Przetargi.pl
WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W OBIEKTACH UNIWERSYTECKIEGO CENTRUM MEDYCYNY MORSKIEJ I TROPIKALNEJ

Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej ogłasza przetarg

  • Adres: 81519 Gdynia, ul. Powstania Styczniowego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 998 605 , fax. 586 224 871
  • Data zamieszczenia: 2018-05-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej
    ul. Powstania Styczniowego
    81519 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 586 998 605, fax. 586 224 871
    REGON: 19295394600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ucmmit.gdynia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W OBIEKTACH UNIWERSYTECKIEGO CENTRUM MEDYCYNY MORSKIEJ I TROPIKALNEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych wymienionych poniżej w obiektach Zamawiającego: 1) Budynek Kliniczny, działka nr 25-1721 , 25-1715. a) Naprawa murków naświetlaczy piwnicznych w zakresie odbudowy i wykonania nowej fasady. b) Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej, c) Wymiana powierzchni chodnikowych w obrębie frontu budynku na płytki polbrukowe. d) Malowanie opierzenia dachu e) Remont sal pacjentów oraz pomieszczeń w zakresie : Sale nr 303, 304, 305, 103, 104, 130, 203, 208 i 209 wymiana stolarki drzwiowej wraz z wymianą nadproży, wymiana, osprzętu elektroinstalacyjnego oraz opraw oświetleniowych typu kaseton nastropowy 4x18W EVG, wykonanie gładzi szpachlowych na ścianach i sufitach, malowanie farbami zmywalnymi, wymiana powierzchni podłogowych w wykonaniu wykładzin typu tarkett z wywiniętym cokołem do wysokości 10 cm, wymiana armatury sanitarnej, baterie łokciowe, konserwacja grzejników na typ higieniczny, wykonanie rewizji dla zaworów odcinających, fartuchy w obrębie umywalek oraz łóżek pacjentów wykonać z wykładziny typu tarkett. Kolorystyka do wyboru Zamawiającego. Pomieszczenia nr 023, 021 malowanie stolarki drzwiowej, wymiana osprzętu elektroinstalacyjnego oraz opraw oświetleniowych typu kaseton nastropowy 4x18W EVG , wykonanie gładzi szpachlowych na ścianach i sufitach, malowanie farbami zmywalnymi, wymiana powierzchni podłogowych w wykonaniu wykładzin typu tarkett z wywiniętym cokołem do wysokości 10 cm, wymiana armatury sanitarnej, baterie łokciowe, malowanie grzejników, wykonanie rewizji dla zaworów odcinających, fartuchy w obrębie umywalek wykonać z wykładziny typu tarkett. Kolorystyka do wyboru Zamawiającego. 2) Budynek Wielofunkcyjny , działka nr 25-1710. a) Remont gabinetów lekarskich w zakresie : Gabinet nr 01,02 : wymiana stolarki okienne, drzwiowej, wymiana instalacji elektrycznej, osprzętu elektroinstalacyjnego oraz opraw oświetleniowych typu kaseton nastropowy 4x18W EVG , wykonanie gładzi szpachlowych na ścianach i sufitach, malowanie farbami zmywalnymi, wymiana powierzchni podłogowych w wykonaniu wykładzin typu tarkett z wywiniętym cokołem do wysokości 10 cm, wymiana armatury sanitarnej, baterie łokciowe, wymiana grzejników na typ higieniczny, wykonanie rewizji dla zaworów odcinających, fartuchy w obrębie umywalek oraz leżanek wykonać z wykładziny typu tarkett. Kolorystyka do wyboru Zamawiającego. Gabinet nr 03 : wyburzenie ścian wewnętrznych tworzących obecnie pomieszczenie sanitarne i archiwalne, wymiana stolarki okienne, drzwiowej, wymiana instalacji elektrycznej, osprzętu elektroinstalacyjnego oraz opraw oświetleniowych typu kaseton nastropowy 4x18W EVG, wykonanie gładzi szpachlowych na ścianach i sufitach, malowanie farbami zmywalnymi, wymiana powierzchni podłogowych w wykonaniu wykładzin typu tarkett z wywiniętym cokołem do wysokości 10 cm, wymiana armatury sanitarnej, baterie łokciowe, wymiana grzejników na typ higieniczny, wykonanie rewizji dla zaworów odcinających, fartuchy w obrębie umywalek oraz leżanek wykonać z wykładziny typu tarkett. Kolorystyka do wyboru Zamawiającego. Pomieszczenie 016: przeznaczenie na pomieszczenie socjalne, wymiana stolarki okienne, drzwiowej, wymiana instalacji elektrycznej, osprzętu elektroinstalacyjnego oraz opraw oświetleniowych typu kaseton nastropowy 4x18W EVG, wykonanie gładzi szpachlowych na ścianach i sufitach, malowanie farbami zmywalnymi, wymiana powierzchni podłogowych w wykonaniu wykładzin typu tarkett z wywiniętym cokołem do wysokości 10 cm, wymiana armatury sanitarnej, baterie łokciowe, wymiana grzejników na typ higieniczny, wykonanie rewizji dla zaworów odcinających, fartuchy w obrębie umywalek oraz leżanek wykonać z wykładziny typu tarkett. Kolorystyka do wyboru Zamawiającego. Gabinet nr 026: wykonać wentylację mechaniczną, wymiana stolarki okienne, drzwiowej, wymiana instalacji elektrycznej, osprzętu elektroinstalacyjnego oraz opraw oświetleniowych typu kaseton nastropowy 4x18W EVG, wykonanie gładzi szpachlowych na ścianach i sufitach, malowanie farbami zmywalnymi, wymiana powierzchni podłogowych w wykonaniu wykładzin typu tarkett z wywiniętym cokołem do wysokości 10 cm. Gabinet nr 012: wymiana stolarki okienne, drzwiowej, wymiana instalacji elektrycznej, osprzętu elektroinstalacyjnego oraz opraw oświetleniowych typu kaseton nastropowy 4x18W EVG, wykonanie gładzi szpachlowych na ścianach i sufitach, malowanie farbami zmywalnymi, wymiana powierzchni podłogowych w wykonaniu wykładzin typu tarkett z wywiniętym cokołem do wysokości 10 cm, wymiana armatury sanitarnej, baterie łokciowe, wymiana grzejników na typ higieniczny, wykonanie rewizji dla zaworów odcinających, fartuchy w obrębie umywalek oraz leżanek wykonać z wykładziny typu tarkett. Kolorystyka do wyboru Zamawiającego. b) Naprawa elewacji zewnętrznych schodów w zakresie odbudowy fasady. c) Naprawa strefy wejścia 3) Budynek Gospodarczy, działka nr 25-1721. Wymiana powierzchni chodnikowych pomiędzy budynkiem gospodarczym a bocznym wejściem do budynku Głównego – wysokiego na płatki typu polbruk. 4) Budynek Garaży, działka nr 25-1721. Wymiana skorodowanej części bram garażowych oraz wykonanie powłok malarskich. 5) Budynek Kliniki Medycyny Hiperbarycznej i Ratownictwa Morskiego, działka nr 25-1711. Częściowa wymiana zewnętrznych płytek klinkierowych, naprawa rampy. 6) Zakład Diagnostyki Obrazowej : Wymiany stolarki okiennej 8szt oraz drzwiowej 1 szt. stolarka drzwiowa; wykonanie PCV kolor biały, klamka zewnętrzna uchwyt od wewnątrz klamka, wejście za pomocą zamka szyfrowego z czytnikiem kart i breloków zbliżeniowych (w komplecie 15 szt. breloków).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W niniejszym postępowaniu o zamówienie publiczne Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 8 156,00zł (słownie: osiem tysięcy sto pięćdziesiąt sześć i 00/100zł.). 2. Wykonawca wnosi wadium (koniecznie z określeniem numeru postępowania którego dotyczy), w akceptowanej przez Zamawiającego formie: 1) w pieniądzu wyłącznie przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego Odział w Gdańsku, ul. Kowalska 10, 80-846 Gdańsk, nr 96 1130 1121 0006 5620 5420 0003; 2) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancji bankowych; 4) gwarancji ubezpieczeniowych; 5) poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust 5, pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz.U. z 2016, poz.359 ze zm.). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu (przypominamy że termin to dzień i godzina) składania ofert i musi być udzielone do końca terminu związania ofertą. 4. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że: „..na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, wypłacamy bez jakichkolwiek zastrzeżeń". 5. Dokument w formie poręczenia lub gwarancji należy składać w Kancelarii UCMMiT (Pok. nr 30, Ip. w siedzibie Zamawiającego) w godzinach od 8:00 do 14:00.od poniedziałku do piątku. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 11. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie: a) nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy, b) nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, c) nie złożył pełnomocnictw d) nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w rozdziale XV pkt 4 ppkt 3), co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie. 3) Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 4) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, którego oferta została wybrana. 12. Zwrot wadium: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 11 ppkt 1)-4). 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 13. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu je zwrócono na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeśli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale V i VI SIWZ, wykonawca składa: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu – wzór Załącznik nr 2 do SIWZ , 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – Załączniki nr 3 do SIWZ, z zastrzeżeniem określonym w pkt i-iii jak niżej: i. w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w ppkt. 1), składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, ii. wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zobowiązany jest złożyć osobne oświadczenie, o którym mowa w ppkt. 2), odrębnie dla każdego z podwykonawców. iii. wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zobowiązany jest złożyć oświadczenie o którym mowa w ppkt. 1) i 2), dotyczące tych podmiotów. - dotyczy zarówno sytuacji, gdy podmiot trzeci nie będzie podwykonawcą w trakcie realizacji zamówienia, jak i sytuacji gdy takim podwykonawcą będzie; 3) pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunku prawnego, do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia-jeśli dotyczy, 4) dowód wniesionego w terminie i w odpowiedniej wysokości wadium, 5) pełnomocnictwo – jeśli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestracyjnych. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, dotyczących: • kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, • firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, • ceny, • terminu wykonania zamówienia, • okresu gwarancji, • warunków płatności - zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 1, pkt 23 Pzp stanowi – wzór Załącznik nr 5 do SIWZ;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach