Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w budynku przy ul. Rzeźniczej 2 w Krakowie

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-529 Kraków, ul. Józefińska 14/002
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 6165482, 6165469 , fax. 12 6165428
  • Data zamieszczenia: 2016-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie
    ul. Józefińska 14/002 14/002
    30-529 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 6165482, 6165469, fax. 12 6165428
    REGON: 35150530800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w budynku przy ul. Rzeźniczej 2 w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, których celem jest likwidacja zagrożeń związanych z korozją biologiczną i zabezpieczenie przed jej rozwojem. 2. Prace prowadzone będą w piwnicach które uległy zalaniu wodą z instalacji kanalizacyjnej. W piwnicach tych znajdują się pomieszczenia archiwum MOPS w Krakowie oraz pomieszczenia sanitariatów. Wejście do piwnic możliwe jest tylko z lokalu użytkowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej. Lokal usytuowany jest na parterze budynku wielorodzinnego przy ul. Rzeźniczej 2 w Krakowie. 3. Zakres przedmiotu zamówienia określono w Protokole Typowania Robót stanowiącym załącznik nr 6 do siwz, przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 7do siwz oraz wytycznych przedstawionych poniżej, przy czym nie obejmuje on robót związanych z odtworzeniem stanu pierwotnego pomieszczeń tj. wykonania ścianek, tynkowania, malowania ścian i sufitów, montażu stolarki, obłożenia ścian płytkami, wykonania posadzek, białego montażu. 4. Załączony przedmiar robót opracowany jest na większy zakres robót od tych które objęte są przedmiotem zamówienia. Korzystając z załączonego przez Zamawiającego przedmiaru należy wziąć pod uwagę następujące pozycje: 1) 1.1 (w zakresie demontażu);1.2;1.3;1.5;1.6;1.9-1.13; 2) 2.1-2.2;2.4-2.10 (w zakresie demontażu);2.3 (demontaż i ponowny montaż grzejników) 2.11-2.13;2.19;2.20;2.2;2.24; 3) 3.1;3.2 5. Dodatkowo należy w ofercie doliczyć koszty prac: 1) wyniesienie gruzu oraz innych materiałów z demontażu wraz z ich utylizacją, zeskrobanie starej farby ze ścian i sufitów z tynków które nie zostaną skute, ozonowanie pomieszczeń oraz inne czynności które będzie musiał wykonać Wykonawca podczas procesu związanego z realizacją przedmiotu zamówienia, 2) w pomieszczeniach archiwum znajdują się regały z dokumentacją którą przed przystąpieniem do prac należy szczelnie zabezpieczyć folią, 3) regały wraz z dokumentacja trzeba przestawiać w obrębie pomieszczeń w celu wykonania całego zakresu zamówienia, 4) w pomieszczeniach znajdują się czujki alarmowe które należy zabezpieczyć, 5) prace można wykonywać tylko od poniedziałku do piątku w godz. 16-22 oraz w soboty od 7.00 do godz. 15.00, 6) po zakończeniu prac związanych z rozbiórkami i odgrzybieniem, po wysprzątaniu pomieszczeń (usunięciu folii zabezpieczającej akta) wykonawca przeprowadzi ozonowanie pomieszczeń piwnicznych objętych zakresem zamówienia. Uwaga: Zamawiający zastrzega konieczność zastosowania materiałów podanych w Protokole Typowania Robót stanowiącym załącznik nr 6 do siwz. Warunki dodatkowe: 1. Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w ofercie wszystkich kosztów, jakie poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. Oświadczenie w tej sprawie winno być załączone do oferty. 2. W razie odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, wyrazi on zgodę i umożliwi kontynuację prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia przez osobę trzecią. W takiej sytuacji wykonawca zabezpieczy teren budowy oraz wykonane przez niego prace i udzieli gwarancji na wykonane roboty, na zasadach takich, jak w umowie. 3. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia zapewniając na własny koszt siłę roboczą oraz wszystkie środki techniczne i materiały potrzebne do jego realizacji. Wykonawca może realizować przedmiot zamówienia samodzielnie lub zlecić jego wykonanie podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy, w tym sposób wypłaty wynagrodzenia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik numer 4 do niniejszej specyfikacji. 4. Sposób rozliczania: ryczałtowy w myśl zapisów Kodeksu Cywilnego. 5. Wykonawca do oferty załączyć winien kosztorys ofertowy uproszczony. Kosztorys wykonawca sporządzi samodzielnie posiłkując się załączonym przez zamawiającego przedmiarem robót, opisem przedmiotu zamówienia, rzutami oraz Protokołem Typowania Robót. 6. Zamawiający zaleca, by Wykonawca zapoznał się z miejscem realizacji przedmiotu zamówienia przed złożeniem ofert w celu wykonania rzetelnej wyceny (możliwość dokonania wizji po wcześniejszym umówieniu się od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 15.00). 7. Po podpisaniu umowy Wykonawca w ciągu 5 dni od podpisania umowy zobowiązany jest dostarczyć kosztorys szczegółowy. 8. Kosztorys ofertowy służy do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy lub wystąpienia robót zaniechanych. 9. W przypadku robot zaniechanych wynagrodzenie należne wykonawcy zostanie pomniejszone o wartość tych robot wyliczonych na podstawie kosztorysu ofertowego. 10. Okres rękojmi: minimum 36 miesięcy od daty odbioru robót budowlanych wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, bez wad. 11. Okres gwarancji 12. Wykonawca zobowiązany jest usuwać wady i usterki przedmiotu zamówienia wykryte w okresie rękojmi w terminie do 14 dni od ich stwierdzenia. Wady i usterki zagrażające bezpieczeństwu ludzi Wykonawca ma usuwać do 24 godz., po ich zgłoszeniu przez Zamawiającego. W przypadku nie wywiązania się z tego zobowiązania Wykonawca zwróci Zamawiającemu koszty usunięcia wad i usterek w terminie do 14 dni od otrzymania wezwania do zapłaty. 13. Wykonawca ponosi bezpośrednią odpowiedzialność za szkody wynikłe w związku z realizacją przedmiotu zamówienia i usunie ich skutki i przyczyny, bądź zwróci Zamawiającemu koszty z tym związane w terminie do 14 dni od chwili wezwania przez Zamawiającego do naprawy szkód lub zwrotu kosztów. 14. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić prace w sposób powodujący jak najmniejsze niedogodności i utrudnienia funkcjonowania budynku, w którym będą one prowadzone. 15. Wykonawca ma na bieżąco usuwać gruz i śmieci i nie dopuszczać do powstania składowiska. 16. Pracownicy wykonawcy mają bezwzględny zakaz palenia wyrobów tytoniowych w budynku. 17. Po wykonaniu przedmiotu zamówienia, Zamawiający wykona ekspertyzę mykologiczną. W przypadku stwierdzenia w ekspertyzie niewłaściwego wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do ponownego wykonania czynności związanych z odgrzybieniem pomieszczeń i z tego tytułu nie przysługuje Wykonawcy żadne dodatkowe wynagrodzenie. 18. Zobowiązania wynikające z gwarancji i rękojmi ponosi Wykonawca w całym zakresie przedmiotu zamówienia. 19. Przedmiot zamówienia ma być wykonany zgodnie ze sztuką jego wykonania oraz obowiązującymi w zakresie jego wykonania standardami, normami i przepisami prawa w tym w szczególności ustawy Prawo Budowlane ze szczególnym uwzględnieniem przepisów bhp. 20. Wykonawca w trakcie prowadzenia prac ma obowiązek każdorazowo zgłaszać Zamawiającemu wszelkie problemy z realizacją przedmiotu zamówienia oraz współpracować w zakresie ich rozwiązywania. 21. Odbiór robót zanikających bądź ulegających zakryciu ma być zgłaszany przez Wykonawcę z wyprzedzeniem co najmniej 1 dnia roboczego. 22. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do przedstawionych faktur: protokoły odbioru robót, atesty, certyfikaty. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 1. Rozpoczęcie robót i przekazanie placu budowy nastąpi w terminie pomiędzy 25.03.2016 roku a 31.03.2016 roku. Czas realizacji zamówienia do 10 dni od dnia przekazania placu budowy. 2. Wykonawca zobowiązany jest przejąć plac budowy i rozpocząć prace niezwłocznie po podpisaniu umowy w terminie wskazanym przez zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453240004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach