Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych remontu hallu i recepcji w Sanatorium Uzdrowiskowym KOMBATANT.

Uzdrowisko Kołobrzeg Spółka Akcyjna ogłasza przetarg

  • Adres: 78-100 Kołobrzeg, ks. Piotra Ściegiennego 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3548802 , fax. 0-94 35 225 16
  • Data zamieszczenia: 2009-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uzdrowisko Kołobrzeg Spółka Akcyjna
    ks. Piotra Ściegiennego 1 1
    78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3548802, fax. 0-94 35 225 16
    REGON: 00028817100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko.kolobrzeg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych remontu hallu i recepcji w Sanatorium Uzdrowiskowym KOMBATANT.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych remontu hallu i recepcji w Sanatorium Uzdrowiskowym KOMBATANT w Kołobrzegu. 2. Szczegółowy zakres robót określa projekt aranżacji oraz kosztorys ślepy, stanowiące załączniki nr 1 i 2 do SIWZ. 3.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452113507
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 4.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą ofertę oraz złożą oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a także inne wymienione w dalszej części specyfikacji dokumenty oraz którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne z przyczyn, o których mowa w art. 24 uPzp. 2. Oferentem może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie. Oferenci występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 3.Wykonawca winien być uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzić działalność o charakterze zbieżnym z niniejszym zamówieniem. 4. Wykonawca powinien posiadać doświadczenie w wykonywaniu tego typu robót remontowych w czynnych obiektach o dużym natężeniu ruchu, miarą tego doświadczenia będzie wykonanie z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej dwóch takich zadań o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł każde, potwierdzone pozytywnymi referencjami. 5. Wykonawca powinien dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do sprawnego realizowania zleconych robót zgodnie ze sztuką budowlaną (potencjał własny lub w ramach podwykonawstwa). 6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy znajdują sie w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, gdy wykonawca wykaże, że posiada środki własne lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł. 7. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 8. Wymagane jest określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faksu oraz przyjęcie innych ustaleń określonych w dokumentacji przetargowej niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 9. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się zamówienie żaden z współpartnerów nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy; warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy musi spełniać przynajmniej jeden z wykonawców lub wszyscy wykonawcy łącznie. 10. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o zamówienie publiczne. 11. Ze względu na to, że remont będzie się odbywał w czynnym obiekcie pełnym kuracjuszy (500 łóżek w obiekcie), obowiązkiem każdego oferenta będzie załączenie do oferty przetargowej planu wykonania robót z uwzględnieniem wyłączania poszczególnych części hallu do remontu. Plan ten musi zakładać bezkolizyjny pobyt kuracjuszy w remontowanym obiekcie, bezkolizyjne przemieszczanie się gości na posiłki, do bazy zabiegowej, na spacery. Ruch kuracjuszy na posiłki odbywa się trzy razy dziennie, a ruch w hallu trwa od wczesnych godzin rannych do późnych godzin wieczornych. 12. Koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi wykonawca (oferent). Ocena warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem oferenta.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie oferenta, że spełnia warunki określone w art. 22 i nie podlega wykluczeniu z postępowania z przyczyn wymienionych w art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych złożone na załączonym do specyfikacji druku. 3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności Wykonawcy był krótszy, to w okresie działalności, robót budowlanych o podobnym do niniejszego zamówienia charakterze z podaniem: nazwy, adresu siedziby i numeru telefonu inwestora, daty rozpoczęcia i zakończenia robót, wartości umownej wykonanych robót. Ponadto, do wykazu należy dołączyć referencje (opinie) wystawione przez zleceniodawców robót, minimum dwie. 4. Wykaz pracowników posiadających kwalifikacje we wszystkich występujących w przedmiarze branżach oraz osoby nadzoru (majster, kierownik budowy) z uprawnieniami budowlanymi w wymienionych branżach i przynależnością do odpowiedniej izby samorządu zawodowego. 5. Podmioty występujące wspólnie dołączają do oferty dokumenty i oświadczenia wymienione w punkcie 1 i 2 oddzielnie za każdy podmiot, a ponadto pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej wspólników. 6. Kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w przypadku wpłaty pieniężnej albo oryginalny dokument gwarancyjny w przypadku wniesienia wadium w innej niż pieniądz formie. 7. Plan wykonania robót.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko.kolobrzeg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach