Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych przy realizacji inwestycji pod nazwą „Modernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Głuchej 3A w Warszawie”

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 04-022 Warszawa, Walewska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (22) 277-30-27 , , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy
    Walewska 4
    04-022 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. (22) 277-30-27 , , fax. -
    REGON: 10445119000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych przy realizacji inwestycji pod nazwą „Modernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Głuchej 3A w Warszawie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych przy realizacji inwestycji pod nazwą „Modernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Głuchej 3A w Warszawie” 2. Zadanie będzie wykonane w ramach Zintegrowanego Programu Rewitalizacji m.st. Warszawy. 3. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie m.in.:  docieplenia ścian zewnętrznych,  docieplenia stropu nad przejazdem bramnym,  izolacji ścian fundamentowych,  przebudowy otworów okiennych  wymiany stolarki okiennej i drzwiowej,  remontu dachu, obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych,  remontu kominów,  remontu piwnic,  remontu lokali mieszkalnych,  odnowienia klatki schodowej  przyłączy do budynku,  instalacji elektrycznych i teletechnicznych,  instalacji sanitarnych z węzłem cieplnym w budynku,  uporządkowanie terenu wokół budynku po robotach budowlanych. 3. Zamawiający oświadcza, że: 1) jest uprawniony do dysponowania nieruchomością na cele budowlane budynku przy ul. Głuchej 3a w Warszawie (działka ewidencyjna nr 13 z obrębu nr 3-02-06), 2) posiada wymagane do prowadzenia robót pozwolenie na budowę. 4. Zamawiający informuje, że prace dotyczą budynku: 1) usytuowanego w zabudowie pierzejowej ulicy Głuchej; 2) nie zamieszkałego; 3) o powierzchni całkowitej ~ 665 m²; 4) kubaturze – 2 086m3. 5. Zakres robót określa dokumentacja projektowa wraz z przedmiarami robót i opisem przedmiotu zamówienia stanowiące Załącznik nr 7 do SIWZ, oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ. 6. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest dostarczyć harmonogram rzeczowo -finansowy, który będzie stanowił Załącznik nr 4 do umowy i będzie uaktualniany na bieżąco, jeżeli obowiązujący harmonogram stanie się niespójny z faktycznym postępem prac lub z zobowiązaniami Wykonawcy. 7. Rozwiązania równoważne: 1) Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych (w tym materiałów, wyrobów lub urządzeń) w stosunku do opisanych w dokumentacji, pod warunkiem, że nie obniżą określonych w dokumentacji standardów, będą posiadały wymagane odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ. Wskazanie w załączniku nr 7 i 8 do SIWZ przykładowych znaków towarowych patentów lub pochodzenia, norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych ma na celu doprecyzowanie oczekiwań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia i stanowi wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Jeżeli Wykonawca oferuje rozwiązania równoważne Zamawiający wymaga od Wykonawcy, stosownie do treści art. 30 ust. 5 Prawa zamówień publicznych, złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających zastosowanie rozwiązań równoważnych. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie oświadczenia o zastosowaniu rozwiązań równoważnych, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty i wykonania przedmiotu zamówienia przyjęto rozwiązania zaproponowane w załączniku nr 7 i 8 do SIWZ; 2) W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje rozwiązania równoważne, w tym materiały, wyroby, urządzenia i inne elementy, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych rozwiązań równoważnych (np. materiałów, wyrobów, urządzeń oraz innych elementów równoważnych) i wykazać ich równoważność w stosunku do rozwiązań opisanych załączniku nr 7 i 8 do SIWZ, ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji w załączniku nr 7 i 8 do SIWZ, których dotyczy. 3) Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie ofert mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich właściwości funkcjonalnych, jakościowych i parametrów techniczno-użytkowych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że oferowane przez niego rozwiązania są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego. 4) Rozwiązania wynikające z zastosowania przez Wykonawcę materiałów, wyrobów, urządzeń i innych elementów równoważnych nie mogą wywołać żadnych zmian układu funkcjonalnego i parametrów techniczno-użytkowych. 8. Parametry i cechy według których Zamawiający będzie oceniał, czy zaoferowane materiały, urządzenia lub rozwiązania są równoważne wymaganym przez Zamawiającego zostały określone w dokumentacji projektowej Wykonawca, najpóźniej w dniu zgłoszenia prac, dostarczy dokumenty potwierdzające wywiązanie się z obowiązków wynikających z ustawy z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (t.j. Dz. U. 2018 poz. 21 z późn. zm.), w zakresie gospodarki wytwarzanymi odpadami podczas realizacji inwestycji będącej przedmiotem niniejszego zamówienia. 9. Wynagrodzenie ulega pomniejszeniu o kwotę podatku VAT, którego rozliczenie, w wyniku wyboru oferty Wykonawcy będzie obowiązkiem Zamawiającego, w przypadku braku informacji o której mowa w pkt. 21.3. SIWZ. 10. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudniał na podstawie umowy o pracę osobę(y), które świadczą pracę w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy związaną z wykonywaniem czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy (z wyłączeniem kadry kierowniczej oraz pracowników administracji). 11. Zakres prac przewidzianych do realizacji przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę: 1) prace przygotowawcze i roboty murarskie, 2) prace przygotowawcze i roboty malarskie, 3) prace przygotowawcze i montaż rurociągów, 4) prace przygotowawcze i wykonanie izolacji przeciwwilgociowych i termicznych, 5) wykonanie wyprawy elewacyjnej, 6) wykonanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych, 7) wykonanie pomiarów elektrycznych. 8) wykonanie prób ciśnieniowych, prób na gorąco, prób szczelności, 12. Po podpisaniu umowy, jednak nie później niż 3 dni po podpisaniu umowy, Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania, iż zatrudnia na podstawie umowy o pracę pracowników, którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i którzy będą realizować zakres prac przewidziany w punkcie 2, przedstawiając kopie umowy, druk ZUS RCA itp. W przypadku, wskazania w „Wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia” załącznik nr 1 do umowy (zgodnie z ofertą) pracowników zatrudnionych na umowę o pracę, potwierdzającym spełnienie warunku udziału w postepowaniu, Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania zatrudnienia, nie później niż w dniu podpisania umowy, 13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia osób wskazanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. 14. Po podpisaniu umowy, jednak nie później niż 3 dni po podpisaniu umowy, Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania, iż zatrudnia na podstawie umowy o pracę pracowników, którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i którzy będą realizować zakres prac przewidziany w punkcie 2, przedstawiając kopie umowy, druk ZUS RCA itp. 15. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia osób wskazanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. 16. Wykonawca może dokonać zmiany osób wskazanych w ofercie w „Wykazie osób” który będzie stanowił załącznik nr 1 do umowy. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego powiadomienia Zamawiającego. W przypadku zmiany osób Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu dokumentów potwierdzających zatrudnienie. Obowiązek ten Wykonawca realizuje w terminie 3 dni roboczych od dokonania przedmiotowej zmiany. Zmiany te nie stanowią zmian umowy. 17. Dokumenty, o których mowa powyżej powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, zakres powierzonych obowiązków, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 18. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań określonych w ust. 1 określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 12 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości 18.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu, oferta powinna składać się z: 1) wypełnionego Formularza Oferty – wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ, 2) dowodu wniesienia wadium – zgodnie z zapisami pkt. 27 SIWZ, 3) oświadczenia Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy – wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ, 4) oświadczenia Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy – wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ, 5) dowodów, o których mowa w pkt 29 SIWZ – w przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, 6) dokumentu zawierającego dane aktualne na dzień składania ofert, potwierdzającego, że oferta została podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej), 7) kosztorysu ofertowego sporządzonego na podstawie dokumentacji projektowej, przedmiaru robót stanowiących Załącznik nr 7 do SIWZ i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiących Załącznik nr 8 do SIWZ (do kosztorysu należy dołączyć zestawienia roboczogodzin, materiałów i sprzętu wraz z cenami), 8) oświadczenia czy jest małym albo średnim przedsiębiorcą w rozumieniu art. 7 ust. 1 pkt 2 albo 3 ustawy z dnia 2 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców (Dz.U. z 2018 r., poz. 646 z późn. zm.). Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 11 do SIWZ. Uwaga Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów to w celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wykonawca składa zobowiązanie w formie oryginału – załącznik nr 10 do SIWZ. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o otwarciu ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia– wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 9 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach