadczony przez Wykonawcę „za zgodność z oryginałem” wydruk tego dokumentu. 8.6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą, mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp oraz zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty kwoty wadium na rzecz Zamawiającego. 8.7. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ust.1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp. 8.8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8.9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania Wykonawców, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy, zobowiązani są przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 4 do SIWZ – Grupa kapitałowa. Wraz ze złożeniem oświadczenia, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może przedstawić dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wraz z ofertą: 1) Wypełniony i podpisany Formularz oferty – zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do SIWZ stanowiącym ofertę. 2) Wraz z ofertą należy złożyć: a) Oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 oraz załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. b) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (w przypadku, gdy ofertę podpisuje upełnomocniony przedstawiciel Wykonawcy) określające jego zakres. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez notariusza, c) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie), ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której wynikać będzie przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez notariusza. d) Zobowiązanie innego podmiotu (podmiotu trzeciego) do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – dotyczy wykonawców, którzy polegają na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów – zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do SIWZ – Zobowiązanie innego podmiotu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa hali sportowej przy szkole podstawowej nr 8 w Skoczowie wraz z zapleczem szatniowo-sanitarnym oraz łącznikiem
Dodano: 2024-05-02 - Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej wraz z nadzorem inwestorskim.
Dodano: 2024-04-30 - BUDOWA/REMONT/WYKOŃCZENIE WRAZ Z DOPOSAŻENIEM POMIESZCZEŃ PRZEZNACZONYCH POD DZIAŁALNOŚĆ KULTURALNĄ W BUDYNKU GMINNEGO OŚRODKA KULTURY W NIEGOWIE
Dodano: 2024-04-30 - Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Bibliotecznej 28/28 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
Dodano: 2024-04-29 - Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
Dodano: 2024-04-26 - Przebudowa układu komunikacyjnego na terenie Zespołu Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach, 44-120 Pyskowice, ul. Kard. Wyszyńskiego 37
Dodano: 2024-04-25 - „Budowa garażu dwustanowiskowego wraz z zapleczem socjalnym dla OSP Bojszów”
Dodano: 2024-04-25 - Budowa Centrum Sportu i Rekreacji MORGI w Łodygowicach – Polski Ład (drugie postępowanie)
Dodano: 2024-04-25 - Rozbudowa infrastruktury sportowej w Parku Suble w Tychach – II postępowanie
Dodano: 2024-04-25 - Remont balkonów w budynkach administrowanych przez Miejski Zakład Zasobów Lokalowych w Sosnowcu
Dodano: 2024-04-25