Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w budynku PSP w Skrzyńsku w ramach zadania pn.: „Poprawa efektywności energetycznej budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Skrzyńsku, gmina Przysucha”

Gmina i Miasto Przysucha ogłasza przetarg

  • Adres: 26-400 Przysucha, Plac Kolberga 11
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 486752219 , fax. 486752106
  • Data zamieszczenia: 2022-07-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Przysucha
    Plac Kolberga 11
    26-400 Przysucha, woj. mazowieckie
    tel. 486752219, fax. 486752106
    REGON: 670223379
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w budynku PSP w Skrzyńsku w ramach zadania pn.: „Poprawa efektywności energetycznej budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Skrzyńsku, gmina Przysucha”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Skrzyńsku (zlokalizowanym na dz. nr ewid. 1863,1866/1) w ramach zadania pn.: „Poprawa efektywności energetycznej budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Skrzyńsku, gmina Przysucha”.2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:1) wymianę grzejników centralnego ogrzewania, w tym:a) demontaż osłon grzejnikowych;b) demontaż zaworów termostatycznych w celu ponownego zamontowania;c) demontaż grzejników żeliwnych w budynku Szkoły i Sali gimnastycznej wraz z hakami i wieszakami oraz przekazanie Dyrekcji Szkoły do zagospodarowania;d) dostosowanie instalacji przyłączeniowej do nowych grzejników;e) montaż grzejników aluminiowych wraz z montażem zaworów termostatycznych oraz zaworów odcinających (powrotnych);f) wykonanie prac budowlanych wykończeniowych;g) montaż osłon grzejnikowych;h) regulację instalacji (nastaw na zaworach grzejnikowych);2) instalację paneli fotowoltaicznych wraz z montażem pompy ciepła, w tym:a) montaż modułów fotowoltaicznych na dachu obiektu zgodnie z rzutem dachu (instalacja fotowoltaiczna o mocy 39,60 kWp w oparciu o panele fotowoltaiczne oraz inwerter przekształcający napięcie stałe produkowane przez panele fotowoltaiczne na napięcie sieciowe):- montaż 88 sztuk paneli fotowoltaicznych;- montaż falownika fotowoltaicznego;- montaż okablowania prądu stałego DC oraz prądu przemiennego AC od paneli fotowoltaicznych do rozdzielni elektrycznej budynku;b) montaż pompy ciepła o mocy ~90 kW.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 8 do SWZ (Dokumenty określające przedmiot zamówienia).3. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy projektem budowlanym a przedmiarem robót bezwzględne pierwszeństwo należy przyznać projektowi budowlanemu.4. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik 7 do SWZ.5. Zamówienie obejmuje również roboty towarzyszące oraz tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową oraz wymaganiami Zamawiającego a konieczne do uwzględnienia ze względu na przepisy prawa budowlanego oraz do ich prawidłowego ukończenia. Roboty te obejmują w szczególności:1) organizację, zabezpieczenie i odpowiednie oznakowanie placu budowy;2) przygotowanie dokumentacji do odbioru końcowego;3) likwidację placu budowy i jego uporządkowanie.6. Przedmiar robót zawarty w załączniku nr 8 do SWZ, nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia, należy je traktować jedynie jako dokumenty pomocnicze przy opracowaniu oferty, a zawarte w nich zestawienie robót ma jedynie zobrazować ich skalę i pomóc w oszacowaniu kosztów wykonania zadania. W trakcie realizacji zamówienia przedmiary nie mogą stanowić podstawy roszczenia Wykonawcy, z tytułu informacji w nich zawartych. Wszelkie wątpliwości lub stwierdzone rozbieżności pomiędzy dokumentami zawartymi w załączniku nr 8 do SWZ, a stanem faktycznym należy zgłaszać Zamawiającemu w trybie art. 284 ustawy Pzp.7. Ewentualne użycie w SWZ przy opisie przedmiotu zamówienia nazwy producenta, znaku towarowego, patentu lub pochodzenia w odniesieniu do określonych materiałów, urządzeń, itp. ma za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszczalne przy realizacji zamówienia. Dobrane przez projektanta materiały konkretnych producentów Zamawiający traktuje jako określenie parametrów przedmiotów za pomocą podanego standardu, dopuszczając do stosowania rozwiązania równoważne, tj. inne odpowiedniki rynkowe z zastrzeżeniem, że będą spełniać ten sam poziom technologiczny i jakościowy oraz będą posiadać wymagane odrębnymi przepisami atesty, certyfikaty, świadectwa bezpieczeństwa i dopuszczenie do stosowania zgodnie z wymogami prawa budowlanego oraz innymi aktami prawnymi. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta, znaków towarowych, patentów itp. jeżeli występują w rysunkach lub opisach w dokumentacji projektowo – budowlanej - nie są one obowiązujące dla Wykonawcy.8. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji oraz rękojmi na całość wykonanego przedmiotu zamówienia, wynoszącej min. 60 miesięcy.Termin rękojmi i gwarancji rozpoczyna bieg od podpisania protokołu bezusterkowego odbioru końcowego.9. Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j.: Dz.U. 2020 poz. 1320 ze zm.) z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz.U. 2020 poz. 2207) osób wykonujących czynności nie będące samodzielnymi funkcjami technicznymi w budownictwie w zakresie realizacji robót budowlanych wykonywanych w ramach niniejszego zamówienia, przy czym zatrudnienie osób na podstawie umowy o pracę powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia.10. Rodzaj czynności, których dotyczy obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę: 1) roboty przygotowawcze,2) wykonanie prac ogólnobudowlanych oraz instalacyjnych,3) likwidacja placu budowy i jego uporządkowanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach