Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych remontowych w zakresie adaptacji lokalu mieszkalnego na lokal biurowy w systemie zaprojektuj i wybuduj w budynku położonym przy ul. Kościuszki 18 w Pabianicach

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 95200 Pabianice, ul. Warzywna
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 22 59 285 , fax. 42 22 59 286
  • Data zamieszczenia: 2017-09-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Warzywna 6
    95200 Pabianice, woj. łódzkie
    tel. 42 22 59 285, fax. 42 22 59 286
    REGON: 47001384300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zgm.pabianice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych remontowych w zakresie adaptacji lokalu mieszkalnego na lokal biurowy w systemie zaprojektuj i wybuduj w budynku położonym przy ul. Kościuszki 18 w Pabianicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych remontowych w zakresie adaptacji lokalu mieszkalnego na lokal biurowy o powierzchni użytkowej 148,22 m2 w budynku usytuowanym na nieruchomości przy ul. Kościuszki 18 w Pabianicach, zwanym dalej remontem. Nieruchomość przy ul. Kościuszki 18 jest własnością Wspólnoty Mieszkaniowej i w trakcie remontu będzie zasiedlona. 2. Wykonanie remontu obejmuje opracowanie niezbędnej dokumentacji projektowej, zgłoszenie lub uzyskanie zgody na zmianę sposobu użytkowania lokalu, uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia budowy do Starostwa Powiatowego w Pabianicach, o ile zakres zaprojektowanych robot budowlanych wymagać będzie uzyskania decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenia budowy, uzyskanie niezbędnych warunków technicznych, zgód, ekspertyz, wykonanie robot budowlanych. Powyższe należy wykonać na podstawie Programu funkcjonalno – użytkowego lub/i dokumentacji projektowej. Realizacja umowy odbywać się będzie w systemie zaprojektuj i wybuduj. 3. Ogólnie zakres remontu określa się następująco (dalej zwanym remontem): a/ opracowanie dokumentacji projektowych adaptacji pomieszczeń w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia zawierających wszelkie zgody, ekspertyzy, i wymagania dla pomieszczeń biurowych dla robót ogólnobudowlanych, instalacji elektrycznych, teleinformatycznych, wodociągowej i kanalizacyjnej i innych nienazwanych wraz ze zgłoszeniem lub uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę; wykonanie dokumentacji podwykonawczej dla wykonanych robót, b/ zamurowania zbędnych otworów drzwiowych lub ich części, c/ wykucie otworów drzwiowych w ściankach działowych, d/ wymiana stolarki okiennej oraz wymiana lub zamontowanie nowych drzwi wewnątrz lokalu; renowacja drzwi wejściowych do lokalu, e/ wymianę ścianek działowych na ścianki działowe z płyt gipsowo – kartonowych na stelażu wyciszonych izolacją akustyczną, f/ postawienie dwóch lekkich ścianek G-K wydzielających pomieszczenie sanitarne, g/ wykonanie kasetonowych sufitów powieszonych 60 x 60 cm we wszystkich pomieszczeniach i zamontowanie w nich oświetleniowych paneli LED o natężeniu światła wymaganej PN dla danego pomieszczenia, h/ przebudowa instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej, i/ wykonanie nowych instalacji elektrycznych (w tym niskoprądowych) oraz instalacji klimatyzacji w pomieszczeniu dla serwerów, j/ wyremontowanie istniejących tynków do wymiany ich części włącznie, wykonanie warstw wykańczających (gipsowanie, malowanie ułożenie płytek ceramicznych), k/ wyrównanie podłóg drewnianych płytami (np. OSB lub płytami o wyższej odporności ogniowej) i położenie posadzek z terakoty i wykładzin z PCV, 4. W trakcie wykonywania robót budowlanych wymagana będzie ścisła współpraca z wykonawcą instalacji centralnego ogrzewania wykonującym ją na zlecenie Wspólnoty Mieszkaniowej Nieruchomości przy ul. Kościuszki 18 w Pabianicach. 5. Program funkcjonalno – użytkowy określa między innymi przewidywany zakres robót niezbędny do wykonania zamówienia, oraz pozostałe wymagania stawiane przez Zamawiającego. Do programu funkcjonalno – użytkowego załączono: a/ mapę sytuacyjną nieruchomości, b/ inwentaryzację budowlaną II piętra, c/ rzut II piętra z naniesionymi na rysunku inwentaryzacji zmianami, jakie są przewidziane dla wykonania remontu, d/ zdjęcia budynku i istniejących lokali mieszkalnych przeznaczonych do remontu e/ Projekt wewnętrznej instalacji c.o. – rzut II piętra, f/ Opinię kominiarską. 6. Wymagania dotyczące zagospodarowania materiałów z rozbiórki zostały określone w § 18 wzoru umowy stanowiącej część III SIWZ. 7. Termin wykonania zamówienia – do dnia 22.12.2017 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dołączane do oferty: oświadczenie wykonawcy dotyczące obowiązku podatkowego u zamawiającego, pełnomocnictwa - jeżeli dotyczy. Przekazywane po otwarciu ofert - wszyscy składający ofertę: informacja o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej z innymi uczestnikami postępowania. Przekazywane po otwarciu ofert przez wybranych wykonawców: kosztorys szacunkowy; kopia polisy O.C. wykonawcy wraz z dowodem jej opłacenia; umowa regulująca współpracę jeżeli wykonawcą będą wykonawcy działający wspólnie; informacji dot. PESEL i adresu zamieszkania / zameldowania wykonawców prowadzących działalność gospodarczą na własne nazwisko; informacja czy wykonawca jest małym lub średnim przedsiębiorcą; dokumenty, które określają zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, informacji, czy podmiot, na zdolnościach którego polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczącym doświadczenia zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą lub Zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach