Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w ośrodku dla cudzoziemców w Lininie

Urząd do Spraw Cudzoziemców ogłasza przetarg

  • Adres: 00-564 Warszawa, Koszykowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 6015496 , fax. 22 6270680
  • Data zamieszczenia: 2020-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd do Spraw Cudzoziemców
    Koszykowa 16
    00-564 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 6015496, fax. 22 6270680
    REGON: 17315012000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.udsc.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w ośrodku dla cudzoziemców w Lininie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych oraz wymiana Systemu Sygnalizacji Pożaru na terenie należącego do Urzędu do Spraw Cudzoziemców Ośrodka dla Cudzoziemców w Lininie (05-530 Góra Kalwaria, woj. mazowieckie), w ramach projektu nr 18/1-2015/BK-FAMI pt. „Remont ośrodka w Lininie”, współfinansowanego z Programu Krajowego Funduszu Azylu, Migracji i Integracji – „Bezpieczna przystań”. Wykonanie robót budowlanych obejmuje: 1) remont wszystkich kondygnacji (parter + 2 piętra) w budynku 29 (wg podziału administracyjnego 30A), których powierzchnię wyszczególniono w Projekcie budowalno-wykonawczym stanowiącym Załącznik nr 1a do SIWZ, w pkt 4 pn. „Program funkcjonalno-użytkowy budynku” oznaczonym jako ETAP I, 2) remont wszystkich kondygnacji (parter + 3 piętra) w budynku nr 30, których powierzchnię wyszczególniono w Projekcie budowlano-wykonawczym stanowiącym Załącznik nr 1d do SIWZ, w pkt 4 pn. „Program funkcjonalno-użytkowy budynku” oznaczonym jako ETAP II, 3) montaż opomiarowania, o którym mowa w pkt. 5.5 Projektów budowlano-wykonawczych - branża sanitarna dla budynków 29 i 30, stanowiących Załączniki nr 1c i 1f do SIWZ, 4) przebudowę części budynku nr 30 polegającą na wykonaniu wyjścia ewakuacyjnego z pomieszczenia świetlicy przedszkola wg Projektu budowlano-wykonawczego stanowiącego Załącznik nr 1j do SIWZ (Pozwolenie na budowę wydane przez MUW – Decyzja nr 614/II/2018 z dnia 21 listopada 2018 r.), 5) demontaż starego oraz wykonanie nowego Systemu Sygnalizacji Pożaru (SPP) w budynkach nr 29 i 30, budynku kuchni ze stołówką, ambulatorium, administracji i portierni oraz świadczenie usługi serwisu wraz z konserwacją, w tym: a) dostawę materiałów instalacyjnych i urządzeń niezbędnych do wykonania SSP, b) wykonanie okablowania, montaż urządzeń i uruchomienie systemu SSP zgodnie z obowiązującymi normatywami, przepisami prawa oraz projektem budowlano wykonawczym, stanowiącym Załączniki nr 1h i 1i do SIWZ, c) przeszkolenie użytkowników w zakresie zarządzania, obsługi i eksploatacji SSP, d) świadczenie usługi serwisu wraz z konserwacją systemu w okresie gwarancji. Warunki świadczenia usługi serwisu wraz z konserwacją zostały określone w Załączniku nr 9 do Istotnych postanowień umowy. II. Informacje dot. szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia przedstawiono w SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załącznikach: a) Załącznik Nr 1a do SIWZ – Projekt budowlano-wykonawczy - Architektura. Budynek mieszkalny nr 29 (wg podziału administracyjnego 30A), b) Załącznik Nr 1b do SIWZ – Projekt budowlano-wykonawczy - Branża elektryczna. Budynek mieszkalny nr 29 (wg podziału administracyjnego 30A), c) Załącznik 1c do SIWZ – Projekt budowlano-wykonawczy - Branża sanitarna. Budynek mieszkalny nr 29 (wg podziału administracyjnego 30A), d) Załącznik Nr 1d do SIWZ – Projekt budowlano-wykonawczy - Architektura. Budynek mieszkalny nr 30, e) Załącznik Nr 1e do SIWZ – Projekt budowlano-wykonawczy - Branża elektryczna. Budynek mieszkalny nr 30, f) Załącznik Nr 1f do SIWZ – Projekt budowlano-wykonawczy - Branża sanitarna. Budynek mieszkalny nr 30, g) Załącznik Nr 1g do SIWZ – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Budynki mieszkalne nr 29 i 30, h) Załącznik Nr 1h do SIWZ – Projekt budowlano-wykonawczy - wymiana instalacji sygnalizacji pożarowej w Ośrodku dla cudzoziemców, i) Załącznik Nr 1i do SIWZ – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. - wymiana instalacji sygnalizacji pożarowej w Ośrodku dla cudzoziemców w Lininie. j) Załącznik Nr 1j do SIWZ - Projekt budowlany przebudowa części budynku nr 30 polegająca na wykonaniu dodatkowego wyjścia ewakuacyjnego. III. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca w szczególności zobowiązany będzie do: 1) wykonania przedmiotu umowy w terminie określonym w umowie, zgodnie z dokumentacją, o której mowa w SIWZ, obowiązującymi przepisami i normami technicznymi, 2) zorganizowania na własny koszt placu budowy, a w szczególności wyposażenia zaplecza budowy zgodnie z potrzebami prowadzonych prac, zorganizowania placów składowych, 3) utrzymywania na placu budowy czystości i porządku, 4) zapewnienia ochrony przeciwpożarowej, 5) spełnienia wymagań ochrony środowiska, 6) zawarcia umowy ubezpieczenia placu budowy i wszelkich urządzeń z tytułu szkód z powodu wszelkich zdarzeń losowych o charakterze nadzwyczajnym, a w szczególności pożaru, 7) usunięcia z terenu budowy wszelkich zbędnych przedmiotów, materiałów i odpadów po zakończeniu prac oraz pozostawienia terenu budowy w stanie nadającym się do użytkowania, 8) przedstawienia Zamawiającemu wszystkich atestów, świadectw dopuszczenia do eksploatacji oraz prób jakościowych instalacji, urządzeń i konstrukcji użytych w wykonaniu przedmiotu zamówienia, 9) sporządzenie dokumentacji powykonawczej obejmującej w szczególności: a) projekty powykonawcze w zależności od stopnia zmian powykonawczych w stosunku do pierwotnie opracowanych projektów budowlano – wykonawczych stanowiących załączniki 1-6 do SIWZ, (Zamawiający dopuszcza naniesienie przez Wykonawcę ewentualnych zmian w pierwotnie opracowanych projektach budowlano – wykonawczych stanowiących załączniki 1-6 do SIWZ po wcześniejszym uzgodnieniu z Inspektorem Nadzoru), b) protokoły badań i sprawdzeń instalacji, c) dokumenty potwierdzające, że zastosowane materiały zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz.U. 2019 poz. 266, z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2019 poz. 1186, z późn. zm.) i posiadają one wymagane parametry, d) oświadczenia kierowników robót budowalnych o zgodności wykonania robót z obowiązującymi przepisami oraz SIWZ, e) oświadczenia kierowników robót o doprowadzeniu terenu robót do porządku i należytego stanu zgodnie z SIWZ, 10) sporządzenia dokumentacji powykonawczej w jednym egzemplarzu w wersji papierowej oraz w jednym egzemplarzu w wersji elektronicznej w formacie PDF na płycie CD/DVD. IV. W każdym przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zamawiający zastrzega, że wszystkie wykazane z nazwy w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz innych dokumentach składających się na dokumentację przetargową materiały (wyroby) należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że w przypadku wskazanych z nazwy materiałów i wyrobów Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów (wyrobów), nie gorszej jakości niż opisane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim przypadku Wykonawca musi przedłożyć w ofercie odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. V. Przedmiot zamówienia wykonywany musi być z materiałów i za pomocą urządzeń dostarczonych przez Wykonawcę. Użyte materiały oraz urządzenia muszą mieć aktualne atesty, dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Materiały i urządzenia powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. 2019 poz. 266, z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 poz. 1186, z późn. zm.), a także wymaganiom specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca winien posiadać stosowne dokumenty, potwierdzające, że zostały one wprowadzone do obrotu zgodnie z ww. przepisami i posiadają wymagane parametry. Dokumenty te Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu najpóźniej na 5 dni przed planowanym terminem odbioru końcowego. Wszystkie materiały i urządzenia użyte przez Wykonawcę muszą być nowe i nieużywane. VI. Przed złożeniem oferty na wykonanie robót budowlanych, objętych niniejszym zamówieniem, Wykonawcy zaleca się dokonanie wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia oraz jego otoczenia w celu określenia na własną odpowiedzialność możliwości występowania wszelkiego ryzyka mających wpływ na koszty realizacji zamówienia niezbędne do przygotowania oferty. W celu dokonania wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia należy skontaktować się telefonicznie z kierownikiem administracyjnym lub z kierownikiem obiektu tel. 22 736 16 14, z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem. Nieskorzystanie z uprawnienia do dokonania wizji lokalnej przez Wykonawcę nie może stanowić podstawy formułowania jakichkolwiek roszczeń na etapie realizacji zamówienia w przypadku uznania oferty Wykonawcy za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu. Ryzyko niewłaściwej oceny warunków istniejących w miejscu realizacji przedmiotu umowy obciąża Wykonawcę. VII. Roboty będą wykonywane w czynnym obiekcie. Prowadzenie ich będzie możliwe od poniedziałku do soboty w godzinach 6.00-22.00 z zastrzeżeniem, że roboty o znacznym natężeniu hałasu będą prowadzone w godz. 10.00-20.00. W budynkach, w których będzie prowadzony remont są zakwaterowani mieszkańcy, w związku z tym remont musi być prowadzony w budynkach naprzemiennie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45450000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 100 000,00 PLN brutto (słownie: sto tysięcy złotych). Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Narodowym Banku Polskim O/O Warszawa, nr rachunku: 26 1010 1010 0031 4413 9120 0000 z dopiskiem na przelewie: „Wadium do postępowania nr 1/REMONT OŚRODKA W LININIE/PN/20”. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 9.3. niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia zostanie umieszczony na stronie Zamawiającego wraz z informacją o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach