Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w ramach projektu pn. Kompleksowa termomodernizacja budynków Zespołu Szkół nr 1 im. Jakuba Stefana Cezaka w Zgierzu, dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 Oś Priorytetowa II: Ochrona środowiska, zapobieganie zagrożeniom i energetyka - Działanie II.6 Ochrona powietrza, nr umowy UDA-RPLD.02.06.00-00-108/09-00 z dnia 29 kwietnia 2011 r. z aneksami: Aneks nr UDA-RPLD.02.06.00-00-108/09-01 z dnia 10 sierpnia 2011r., Aneks nr UDA-RPLD.02.06.00-00-108/09-02 z dnia 30 września 2011r.

Zarząd Powiatu Zgierskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, ul. Sadowa 6A
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 7190885 , fax. 042 7190816
  • Data zamieszczenia: 2012-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Zgierskiego
    ul. Sadowa 6A 6A
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 042 7190885, fax. 042 7190816
    REGON: 47206842300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w ramach projektu pn. Kompleksowa termomodernizacja budynków Zespołu Szkół nr 1 im. Jakuba Stefana Cezaka w Zgierzu, dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 Oś Priorytetowa II: Ochrona środowiska, zapobieganie zagrożeniom i energetyka - Działanie II.6 Ochrona powietrza, nr umowy UDA-RPLD.02.06.00-00-108/09-00 z dnia 29 kwietnia 2011 r. z aneksami: Aneks nr UDA-RPLD.02.06.00-00-108/09-01 z dnia 10 sierpnia 2011r., Aneks nr UDA-RPLD.02.06.00-00-108/09-02 z dnia 30 września 2011r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie i zainstalowanie zestawu solarów na budynku internatu Zespołu Szkół nr 1 im. Jakuba Stefana Cezaka w Zgierzu. Roboty obejmują: zainstalowanie konstrukcji wsporczej czterech zestawów solarnych, montaż systemu solarnego zasilanego przez zespół 24 kolektorów słonecznych, zamontowanie układów współpracujących z istniejącą instalacją przygotowania ciepłej wody użytkowej, na podstawie dokumentacji projektowej i zgodnie z zasadami sztuki budowlanej. Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 6 do SIWZ), STWiOR (załącznik 7 do SIWZ) i przedmiarem (załącznik nr 8 do SIWZ). 2. Umowa zostanie zawarta w formie wynagrodzenia ryczałtowego (art. 632 kodeksu cywilnego). Podstawą do opracowania ceny ryczałtowej jest dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Załączone przedmiary robót służą tylko do uzupełnienia opisu przedmiotu zamówienia i nie są podstawą do wyliczenia ceny. Zgodnie z istotą wynagrodzenia ryczałtowego przedmiar robót do wyliczenia ceny oferty winien sporządzić Wykonawca na podstawie dokumentacji projektowej lub pomiarów z natury. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym, Zamawiający zaleca sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia. 3. Zamawiający zaleca aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie objętym przedmiotem zamówienia. Wykonawcy mogą dokonywać wizji po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu z Zamawiający. 4. Warunki wykonania przedmiotu zamówienia: a) Roboty budowlane będą prowadzone od poniedziałku do piątku w godz. 6:00 - 18:00 z wyłączeniem dni wolnych od pracy i świąt. b) Wykonawca przedstawi Zamawiającemu, niezwłocznie po podpisaniu umowy, do akceptacji szczegółowy harmonogram prac budowlanych, uwzględniający poszczególne etapy robót wraz z terminami ich rozpoczęcia i zakończenia. c) Harmonogram prac budowlanych winien przewidywać takie rozłożenie realizacji przedmiotu umowy, aby gwarantował jego wykonanie w terminie określonym umową. d) Jeżeli Zamawiający lub inspektor nadzoru inwestorskiego powiadomi Wykonawcę, że szczegółowy harmonogram prac budowlanych nie spełnia wymagań umowy lub nie jest zgodny z rzeczywistym postępem i deklarowanymi postępami Wykonawcy, to Wykonawca w terminie 3 dni od daty otrzymania takiego powiadomienia, przedłoży do akceptacji Zamawiającego skorygowany szczegółowy Harmonogram prac budowlanych. e) Wykonawca na własny koszt zapewni niezbędne media potrzebne do realizacji niniejszej umowy i rozliczenie się z ich dostawcami. f) Wykonawca oświadcza, że posiada środki, maszyny i urządzenia, doświadczenie oraz wykwalifikowany i uprawniony personel niezbędny do realizacji inwestycji. g) Zamawiający wymaga aby roboty budowlane prowadzone były w sposób, jak najmniej uciążliwy dla użytkowników obiektów, umożliwiający prawidłowe ich funkcjonowanie, h) Zamawiający wymaga aby gruz lub inne odpady powstałe w wyniku prac remontowych były uprzątnięte każdorazowo z ciągów komunikacyjnych, i) Zamawiający wymaga aby Wykonawca we własnym zakresie zapewnił składowanie i sprzątanie odpadów, j) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy z własnych materiałów zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją. Zastosowane materiały winny spełniać wymogi prawa budowlanego tj. posiadać odpowiednie certyfikaty na znak bezpieczeństwa, być zgodne z wymogami technicznymi Polskich Norm lub aprobatą techniczną, o ile dla danego wyrobu nie ustanowiono Polskiej Normy. Wymagane są materiały atestowane i dopuszczone do stosowania, k) Wykonawca, wyłoniony w drodze przetargu, przekaże Zamawiającemu gwarancje producentów, aprobaty techniczne i certyfikaty na materiały wbudowywane w ramach realizacji zamówienia, przed ich wbudowaniem, l) Zamawiający wymaga aby najpóźniej w dniu zawarcia umowy Wykonawca przedłożył wymagane przepisami prawa zezwolenie określone ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r.o odpadach (tj. Dz. U. z 2007r. Nr 39, poz. 251 ze zm.) bądź przedstawił stosowne uzgodnienia z zakresu gospodarki odpadami tj. złożył informację o wytwarzanych odpadach oraz sposobach gospodarowania nimi. Zamawiający informuje, że stosowne druki można pobrać w Starostwie Powiatowym w Zgierzu, m) prace przygotowawcze (np. zabezpieczenie placu budowy, ustawienie obiektów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, wykonanie i bieżące utrzymanie dróg wewnętrznych dla potrzeb terenu budowy), Wykonawca wykona we własnym zakresie i na własny koszt, n) dla potrzeb realizacji przedmiotowego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu budowy poprzez wygrodzenie pasa bezpieczeństwa taśmą ostrzegawczą oraz odpowiednim oznakowaniem, o) od daty rozpoczęcia robót do daty obioru końcowego (bez uwag),Wykonawca będzie odpowiedzialny za ochronę robót oraz za wszelkie materiały i urządzenia używane do realizacji przedmiotu zamówienia, p) Wykonawca zobowiązany jest udzielić 36 miesięcy gwarancji jakości na roboty objęte przedmiotem zamówienia licząc od dnia końcowego obioru robót (bez uwag). q) Wykonawca zobowiązany jest rozszerzyć odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady robót objętych przedmiotem zamówienia na okres 36 miesięcy licząc od dnia końcowego obioru robót (bez uwag). 4. Zamawiający informuje, że wskazane w dokumentacji: typy i symbole materiałów lub urządzeń oraz nazwy ich producentów zostały określone w celu sprecyzowania parametrów i warunków techniczno-użytkowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji. W przypadku zastosowania innych rozwiązań niż podane, udowodnienie równoważności proponowanych rozwiązań spoczywa na Wykonawcy. Nie wykazanie materiałów równoważnych traktowane będzie jako deklaracja wbudowania materiałów wymienionych w dokumentacji i przedmiarach robót. 5. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom złożone w formie oświadczenia z podaniem zakresu realizacji zamówienia. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 7. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 9. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów, nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 10. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. 11. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia. Jeżeli zmiana treści SIWZ będzie prowadziła do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu Zamawiający zamieści ogłoszenie o zmianie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093311009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 4 300,00 zł (słownie: cztery tysiące trzysta złotych, zero groszy). 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed terminem otwarcia ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158, ze zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w dziale I ust. 5 pkt b) SIWZ. 5. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - Termomodernizacja ZSZ nr 1 J.S.Cezaka 6. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w dziale I ust. 5 pkt b) SIWZ. 7. W dokumentach potwierdzających wniesienie wadium w formie niepieniężnej (gwarancje, poręczenia) winny być wprost wskazane przesłanki zawarte w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. 8. Każda forma wadium musi gwarantować Zamawiającemu natychmiastowe i bezwarunkowe uzyskanie kwoty wadium, po zaistnieniu przesłanek zatrzymania wadium, dlatego gwarancje i poręczenia wnoszone, jako wadium powinny być nieodwołalne w trakcie trwania terminu związania ofertą i nie mogą być zastrzeżone pod warunkiem. 9. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium w formie niepieniężnej nie mogą być uzupełniane w trybie art. 26 ust. 3 Ustawy. 10. W pozostałych przypadkach wymagane jest przedłożenie oryginału dokumentu (zachowującego ważność przez cały okres, w którym wykonawca jest związany ofertą) wystawionego na rzecz Zamawiającego, który należy złożyć w pokoju nr 205 - kasa - a do oferty dołączyć kserokopię. 11. Okoliczności i zasady zwrotu wadium oraz jego przepadku określa Ustawa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.zgierz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach