Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych rozbiórkowych w Gospodarstwie Rolnym w Borowie gmina Bielawy powiat łowicki w województwie łódzkim

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-420 Łódź, Północna
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (42) 636-29-72, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Łodzi
    Północna 27/29
    91-420 Łódź, woj. łódzkie
    tel. (42) 636-29-72, , fax. -
    REGON: 36784953800073
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kowr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych rozbiórkowych w Gospodarstwie Rolnym w Borowie gmina Bielawy powiat łowicki w województwie łódzkim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych rozbiórkowych w Gospodarstwie Rolnym w Borowie gmina Bielawy powiat łowicki województwo łódzkie. Zakres robót obejmuje rozbiórkę: 1.1/ Magazyn pasz nr inw. 12-131 1.2/ Magazyn zbożowy na stawach nr inw. 108/2 1.3/ Magazyn nawozowy nr inw. 31/131 1.4/ Magazyn materiałów pędnych/stacja paliw nr inw. 32-135 i 61-205 - na podstawie decyzji o pozwoleniu na prowadzenie robót budowlanych Starosty Łowickiego z dnia ……………………… r.(*) 1.5/ Budynek socjalny – stołówka nr inw.6-124 1.6/ Obiekt budowlany – szopa na narzędzia/wiata nr inw.15-180 1.7/ Obiekt budowlany – szopa na narzędzia/wiata nr inw.15a-180 1.8/ Obiekt budowlany – szopa na narzędzia/wiata nr inw.15b-180 1.9/ Budynek techniczny – szopa na narzędzia/warsztat nr inw. 108/335 - na podstawie wniosku zgłoszenia przystąpienia do robót budowlanych z dnia 21.10.2019 r. (przyjęty bez sprzeciwu) UWAGA (*) – W odniesieniu do tych obiektów (od 1.1 do 1.4) Zamawiający informuje co następuje: 1) Zamawiający informuje, iż w zakresie rozbiórki przedmiotowego obiektów budowlanych w dniu 21.10.2019 r. został złożony stosowny wniosek o wydanie decyzji o pozwoleniu na prowadzenie robót budowlanych. Z chwila opublikowania niniejszego postępowania, trwa postępowanie prowadzone przez Wydział Architektury i Budownictwa Starostwa Powiatowego w Łowiczu. 2) Zamawiający informuje że jeżeli do dnia, w którym możliwe będzie przekazanie do publicznej wiadomości informacji o wyborze oferty najkorzystniejszej (tj. informacji o której mowa w art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy), nie zostanie wydana prawomocna decyzja zezwalająca na prowadzenie robót budowlanych (dot. wszystkich lub części obiektów objętych wystąpieniem o wydanie pozwolenia o którym mowa w pkt 1), wówczas Zamawiający podejmie decyzję o wyłączeniu z zakresu zamówienia robót rozbiórkowych (dot. wszystkich lub części obiektów objętych wystąpieniem o wydanie pozwolenia o którym mowa w pkt 1 dla których Zamawiający uzyska prawomocną Decyzję), o czym niezwłocznie powiadomi Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia (na wskazane w ofertach adresy email oraz na stronie internetowej). 2.1) W takiej sytuacji Zamawiający prowadząc postępowanie dokona wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o ofertowe ceny jednostkowe dotyczące pozostałych obiektów budowlanych objętych niniejszym postępowaniem dla których Zamawiający będzie posiadać prawnomocne decyzje zezwalające na prowadzenie robót budowlanych rozbiórkowych (tj. o których mowa w ust. 1 poz. 1.5-1.9 oraz ewentualnie budynki o których mowa w ust. 1 poz. 1.1-1.4). 2.2) Jeżeli w wyniku zaistnienia okoliczności o których mowa w pkt 2.1 okaże się konieczne dokonanie czynności ponownej oceny ofert oraz czynności badania oferty ocenionej jako najkorzystniejszej (z zastosowaniem trybu przewidzianego przepisami art. 24aa ustawy), wówczas Zamawiający poinformuje Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia o podjęciu tych czynności (na wskazane w ofertach adresy email oraz na stronie internetowej). 3) W sytuacji, gdy Zamawiający odstąpi od realizacji zamówienia w części dotyczącej rozbiórki któregokolwiek z budynków o których mowa w ust. 1 pkt 1.1-1.4, Wykonawcom nie przysługuje prawo występowania o zwrot kosztów udziału w postępowaniu oraz kosztów przygotowania i złożenia oferty 4) Mając na uwadze powyższe, istotne dla sporządzenia ofert okoliczności, Wykonawcy składając oferty oświadczają, iż okoliczności te są im znane oraz że ewentualne podjęcie przez Zamawiającego decyzji o której mowa w pkt 2) po terminie składania ofert, nie powoduje zmiany treści złożonej oferty w pozostałym zakresie (odnoszącym się do pozostałych obiektów budowalnych, dla których Zamawiający będzie posiadał prawomocne decyzje zezwalające na prowadzenie rozbiórek). 4.1) Natomiast, jeżeli decyzja Zamawiającego o której mowa w pkt 2) zostanie podjęta przed upływem terminu składania ofert (np. w związku z odmową wydania decyzji o pozwoleniu na roboty budowlane), wówczas Zamawiający na stronie internetowej niezwłocznie poinformuje Wykonawców o zmianie treści Ogłoszenia o zamówieniu oraz treści SIWZ (zgodnie z art. 38 ust. 4 i 4a ustawy). 2. Zakres robót obejmuje: 1) Rozbiórkę budynków o których mowa w ust. 1 z zastrzeżeniem ust. 1 pkt 1) – 4) z podpunktami, do poziomu posadzki oraz a) wyrównanie terenu po rozbiórce, b) uporządkowanie terenu po rozbiórce, c) utylizację odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, 1.1 Wykonawca zapewni również obsługę geodezyjną w zakresie wykreślenia likwidowanych obiektów w Starostwie Powiatowym – w odniesieniu do wszystkich obiektów budowlanych które zostaną rozebrane, w takim zakresie że najpóźniej w dniu odbioru robót przedstawi Zamawiającemu gotowy wniosek (sporządzony przez uprawnionego geodetę) – celem złożenia przez Zamawiającego we właściwym terenowo Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w: 1) istotnych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik Nr 4 do SIWZ, 2) przedmiarach robót oraz w projektach budowlanych – sporządzonych dla poszczególnych budynków, tworzących łącznie dokumentację projektową stanowiącą załącznik Nr 5 do SIWZ, 4. Postanowienia dotyczące stosowania art. 29 ust. 3a ustawy prawo zamówień publicznych. 4.1 Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (t.j. Dz.U.2019.1040 z późn. zm), wszystkich osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia polegających na bezpośrednim fizycznym wykonywaniu: a) ręcznego i mechanicznego wykonywania prac rozbiórkowych w tym w szczególności zapis ten dotyczy operatorów koparek, maszyn lub urządzeń burzących i innego ciężkiego sprzętu. b) segregowania, ładowania i transportu odpadów oraz transportu ziemi, 4.2 Zapis o którym mowa w ust. 4.1 nie dotyczy osób odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi oraz osoby odpowiedzialnej za obsługę geodezyjną. 4.3 W celu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Wykonawca którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą przedłoży Zamawiającemu wykaz osób, które będą wykonywały czynności i prace wymienione w ust. 4.1, z określeniem okresu ich zatrudniania oraz wymiaru czasu pracy, ustalonych w umowie o pracę, zarówno z Wykonawcą jak i z podwykonawcą. Wykaz zostanie złożony Zamawiającemu nie później niż na dwa dni robocze przed wyznaczonym przez Zamawiającego terminem zawarcia umowy. 4.4 Na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, Wykonawca będzie zobligowany przedstawić zaświadczenie lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie na podstawie umowy o pracę osób, które będą wykonują czynności i prace przy realizacji zamówienia wymienione w ust. 4.1. 4.5 W przypadku konieczności wprowadzenia zmian osób wykonujących czynności wskazane przez Zamawiającego do wykonania na podstawie umowy o pracę, Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie zgłosić na piśmie każdą zamianę Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu nowego wykazu osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności które będą Oni wykonywać. 4.6 Zamawiający ma prawo do sprawdzenia tożsamości pracownika, wykonującego czynności wskazane w ust. 4.1 i sprawdzenia zgodności z przedstawionym Zamawiającemu wykazem osób. 5. Pozostałe informacje dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia 5.1 Zamawiający nie przewidział podziału zamówienia na części – brak możliwości składania ofert częściowych. 5.2 Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych. 5.3.Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania wykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo – jeżeli Wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika. Pełnomocnictwo dla lidera konsorcjum, jeśli oferta składana jest przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach