Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa ogłasza przetarg
- Adres: 35-064 Rzeszów, Rynek
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 178 754 636 , fax. 178 754 634
- Data zamieszczenia: 2019-02-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
Rynek 1
35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 178 754 636, fax. 178 754 634
REGON: 65061400000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.erzeszow.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj – zbuduj” części pomieszczeń budynku przy ul. Ks. Jałowego 23 A w Rzeszowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej, dla robót budowlanych części pomieszczeń parteru w budynku przy ul. Ks. Jałowego 23 A w Rzeszowie, a następnie wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową. Z zakres robót obejmuje pomieszczenia na PARTERZE zgodnie z załącznikiem graficznym nr 1. W tych pomieszczeniach należy zlokalizować następujące pomieszczenia: - Komunikacja - Archiwum - WC niepełnosprawnych - Sala konferencyjna Pomieszczenie Archiwum musi spełniać wymagania archiwum zakładowego wg rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18.01.2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. nr 14 poz.67) Roboty budowlane należy wykonać w następującym zakresie: 1) instalacje wodno-kanalizacyjnych wraz z urządzeniami 2) wymiana instalacji elektrycznych wraz z oświetleniem i gniazdami wtykowymi, 3) przebudowa instalacji c.o. wraz z nowymi grzejnikami, instalacja ciepłej wody, 4) roboty demontażowe (np. wybudzenie ścianek działowych, zerwanie posadzek, sufit podwieszany) 5) zbicie starych tynków 50%, nowe tynki - gładź gipsowa, malowanie, płytki ceramiczne 6) likwidacja instalacji gazowej 7) wykonanie instalacji SAP w archiwum 8) wentylacja mechaniczna 9) klimatyzacja precyzyjna w archiwum 10) wymiana okien na antywłamaniowe w archiwum 11) nakładki na parapety 12) naprawa okuć okiennych 13) wyposażenie w gaśnice 14) wykonanie nowych posadzek z izolacja termiczną oraz p. wilgociową 15) wymiana stolarki drzwiowej i okiennej (drzwi do archiwum antywłamaniowe z kontrolą dostępu), 16) wykonanie nowych okładzin ściennych (płytki ceramiczne) w łazience, na podłodze (płytki gress) 17) montaż nowej armatury i urządzeń w łazience oraz inne roboty niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. 18) w zakresie prac należy również uwzględnić przeniesienie szafy dystrybucyjnej Resman wraz z robotami towarzyszącymi w tym: demontaż i montaż ponowny szafy dystrybucyjnej, przeniesienie światłowodu szt. 1, przeniesienie przewodów LAN szt.3, przeniesienie obwodu zasilania 230 V. Prace te należ wykonać w terminie uzgodnionym z Rzeszowskim Ośrodkiem Sportu i Rekreacji 19) w zakresie prac należy uwzględnić wykonanie nowych ścian działowych i otworów drzwiowych, należy ująć roboty polegające na uporządkowaniu i wykończeniu pomieszczeń sąsiadujących z przebudowywanymi pomieszczeniami w tym: malowanie, uzupełnienie tynków, naprawę posadzek itp. ( pomieszczenie zajęte przez ROSIR oraz klatka schodowa) W/w pomieszczenia należy wyposażyć w sieć logiczną. Wykończenie pomieszczeń zgodnie z pkt. 1.7.1 w Programie Funkcjonalno Użytkowym. Przedmiot zamówienia będzie obejmował również uzyskanie ewentualnych warunków technicznych od gestorów sieci, decyzji pozwolenia na budowę oraz innych decyzji i uzgodnień niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę i pozwolenia na użytkowanie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Program funkcjonalno – użytkowy oraz Decyzja o warunkach zabudowy znak AR.6730.32.2016.BM54 z dnia 19.01.2017 r. na zmianę sposobu użytkowania części budynku z funkcji hotelowej i mieszkalnej na funkcję biurową wraz z rozbudową budynku o klatkę schodową. Stan techniczny obiektu wraz z wnioskami i zaleceniami dla planowanych robót określa ekspertyza stanu technicznego. PFU, decyzja o warunkach zabudowy oraz ekspertyza techniczna, załącznik graficzny nr1 stanowią załączniki do SIWZ. Zakres ujęty w PFU nie jest objęty zamówieniem ( wyłącza się: piętro 2, piętro 1, dobudowę nowej klatki schodowej, wykonanie chodnika na zewnątrz, klatka schodowa istniejąca) zamówienie dotyczy remontu parteru ujętego w PFU bez klatek schodowych w obszarze oznaczonym w załączniku graficznym nr1. Podstawowe dane techniczne pomieszczeń objętych przedmiotem zamówienia: - powierzchnia pomieszczeń objętych robotami budowlanymi około 98,0 m2 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych złotych) na zasadach określonych w SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany druk OFERTA, stanowiący załącznik do SIWZ. 2. Oświadczenie niezbędne do przyznania punktów w innym kryterium niż cena,tj: oświadczenie wymagane w celu ustalenia ilości punktów w kryterium "okres rękojmi" 3. Pełnomocnictwa – jeśli wymagane do reprezentowania Wykonawcy/ów w przypadku, gdy: a) Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, b) Ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale (forma pisemna) lub kopii poświadczonej przez notariusza. 4.Zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o ile Wykonawcy powołują się na zasoby innych podmiotów, zgodnie z art. 22a Pzp,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa budynku lecznicy weterynaryjnej i zmiana jego sposobu użytkowania na magazyn epizootyczny dla celów weterynaryjnych- etap II
Dodano: 2024-05-02 - Utwardzenie placu przy budynku Domu Ludowego w Bukowsku w ramach projektu pn: „Poprawa stanu infrastruktury kultury na terenie gminy Bukowsko – etap II”.
Dodano: 2024-04-29 - Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Laszki
Dodano: 2024-04-29 - "Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Wielkie Oczy"
Dodano: 2024-04-29 - Zagospodarowanie poscaleniowe wsi: Zmysłówka, Laszczyny
Dodano: 2024-04-26 - Rozbudowa drogi powiatowej nr 1845R Szebnie - Chrząstówka – Przybówka w km 1+960 - 2+000 wraz z rozbiórką mostu i wykonaniem przepustu w km 1+979 na potoku Szebnianka w miejscowości Chrząstówka
Dodano: 2024-04-26 - Odbudowa dworku w Żurawicy Górnej wraz z jego rozbudową i przebudową – ETAP II roboty wykończeniowe – w ramach zadania inwestycyjnego „Rozbudowa dworku w Żurawicy Górnej”
Dodano: 2024-04-26 - Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Medyka
Dodano: 2024-04-26 - „ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA BUDYNKU REMIZY OSP W M. MANASTERZ I MOŁODYCZ”
Dodano: 2024-04-25 - Budowa boisk wielofunkcyjnych
Dodano: 2024-04-24