Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych rozbiórkowych w Gospodarstwie Rolnym w Byszewie gmina Kutno w województwie łódzkim

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-420 Łódź, Północna
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (42) 636-29-72, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Łodzi
    Północna 27/29
    91-420 Łódź, woj. łódzkie
    tel. (42) 636-29-72, , fax. -
    REGON: 36784953800073
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kowr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych rozbiórkowych w Gospodarstwie Rolnym w Byszewie gmina Kutno w województwie łódzkim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych rozbiórkowych w Gospodarstwie Rolnym w Byszewie gmina Kutno województwo łódzkie – działki nr ewid. 245 oraz nr o nr ewid. 263 w obrębu Byszew. Zakres robót obejmuje rozbiórkę: 1) Budynek mieszkalny (nr 1) nr inw. 110/33 o charakterystyce (dane techniczne): Powierzchnia zabudowy - ~239,00 m2 Kubatura - ~ 790,00 m3 Wysokość budynku w kalenicy - ~ 4,61 m 2) Budynek gospodarczy (nr 2) nr inw. 108/201 o charakterystyce (dane techniczne): Powierzchnia zabudowy - ~106,00 m2 Kubatura - ~ 282,00 m3 Wysokość ścian budynku (średnia) - ~ 2,65 m 3) Budynek gospodarczy (nr 3) nr inw. 108/200 o charakterystyce (dane techniczne): Powierzchnia zabudowy - ~251,00 m2 Kubatura - ~ 1107,00 m3 Wysokość budynku w kalenicy - ~ 4,91 m - na podstawie decyzji o pozwoleniu na prowadzenie robót budowlanych Starosty Kutnowskiego z dnia 8.11.2018 r. 4) Budynek nr 4 - Budowla stanowiąca szklarnię ogrodniczą o charakterystyce (dane techniczne): Powierzchnia zabudowy - ~1200,00 m2 Wysokość budynku w kalenicy - ~ 5,10 m - na podstawie wniosku zgłoszenia przystąpienia do robót budowlanych z dnia 02.11.2018 r. (przyjęty bez sprzeciwu) 5) Budynek gospodarczy - Chlewnia (nr 5) nr inw. 108/185 o charakterystyce (dane techniczne): Powierzchnia zabudowy - ~603,40 m2 Powierzchnia użytkowa - ~ 511,50 m2 Kubatura - ~ 2.980,0 m3 Wysokość budynku w kalenicy - ~ 7,0 m - na podstawie ………………………………………………………………………………………………………………………………… (*) UWAGA (*) – W odniesieniu do tego budynku Zamawiający informuje co następuje: 1) Zamawiający informuje, iż w zakresie rozbiórki przedmiotowego budynku w dniu 28.10.2019 r. został złożony stosowny wniosek o wydanie decyzji o pozwoleniu na prowadzenie robót budowlanych. Z chwila opublikowania niniejszego postępowania, trwa postępowanie prowadzone przez Wydział Architektury i Budownictwa Starostwa Powiatowego w Kutnie. 2) Zamawiający informuje że jeżeli do dnia, w którym możliwe będzie przekazanie do publicznej wiadomości informacji o wyborze oferty najkorzystniejszej (tj. informacji o której mowa w art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy), nie zostanie wydana prawomocna decyzja zezwalająca na prowadzenie robót budowlanych (dot. tego obiektu), wówczas Zamawiający podejmie decyzję o wyłączeniu z zakresu zamówienia roboty rozbiórkowe dotyczące tego obiektu, o czym niezwłocznie powiadomi Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia (na wskazane w ofertach adresy email oraz na stronie internetowej). 2.1) W takiej sytuacji Zamawiający prowadząc postępowanie dokona wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o ofertowe ceny jednostkowe dotyczące pozostałych obiektów budowlanych objętych niniejszym postępowaniem (tj. o których mowa w ust. 1 - nr 1, 2, 3 i 4). 2.2) Jeżeli w wyniku zaistnienia okoliczności o których mowa w zdaniu pierwszym okaże się konieczne dokonanie czynności ponownej oceny ofert oraz czynności badania oferty ocenionej jako najkorzystniejszej (z zastosowaniem trybu przewidzianego przepisami art. 24aa ustawy), wówczas Zamawiający poinformuje Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia o podjęciu tych czynności (na wskazane w ofertach adresy email oraz na stronie internetowej). 3) W sytuacji, gdy Zamawiający odstąpi od realizacji zamówienia w części dotyczącej rozbiórki budynku nr 5 Wykonawcom nie przysługuje prawo występowania o zwrot kosztów udziału w postępowaniu oraz kosztów przygotowania i złożenia oferty 4) Mając na uwadze powyższe, istotne dla sporządzenia ofert okoliczności, Wykonawcy składając oferty oświadczają, iż okoliczności te są im znane oraz że ewentualne podjęcie przez Zamawiającego decyzji o której mowa w pkt 2) po terminie składania ofert, nie powoduje zmiany treści złożonej oferty. 4.1) Natomiast, jeżeli decyzja Zamawiającego o której mowa w pkt 2) zostanie podjęta przed upływem terminu składania ofert (np. w związku z odmową wydania decyzji o pozwoleniu na roboty budowlane), wówczas Zamawiający na stronie internetowej niezwłocznie poinformuje Wykonawców o zmianie treści Ogłoszenia o zamówieniu oraz treści SIWZ (zgodnie z art. 38 ust. 4 i 4a ustawy). 2. Zakres robót obejmuje: 1) Rozbiórkę budynków nr 1, 2 i 3 oraz nr 5 – do poziomu posadzki oraz a) wyrównanie terenu po rozbiórce, b) uporządkowanie terenu po rozbiórce, c) utylizację odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, 2) Rozbiórkę budynków nr 4 – łącznie z posadzkami i fundamentami oraz a) przygotowanie terenu po rozbiórce do jego dalszego użytkowania na cele rolnicze. Należy oczyścić teren zajmowany przez fundamenty budowli oraz jej bezpośrednie sąsiedztwo z odpadów takich jak szkło, złom stalowy i gruz. Zamawiający wyraża zgodę na wykorzystanie ziemi rodzimej (pochodzącej z dz. nr ewid. 263) z tych części działki gdzie znajduje się ona w nadmiarze poprzez przemieszczenie celem niwelacji terenu po rozbiórce, a w przypadku niewystarczającej ilości ziemi rodzimej, Wykonawca zobowiązany jest dowieźć ziemię o odpowiedniej charakterystyce tj. nie zanieczyszczoną i nie wymieszaną z odpadami, na której może odbywać się produkcja rolnicza produktów przeznaczonych do spożycia przez ludzi – co zostanie udokumentowane przez Wykonawcę stosownymi dokumentami określającymi co najmniej pochodzenie tej ziemi) oraz w odpowiedniej ilości celem niwelacji terenu po rozbiórce. b) wyrównanie terenu po rozbiórce, c) uporządkowani terenu po rozbiórce, d) utylizację odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, 2.1 Wykonawca zapewni również obsługę geodezyjną w zakresie wykreślenia likwidowanych obiektów w Starostwie Powiatowym – w odniesieniu do wszystkich obiektów budowlanych które zostaną rozebrane, w takim zakresie że najpóźniej w dniu odbioru robót przedstawi Zamawiającemu gotowy wniosek (sporządzony przez uprawnionego geodetę) – celem złożenia przez Zamawiającego we właściwym terenowo Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w: 1) istotnych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik Nr 4 do SIWZ, 2) przedmiarach robót oraz w projektach budowlanych – sporządzonych odrębnie dla budynków nr 1, 2 i 3, dla budynku nr 4 oraz dla budynku nr 5, które stanowią załącznik Nr 5 do SIWZ, 4. Postanowienia dotyczące stosowania art. 29 ust. 3a ustawy prawo zamówień publicznych. 4.1 Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U.2016.1666 z późn. zm.), wszystkich osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia polegających na bezpośrednim fizycznym wykonywaniu: a) ręcznego i mechanicznego wykonywania prac rozbiórkowych w tym w szczególności zapis ten dotyczy operatorów koparek, maszyn lub urządzeń burzących i innego ciężkiego sprzętu. b) segregowania, ładowania i transportu odpadów oraz transportu ziemi, 4.2 Zapis o którym mowa w ust. 4.1 nie dotyczy osób odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi oraz osoby odpowiedzialnej za obsługę geodezyjną. 4.3 W celu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Wykonawca którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą przedłoży Zamawiającemu wykaz osób, które będą wykonywały czynności i prace wymienione w ust. 4.1, z określeniem okresu ich zatrudniania oraz wymiaru czasu pracy, ustalonych w umowie o pracę, zarówno z Wykonawcą jak i z podwykonawcą. Wykaz zostanie złożony Zamawiającemu nie później niż na dwa dni robocze przed wyznaczonym przez Zamawiającego terminem zawarcia umowy. 4.4 Na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, Wykonawca będzie zobligowany przedstawić zaświadczenie lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie na podstawie umowy o pracę osób, które będą wykonują czynności i prace przy realizacji zamówienia wymienione w ust. 4.1. 4.5 W przypadku konieczności wprowadzenia zmian osób wykonujących czynności wskazane przez Zamawiającego do wykonania na podstawie umowy o pracę, Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie zgłosić na piśmie każdą zamianę Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu nowego wykazu osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności które będą Oni wykonywać. 4.6 Zamawiający ma prawo do sprawdzenia tożsamości pracownika, wykonującego czynności wskazane w ust. 4.1 i sprawdzenia zgodności z przedstawionym Zamawiającemu wykazem osób. 5. Pozostałe informacje dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia 5.1 Zamawiający nie przewidział podziału zamówienia na części – brak możliwości składania ofert częściowych. 5.2 Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych. 5.3.Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania wykonawców
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwa jeżeli umocowanie osoby wskazanej w ofercie nie wynika z dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo dla lidera konsorcjum, jedli oferta składana jest przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach