Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-325 Lublin, ul. Droga Męczenników Majdanka
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 817 463 191 , fax. 817 462 238
- Data zamieszczenia: 2019-07-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Lublinie
ul. Droga Męczenników Majdanka 12
20-325 Lublin, woj. lubelskie
tel. 817 463 191, fax. 817 462 238
REGON: 12513262001310 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych w Placówkach Terenowych KRUS w Piaskach, Tomaszowie Lubelskim, Hrubieszowie, Parczewie, Radzyniu Podlaskim oraz w Kraśniku, w podziale na 6 części. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w 6 Placówkach Terenowych: 1) Część nr 1 – Malowanie elewacji w Placówce Terenowej KRUS w Piaskach, ul. Lubelska 102, 21-050 Piaski; 2) Część nr 2 – Naprawa i wymiana rynien spustowych, malowanie elewacji, wymiana rolet okiennych, przełożenie kostki brukowej w Placówce Terenowej KRUS w Tomaszowie Lubelskim, ul. Jana Pawła II 6, 22-600 Tomaszów Lubelski; 3) Część nr 3 – Naprawa kominów, naprawa dachu, wymiana pokrycia dachowego, naprawa gzymsów,malowanie elewacji w Placówce Terenowej KRUS w Hrubieszowie, ul. Kolejowa 8, 22-500 Hrubieszów; 4) Część nr 4 – Malowanie elewacji w Placówce Terenowej KRUS w Parczewie przy ul. 11-go Listopada 15, 21-200 Parczew; 5) Część nr 5 – Malowanie elewacji w Placówce Terenowej KRUS w Radzyniu Podlaskim przy ulicy Chomiczewskiego 6, 21-300 Radzyń Podlaski; 6) Część nr 6 – Malowanie ogrodzenia, malowanie elewacji w Placówce Terenowej KRUS Kraśnik przy ulicy Kościuszki 28, 23-200 Kraśnik, 2. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę pełnej gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia na okres minimum 48 miesięcy (odpowiednio dla części), licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rękojmi w formie pisemnej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się: 1) Wypełniony i podpisany formularz oferty (w formie oryginału), zgodny ze wzorem formularza oferty, stanowiącym załącznik do SIWZ (w przypadku złożenia oferty bez użycia załączonego formularza, złożona oferta musi zawierać wszelkie informacje wymagane w SIWZ i wynikające z zawartości formularza oferty); 2. Do oferty powinny być dołączone: 1) Oświadczenia wskazane w pkt 6.1 SIWZ (w formie oryginału): a) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-22, ust. 5 pkt 1 i pkt 8 ustawy (w formie oryginału, według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ). Jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu. b) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy (w formie oryginału, według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ). 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych, złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli Wykonawca będzie korzystał z takich zasobów. 3. Oświadczenia i dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej, przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum) lub przez spółkę cywilną: 1) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, wymienione w pkt 6.1 ppkt 1) SIWZ, pkt 6.2 lit. A. ppkt 1) – 3) SIWZ i pkt 6.3 SIWZ oraz oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, wymienione w pkt 6.1 ppkt 2) SIWZ, składa każdy z Wykonawców oddzielnie; 2) Formularz oferty, jest składany przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 3) Poza oświadczeniami i dokumentami wymienionymi w ppkt 1) i 2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni załączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowa modernizacja energetyczna wielorodzinnego budynku mieszkalnego położonego przy ulicy Leśnej 3A w Krasnymstawie
Dodano: 2024-07-17 - „Program "OLIMPIA" w gminie Krzczonów - budowa boiska przyszkolnego kamieniem milowym zwiększenia dostępności do infrastruktury sportowej”
Dodano: 2024-07-16 - Modernizacja budynku SP w Kocku z przeznaczeniem na żłobek w Kocku wraz z przebudową placu zabaw
Dodano: 2024-07-16 - PRZEBUDOWA DROGI POŻAROWEJ NR 7 OD KM 1+350 DO 2+250 KM
Dodano: 2024-07-16 - Budowa dróg gminnych w mieście Urzędów
Dodano: 2024-07-16 - Budowa drogi gminnej do GCiKS i parkingu na działce nr 136 w Kobylanach
Dodano: 2024-07-15 - Przystosowanie istniejącej łazienki do potrzeb osób niepełnosprawnych
Dodano: 2024-07-15 - Modernizacja oczyszczalni ścieków w Bełżycach
Dodano: 2024-07-12 - Budowa centrum aktywności społecznej w gminie Piaski
Dodano: 2024-07-11 - Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Kodniu
Dodano: 2024-07-11