Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych VII część realizacji „Przebudowy budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Lublinie przy ul. Uniwersyteckiej 12” obejmujących zgodnie z Projektem Budowlanym i Wykonawczym wykonanie robót w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna ogłasza przetarg

  • Adres: 20078 Lublin, ul. 3 Maja
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-81 533 80 16 , fax. 0-81 533 80 16
  • Data zamieszczenia: 2017-02-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna
    ul. 3 Maja 4
    20078 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 0-81 533 80 16, fax. 0-81 533 80 16
    REGON: 31430700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych VII część realizacji „Przebudowy budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Lublinie przy ul. Uniwersyteckiej 12” obejmujących zgodnie z Projektem Budowlanym i Wykonawczym wykonanie robót w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych VII część realizacji „Przebudowy budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Lublinie przy ul. Uniwersyteckiej 12” obejmujących zgodnie z Projektami Budowlanym i Wykonawczym wykonanie robót w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej. 2. Opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa: Projekt Budowlany i Projekt Wykonawczy oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych ( stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ). 3.Zakres robót VII części realizacji Przebudowy budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Lublinie przy ul. Uniwersyteckiej 12” obejmuje: 1)Roboty budowlane a w szczególności: parter, I, II piętrze budynku - demontaż parapetów, stolarki drzwiowej i okienne (oraz innych niezbędnych elementów wyposażenia); rozbiórki, przebicia (ścian, tynków, okładzin, nadproży, podciągów, podłóg, posadzek, polepy) oraz wywóz gruzu i innych odpadów; wykonanie: zamurowań, nadproży, podciągów, wylewki; wykonanie ścian działowych; montaż nowej stolarki: okiennej, drzwiowej (wewnętrznej i zewnętrznej); montaż parapetów; wykonanie sufitów podwieszonych (systemowych, 2xGK); wykonanie podłóg, posadzek (inwentaryzacja belek stropu kleina, montaż sworzni przyspawanych do belek kleina, izolacje z wełny, styropianu, wyrównania, wylewki ze zbrojeniem, płyta OSB, legary drewniane na pasach gumowych, wykładziny, gresy); wykończenie ścian, sufitów (malowanie/ okładziny); klatki schodowe - skucie tynków, posadzek oraz wykonanie nowych tynków, okładzin GK, i malowanie; demontaż balustrady, oraz montaż nowych balustrad, które należy montować w duszy klatki schodowej (słupki mocowane do policzków stopni); wykucie bruzdy na montaż poręczy stalowych; wykonanie okładzin gresowych; demontaż drzwi okien oraz montaż nowych montaż okien, drzwi; dostawa i montaż dźwigu osobowego; w obrębie piwnic i III piętra oraz windy (parter, I, II piętro)- uzupełnieni murów, tynków, płyt G-K, gresów, glazur, po demontażu instalacji co i wod-kan, uszczelnienie kanału co; roboty malarskie; w pomieszczeniu węzła co: skucie podłogi oraz wykonanie nowej podłogę z posadzką gresową ( gres tożsamy z V częścią), na suficie 2xGK, malowanie; roboty towarzyszące -wykonanie tymczasowego zabezpieczenia klatek schodowych (wydzielenie miejsc robót); przygotowanie placu (na terenie posesji) do składowania materiałów budowlanych i rozładunku i załadunku, uprzątnięcie placu po skończonych robotach; roboty zewnętrzne- całość prac związanych z wykonaniem zewnętrznej izolacji przeciwwodnej fundamentów budynku, wraz z odwodnieniem i wykonaniem studzienek doświetlających okna piwnic, z nowym zagospodarowaniem terenu podwórza; rozbiórka schodów zewnętrznych, murków oporowych (oraz innych niezbędnych elementów); wykonanie ściany oporowej wzdłuż chodnika łączącego wyjścia z budynku (północna elewacja); wykonanie schodów prowadzących z chodnika łączącego wyjścia z budynku (północna elewacja) na poziom podwórza, wykonanie studzienek doświetlających okna piwnic, zgodnie z Projektem Budowlanym oraz Projektem Wykonawczym Konstrukcji; demontaż ogrodzenia i bramy wjazdowej od ul. Uniwersyteckiej; wykonanie izolacji przeciwwodnej, termicznej ścian fundamentów; wykonanie opaski wokół budynku oraz pochylni i spocznika przy głównym wejściu; montaż balustrad zabezpieczających chodnik łączący wyjścia z budynku (północna elewacja) oraz schody prowadzące na poziom podwórza; montaż balustrad zabezpieczających pochylnię dla osób niepełnosprawnych, zlokalizowaną przy głównym wejściu; wykończenie chodnika, zewnętrznych schodów, pochylni i spocznika przy głównym wejściu; malowanie/ impregnację elementów budowlanych takich jak ściany oporowe, studzienki doświetlające, balustrady itp.; wykonanie stóp fundamentowych pod słupy nośne dla bramy wjazdowej; wykonanie nowych posadzek i nawierzchni podwórza; montaż istniejącej (zdemontowanej) bramy wjazdowej wraz z jej renowacją; uprzątnięcie terenu prac budowlanych. 2)Roboty branży sanitarnej a w szczególności: roboty towarzyszące - piwnice – demontaż, wywiezienie, utylizacja rurociągów i urządzeń instalacji wody zimnej, ciepłe, kanalizacji sanitarne, centralnego ogrzewania nie wymienionych ze względów technologicznych w poprzednim etapie, montaż zestawu hydroforowego, modernizacja węzła pomiarowego wody zimnej (montaż zaworu pierwszeństwa, zaworu antyskażeniowego); ciśnieniowe próby szczelności instalacji wody zimnej gospodarczej, hydrantowej, ciepłej wody użytkowej i cyrkulacji, centralnego ogrzewania ( instalacje kompletne wykonane we wszystkich etapach ) - likwidacja ewentualnych nieszczelności urządzeń, armatury, połączeń; zalewowe próby szczelności podposadzkowych ciągów odpływowych kanalizacji sanitarnej w budynku - likwidacja ewentualnych nieszczelności ; prace instalacyjne związane z przeniesieniami i podłączeniem urządzeń laboratorium – remont obiektu realizowany jest na czynnym obiekcie; modernizacja wykonanej instalacji wentylacji, wynikająca z wprowadzonych zmian w technologii obiektu; roboty remontowe węzła cieplnego, regulacja; roboty (parter, I piętro, II piętro) – wykonanie instalacja wody zimnej gospodarczej, ciepłej użytkowej, hydrantowej, kanalizacji sanitarnej, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej DACH – wykonanie instalacja wentylacji mechanicznej (montaż systemów nawiewno – wywiewnych, dostawa i montaż urządzeń (centrale wentylacyjne, agregaty (skraplacze) do central, automatyka układów), wykonanie instalacji freonowej, okablowanie, uruchomienie, pomiary i regulacja central wentylacyjnych; instalacja klimatyzacji i odprowadzania skroplin- dostawa i montaż systemów klimatyzacji w całym obiekcie : piwnice - system typu SPLIT w pomieszczenia Serwerowni i Magazynu Szczepionek ( kpl.3.00 ); piętro I - system typu VRF ( jednostki wewnętrzne ścienne szt. 4 ); piętro II system typu VRF ( jednostki wewnętrzne ścienne szt. 9 ); piętro III system typu SPLIT w pomieszczeniu sali konferencyjnej (kpl.1.00); wykonanie instalacji freonowej i odprowadzania skroplin z jednostek wewnętrznych odwodnienie terenu przy budynku PSSE- dostawa i montaż zbiornika retencyjnego ścieków deszczowych z przepompownią (roboty ziemne, roboty instalacyjno - montażowe zbiornika, próba szczelności zbiornika, roboty instalacyjno - montażowe przepompowni ścieków, uruchomienie i rozruch układu odprowadzania wód deszczowych ze zbiornika do sieci zewnętrznej; odwodnienia liniowe z polimerobetonu lub tworzywa sztucznego o szerokości w świetle 100 mm i wysokości do 100 mm; klasa obciążenia B125 ( wytyczenie trasy, wykonanie wykopu liniowego, wylanie ławy betonowej, montaż koryt i rusztu ); sieć kanalizacji deszczowej (roboty ziemne + roboty instalacyjno – montażowe); 3)Roboty elektryczne oraz teletechniczne a w szczególności: parter, I piętro, II piętro demontaż istniejącego osprzętu elektrycznego; montaż rozdzielnic wraz liniami zasilającymi; wykonanie trasy kablowych elektrycznych i teletechnicznych; wykonanie instalacji gniazd wtykowych; wykonanie instalacji oświetlenia; wykonanie połączeń wyrównawczych; wykonanie instalacji sieci komputerowej U/UTP kat.6 wraz z certyfikacją - 96 szt. PL(2xRJ45 ); wykonanie instalacji kontroli dostępu KD; wykonanie instalacji antywłamaniowej SSWiN; wykonanie instalacji telewizji dozorowej CCTV; przepięcie istniejących obwodów eNN wykonanych w poprzednim; montaż siłowników instalacji oddymiania do drzwi wejściowych (siłowniki dostarczone w poprzednim etapie) 2kpl.; integracja i uruchomienie zainstalowanych siłowników z instalacji oddymiania grawitacyjnego wykonaną w poprzednich etapach; dach -- wykonanie trasy kablowych,- wykonanie przejścia kablowego w dachu,- ułożenie kabla zasilającego centrali wentylacyjnej YKYżo 5x35mm2 od rozdzielnicy głównej RG (piwnica) – 1kpl., - ułożenie kabla zasilającego centrali wentylacyjnej YKYżo 5x16mm2 od rozdzielnicy głównej RG (piwnica) – 1kpl., - ułożenie kabla zasilającego centrali wentylacyjnej YKYżo 5x4mm2 od rozdzielnicy głównej RG (piwnica) – 11kpl., - podłączenie kabli grzewczych ułożonych w rynnach w poprzednich etapach, do instalacji elektrycznej( bez sterownika pogodowy) – 1 klp., całość budynku - wykonanie pomiarów sprawdzających wykonanych rozdzielnic,- wykonanie pomiarów sprawdzających wykonanych instalacji gniazd wtykowych,- wykonanie pomiarów sprawdzających wykonanych instalacji oświetlenia,- integracja wykonanych instalacji kontroli dostępu KD z istniejącym systemem wykonanym we wcześniejszych etapach,- integracja wykonanych instalacji antywłamaniowej SSWiN z istniejącym systemem wykonanym we wcześniejszych etapach,- integracja wykonanych instalacji telewizji dozorowej CCTV z istniejącym systemem wykonanym we wcześniejszych etapach, roboty zewnętrzne - wykonanie instalacji uziemienia – uziom otokowy,- przyłączenie przewodów odprowadzających instalacji odgromowej (wykonanych w poprzednich etapach) z uziomem otokowym poprzez złącza kontrolno-pomiarowe- ułożenie kabli zasilania pomp odwadniających dołączonych do rozdzielnicy głównej RG ,roboty towarzyszące - instalacja czujek dymu w pomieszczeniu archiwum (piwnica) oraz podłączenie do istniejącej instalacji SSWiN - 2 szt.,- wpięcie istniejącego wlz zabudowanego w poprzednim etapie do istniejącego złącza kablowego PGE, - dostawa i montaż spliterów 1xRJ45/4xRJ45 – 10 szt.- dostawa i montaż patchcordów U/UTP 2m kat.6 – 100szt.- dostawa i montaż patchcordów U/UTP 3m kat.6 – 100szt. Szczegółowy zakres robót VII części realizacji ,,Przebudowy” określa załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. Zakres robót do wykonania VII części „Przebudowy” stanowi tylko część całego zadania pn. „Przebudowa budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Lublinie przy ul. Uniwersyteckiej 12” i obejmuje wykonanie zgodnie z Projektami Budowlanymi Wykonawczym kompletnego wykończenia pomieszczeń parteru, I, II piętra,klatek schodowych oraz niezbędne elementy piwnicy, III piętra budynku PSSE w Lublinie przy ul. Uniwersyteckiej 12, włącznie z kompletnymi instalacjami elektryczną, teletechniczną, wodno-kanalizacyjną, c.o, oraz montażem i zabudową kanałów wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, zagospodarowanie terenu.Roboty powinny być na tych kondygnacjach wykonane w zakresie pozwalającym na uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie. W zakres zadania wchodzą też roboty towarzyszące związane z podziałem inwestycji na kolejne części i zabezpieczeniem użytkowanych pomieszczeń w czasie prowadzenia prac. UWAGA Roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia wykonywane będą przy czynnym obiekcie. Wszelkie prace prowadzone w budynku Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Lublinie przy ul. Uniwersyteckiej 12, muszą być zorganizowane w sposób nieutrudniający prowadzenia podstawowej działalności w tym zachowania ciągłości pracy biurowej i laboratoryjnej na III piętrze i piwnicy oraz zapewniający bezpieczne dojście do budynku. Wszelkie roboty powinny być prowadzone metodą bezpyłową. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek zabezpieczenia terenu budowy, w ten sposób by pomieszczenia, w których nie będą prowadzone prace zabezpieczyć przed przenikaniem pyłu i kurzu z terenu prowadzonych robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-1

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości 55 200,00 zł. (słownie zł. pięćdziesiąt pięć tysięcy dwieście złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach