Przetargi.pl
WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH REMONTOWO - KONSERWACYJNYCH W BUDYNKU PSM I i II STOPNIA W MIELCU

Państwowa Szkoła Muzyczna i I II Stopnia im. M.Karłowicza ogłasza przetarg

  • Adres: 39-300 Mielec, ul. Tadeusza Kościuszki 10
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (017) 586 29 76 , fax. (017) 586 29 76
  • Data zamieszczenia: 2015-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Szkoła Muzyczna i I II Stopnia im. M.Karłowicza
    ul. Tadeusza Kościuszki 10 10
    39-300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. (017) 586 29 76, fax. (017) 586 29 76
    REGON: 00078252800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://psm.mielec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH REMONTOWO - KONSERWACYJNYCH W BUDYNKU PSM I i II STOPNIA W MIELCU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlano remontowo - konserwacyjnych wykończeniowych w segmencie A i B budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Mielcu. 2. Opis przedmiotu zamówienia - wykonanie prac ogólnobudowlanych dotyczących w szczególności: a) Układanie płytek (glazura i terakota), b) Montaż sufitów podwieszanych, c) Montaż nadproży, d) Montaż izolacji akustycznej, e) Montaż rolet i markiz, f) Montaż lady, g) Montaż boazerii wraz z lakierowaniem, h) Wymiana drzwi wewnętrznych drewnianych i aluminiowych oraz akustycznych, i) Wykonanie tynków wewnętrznych, j) Roboty malarskie, k) Roboty murowe l) Wykonanie zabudowy z GKF, m) Montaż paneli. 3. Prace będą realizowane w następujących pomieszczeniach w budynku szkoły: 1) Część A: - sanitariaty, - sala nr 9, - sala nr 101, - klatka schodowa, - pomieszczenia lekcyjne na II piętrze. 2) Część B: - pomieszczenie nr 05 (poziom piwnicy), - sala kameralna, - klatka schodowa i korytarze, - pomieszczenie ksero, - gabinet dyrektora. 4. Szczegółowy zakres prac określa kosztorys nakładczy (przedmiar robót) - załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający informuje, że charakter realizowanych robót stanowiących przedmiot zamówienia nie wymaga dysponowania żadną decyzją administracyjną typu decyzja pozwolenia na budowę lub zgłoszenie realizacji robót, stąd też jedynym dokumentem poza opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym podstawę oszacowania wartości oferty i późniejszych rozliczeń o charakterze ryczałtowym jest kosztorys nakładczy (przedmiar robót). 5. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Mielec, ul. Kościuszki 10. 6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia. Datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania bezusterkowego protokołu odbioru zrealizowanego przedmiotu zamówienia, udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego 7. Termin realizacji zamówienia - do 42 dni roboczych od momentu podpisania umowy. Planowany termin podpisania umowy - 08.08.2015 roku. Ostateczny termin realizacji zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość skrócenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie stanowiło element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty - vide kryterium oceny ofert. 8. Uwagi realizacyjne: a) Wszędzie tam, gdzie w przedmiarze robót występują nazwy materiałów, wyrobów lub nazwy ich producentów Zamawiający dopuszcza zastosowanie technologii, materiałów i wyrobów równoważnych do opisanych o cechach nie gorszych od wymaganych w dokumentacji projektowej lub przedmiarze robót. b) Materiały i urządzenia zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być nowe, oznakowane znakiem CE/B, posiadać odpowiednie certyfikaty, być wolne od wad i usterek oraz spełniać standardy jakościowe wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy Prawo Budowlane. c) Odpady powstające w trakcie robót jak gruz, śmieci itp. wykonawca będzie usuwał z pomieszczeń na bieżąco a następnie wywoził/utylizował we własnym zakresie. Inwestor udostępni wykonawcy miejsce do ustawienia kontenera na śmieci na terenie szkolnym. 9. Warunki finansowe rozliczeń: 1) podstawą wystawienia faktury będzie obustronnie podpisany końcowy protokół odbioru robót, 2) wynagrodzenie będzie płatne jednorazowo przelewem w terminie 30 dni od daty otrzymania oryginału poprawnie wystawionej faktury. 3) sposób rozliczeń - wynagrodzenie ryczałtowe określone na podstawie kosztorysu ofertowego złożonego przez Wykonawcę na etapie ofertowania. 4) do końcowego odbioru robót Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć komplet dokumentów w tym: a. protokoły badań i sprawdzeń, b. oświadczenie kierownika budowy o wbudowaniu materiałów i wyrobów dopuszczonych do obrotu, c. dokumenty potwierdzające wbudowanie materiałów i wyrobów dopuszczonych do obrotu, d. gwarancje producentów i dostawców na wbudowane materiały i wyroby. 10. Główny kod CPV: 45.00.00.00-0 - roboty budowlane. Uwaga: 1. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone. W przypadku wystąpienia w kosztorysie nakładczym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych nazw własnych, wskazujących na konkretnych producentów materiałów i urządzeń, należy traktować je jako przykładowe. 2. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 3. Wykonawca winien wszelkie koszty związane z czynnościami odbiorowymi uwzględnić w cenie oferty. 4. Wykonawca po protokolarnym przekazaniu placu budowy ponosi pełną odpowiedzialność za plac budowy oraz prace wykonane, aż do dnia protokolarnego sporządzenia i podpisania końcowego protokołu odbioru prac. Wykonawca dokonuje stosownego zabezpieczenia placu budowy przed dostępem osób postronnych (trzecich).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://psm.mielec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach