Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych realizowanych w systemie „zaprojektuj i wybuduj” w ramach projektu pn.: „Zmniejszenie emisyjności gospodarki budynków użyteczności publicznej Gminy Pułtusk”

Gmina Pułtusk ogłasza przetarg

  • Adres: 06100 Pułtusk, ul. Rynek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 236 920 391 , fax. 236 924 296
  • Data zamieszczenia: 2017-09-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pułtusk
    ul. Rynek 41
    06100 Pułtusk, woj. mazowieckie
    tel. 236 920 391, fax. 236 924 296
    REGON: 13037790700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pultusk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych realizowanych w systemie „zaprojektuj i wybuduj” w ramach projektu pn.: „Zmniejszenie emisyjności gospodarki budynków użyteczności publicznej Gminy Pułtusk”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane realizowane w systemie „zaprojektuj i wybuduj” w ramach projektu pn.: „Zmniejszenie emisyjności gospodarki budynków użyteczności publicznej Gminy Pułtusk” w ramach Działania 4.2 Efektywność energetyczna, Typ projektów – Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014 - 2020. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania dokumentacji projektowej: projektu budowlanego, wykonawczego wraz ze zgłoszeniem robót budowlanych/uzyskaniem niezbędnego pozwolenia, o którym mowa w art. 28 oraz art. 34 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1332). W razie potrzeby należy uzyskać decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia wydaną zgodnie z ustawą o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227 ze zm.) oraz uzyskania wszystkich wymaganych opracowań, opinii, uzgodnień, decyzji i pozwoleń wynikających z obowiązujących przepisów niezbędnych do realizacji inwestycji. Wykonawca zobowiązany również będzie do realizacji robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową oraz zgodnie z obowiązującymi normami i wiedzą techniczną, określonymi m.in. ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 ze zm.) przy zachowaniu należytej staranności, właściwej organizacji pracy oraz zasad BHP. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje łącznie roboty budowlane prowadzone na ośmiu nw. budynkach użyteczności publicznej, w których będzie realizowany poniżej wskazany zakres rzeczowy robót, w systemie „zaprojektuj i wybuduj”, zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został dla robót kwalifikowalnych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym poszczególnych budynków – załączniku nr 2 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz załączniku 1a określającym parametry dla modułu fotowoltaicznego i pomp ciepła, Audytach energetycznych i oświetlenia – załącznik nr 4 do SIWZ oraz Istotnych Postanowieniach Umowy załączniku nr 5 do SIWZ. Zakres obejmuje m.in.: 1) Budynek Publicznej Szkoły Podstawowej w Bobach: modernizacja instalacji c.o., modernizacja instalacji c.w.u., ocieplenie stropodachu, ocieplenie stropu nad nieogrzewaną piwnicą, wymiana drzwi zewnętrznych, ocieplenie ścian zewnętrznych, wymiana okien, wymiana oświetlenia na energooszczędne. 2) Budynek Szkoły Podstawowej im. bł. Jana Pawła II w Płocochowie: modernizacja instalacji c.o., ocieplenie stropu nad nieogrzewanym parterem, ocieplenie stropodachu, ocieplenie ścian zewnętrznych, usunięcie starej izolacji styropianowej, wymiana oświetlenia na energooszczędne. 3) Budynek Biblioteki Publicznej im. Joachima Lelewela w Pułtusku: modernizacja instalacji c.o., ocieplenie ścian zewnętrznych poddasza, ocieplenie stropu pod nieogrzewanym poddaszem, ocieplenie stropu nad nieogrzewaną piwnicą, ocieplenie podłogi na gruncie, wymiana oświetlenia na energooszczędne. 4) Budynek Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Klaudyny Potockiej w Pułtusku: modernizacja instalacji c.o., ocieplenie stropu pod nieogrzewanym poddaszem, ocieplenie stropu prostego nad nieogrzewaną piwnicą, wymiana oświetlenia na energooszczędne. UWAGA: Z Programu Funkcjonalno – Użytkowego Budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Klaudyny Potockiej w Pułtusku należy wyłączyć docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją z ułożeniem pomostów technologicznych, które zostało już wykonane, a w zakres którego wchodziły: a) Izolacje z folii paroizolacyjnej, b) Izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z wełny mineralnej poziome z płyt układanych na sucho – jedna warstwa gr. 15 cm – maty z wełny mineralnej gr. 15 cm, c) Izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z wełny mineralnej poziome z płyt układanych na sucho – następna warstwa gr. 15 cm – maty z wełny mineralnej gr. 15 cm. 5) Budynek Hali Sportowej przy Zespole Szkół nr 4 w Pułtusku: regulacja hydrauliczna instalacji c.o., ocieplenie ścian zewnętrznych piwnicy łącznika, ocieplenie stropodachu łącznika i zaplecza, ocieplenie stropodachu hali, ocieplenie ścian zewnętrznych hali, wymiana zewnętrznych drzwi drewnianych, wymiana zewnętrznych drzwi metalowych, wymiana okien na nowe z PCV, wymiana okien z poliwęglanu, modernizacja systemu wentylacji, wymiana oświetlenia na energooszczędne, montaż paneli fotowoltaicznych. 6) Budynek Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Pułtusku: modernizacja instalacji c.o., ocieplenie ścian zewnętrznych, ocieplenie stropodachu wentylowanego, wymiana okien, wymiana drzwi zewnętrznych, wymiana oświetlenia na energooszczędne, montaż paneli fotowoltaicznych. 7) Budynek Zespołu Szkół Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Pułtusku: modernizacja instalacji c.o., modernizacja instalacji c.w.u., ocieplenie ścian zewnętrznych skrzydeł, ocieplenie stropodachu skrzydeł, ocieplenie stropu pod nieogrzewanym poddaszem, ocieplenie ścian zewnętrznych starych niedocieplonych, ocieplenie ścian zewnętrznych piwnic, ocieplenie ścian zewnętrznych starych ocieplonych, wymiana oświetlenia na energooszczędne, montaż paneli fotowoltaicznych. 8) Budynek Siłowni w Pułtusku: modernizacja instalacji c.o., ocieplenie stropodachu niewentylowanego, wymiana okien, wymiana drzwi zewnętrznych, modernizacja instalacji c.w.u., wymiana oświetlenia na energooszczędne, montaż paneli fotowoltaicznych. Szczegółowy zakres robót kwalifikowalnych należy rozpatrywać zgodnie zapisami SIWZ z załącznikami w szczególności nr 2, 1a, 4, 5 do SIWZ. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został dla robót niekwalifikowalnych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (suplement) poszczególnych budynków – załączniku nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), Audytach energetycznych i oświetlenia – załącznik nr 4 oraz Istotnych Postanowieniach Umowy załączniku nr 5 do SIWZ. Zakres obejmuje m.in.: 1) Budynek Publicznej Szkoły Podstawowej w Bobach: podniesienie wysokości balustrad schodowych wewnętrznej klatki schodowej, montaż ażurowej kraty metalowej zabezpieczającej ostatni podest klatki schodowej, przebudowa pomieszczeń higieniczno-sanitarnych (WC) na parterze i piętrze, dostawa i montaż atestowanych osłon ażurowych na grzejniki c.o., wykonanie izolacji przeciwwilgociowych i przeciwwodnych (poziomych i pionowych) części podpiwniczonej budynku, przebudowa systemu odwodnienia powierzchniowego dachu, wykonanie zewnętrznej opaski odwadniającej . 2) Budynek Szkoły Podstawowej im. bł. Jana Pawła II w Płocochowie: wymiana zewnętrznej stolarki drzwiowej w kotłowni, wymiana zewnętrznej stolarki drzwiowej oddziału przedszkolnego, dostawa i montaż atestowanych osłon ażurowych na grzejniki c.o. 3) Budynek Biblioteki Publicznej im. Joachima Lelewela w Pułtusku: naprawa istniejących kominów murowanych wraz z częściowymi przemurowaniami, remont istniejących ścian wynikający z licznych spękań (sufity, ściany, „fasety”), remont lub ewentualna wymiana drewnianej wewnętrznej stolarki drzwiowej, remont (przełożenie) istniejącej klepki posadzkowej wraz z naprawą podłoża, remont istniejących, wewnętrznych schodów drewnianych wraz z poręczą i tralkami, remont istniejących schodów zewnętrznych, naprawa elewacji (część), remont i uzupełnienie chodnika z tyłu biblioteki, demontaż istniejących oraz wykonanie nowych instalacji elektrycznych i teletechnicznych. 4) Budynek Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Klaudyny Potockiej w Pułtusku: osuszanie budynku metodą elektroosmozy wraz z robotami przygotowawczymi. Prace elewacyjne: wykonanie odkuć punktowych odparzonego (spuchniętego) tynku elewacyjnego, 2-krotne zmycie odkrytych fragmentów murów oraz ich oczyszczenie szczotkami drucianymi, zmycie i zagruntowanie podłoża, wykonanie nowych wypraw tynkarskich, ponowne pomalowanie całej elewacji. 5) Budynek Hali Sportowej przy Zespole Szkół nr 4 w Pułtusku: wymiana 4 kpl. drzwi 1,5 – skrzydłowych (sala gimnastyczna), wymiana i przełożenie skrzydeł drzwi drewnianych, 1,5-skrzydłowych, dostawa i montaż atestowanych osłon ażurowych na grzejniki c.o., wymiana 7 kpl. parapetów wewnętrznych, renowacja zewnętrznych schodów żelbetowych, remont schodów zewnętrznych, obudowa łącznika na parterze, wykonanie zewnętrznej opaski odwadniającej . 6) Budynek Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Pułtusku: wymiana istniejącego okna drewnianego o wym. 90x90cm, wykonanie wewnętrznej przegrody na I piętrze (o wym. ok. 1,80x3,00m), zmiana (skrócenie) trasy rurociągu istniejącej instalacji gazowej, wykonanie naprawy (uzupełnienia ubytków i przełożenia) zewnętrznej opaski odwadniającej. 7) Budynek Zespołu Szkół Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Pułtusku: wymiana istniejących instalacji elektrycznych, naprawy poinstalacyjne istniejącego tynku wewnętrznego wraz z robotami malarskimi, wykonanie zewnętrznej opaski odwadniającej. 8) Budynek Siłowni w Pułtusku: skrócenie istniejącego komina murowanego, wymiana istniejącej stolarki drzwiowej, naprawa istniejącego tynku wewnętrznego wraz z robotami malarskimi, wykonanie wykładziny posadzkowej TARKETT w pomieszczeniach siłowni nr I i II oraz zapleczu, wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej, zabudowa pomieszczeń siłowni nr I i II (sale ćwiczeń) sufitem podwieszanym, wykonanie robót remontowych (remont kapitalny) pomieszczenia sauny, wykonanie zewnętrznej opaski odwadniającej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 14.1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 100 000,00 złotych (słownie: sto tysięcy złotych). 14.2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 14.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach wybranych przez wykonawcę: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 14.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego 31 1240 5282 1111 0000 4890 2355 (w tytule należy podać nazwę Wykonawcy oraz numer postępowania). Kopię przelewu należy załączyć do oferty. 14.5. W przypadkach, gdy wadium wnoszone jest w formach innych niż pieniądz, wykonawca składa oryginał dokumentu wadium wraz z ofertą. 14.6. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 14.7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 14.8 i 14.9 SIWZ. 14.8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oświadczenia o którym mowa w art. 25 a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14.9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 14.10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 14.11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14.12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 14.7 SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 14.13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach