Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w budynkach położonych na terenie kompleksu wojskowego 3513 Helenów. Nr postępowania 3/INFR/2014

Ośrodek Reprezentacyjny Ministerstwa Obrony Narodowej ogłasza przetarg

  • Adres: 05-800 Pruszków, Nowa Wieś, ul. Grodziska 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 6892000 , fax. 22 6892048
  • Data zamieszczenia: 2014-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Reprezentacyjny Ministerstwa Obrony Narodowej
    Nowa Wieś, ul. Grodziska 1 1
    05-800 Pruszków, woj. mazowieckie
    tel. 22 6892000, fax. 22 6892048
    REGON: 01042745200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ormon.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: JEDNOSTKA WOJSKOWA

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w budynkach położonych na terenie kompleksu wojskowego 3513 Helenów. Nr postępowania 3/INFR/2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w budynkach położonych na terenie kompleksu wojskowego 3513 Helenów, który obejmuje: 1.1. Naprawę instalacji elektrycznej w budynkach nr 46,47,48,49,50; 1.2. Uzupełnienie uziemień i połączeń wyrównawczych w budynku nr 45; 1.3. Naprawę okładziny ściennej oraz posadzki w pomieszczeniu budynku nr 53; 1.4. Uzupełnienie płotków przeciwśnieżnych w budynku nr 53; 1.5. Roboty konserwacyjno-budowlane w budynku nr 20. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w: specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - załączniku nr 1a,1b,1c,1d,1e do SIWZ; przedmiarze robót - załączniku nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e do SIWZ; we wzorze umowy- załączniku nr 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 75 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 2. 500,00 zł: 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r., Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy. Uwaga! Wadium wnoszone w poręczeniach, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w pkt. 2 , należy zdeponować przed upływem terminu składania ofert w kasie zamawiającego a kopię wadium załączyć do oferty. Kasa otwarta jest: - od poniedziałku do piątku w godzinach: 730-1500. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank NBP O/WARSZAWA, konto nr 81 1010 1010 0021 3413 9120 0000 4. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie tj. 28.04.2014r. do godz. 09:00 znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 6. Zamawiający dokona zwrotu wadium, zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ormon.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach