Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych, polegających na zagospodarowaniu podwórzy wraz z budową kanalizacji przy ul. Mikołowskiej 11, 13 w Katowicach wraz z geodezyjną dokumentacją powykonawczą

Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 40-126 Katowice, ul. Grażyńskiego 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 258 20 21-25 , fax. 32 258 20 25, 41 63 167
  • Data zamieszczenia: 2015-04-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Grażyńskiego 5 5
    40-126 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 258 20 21-25, fax. 32 258 20 25, 41 63 167
    REGON: 24103162000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych, polegających na zagospodarowaniu podwórzy wraz z budową kanalizacji przy ul. Mikołowskiej 11, 13 w Katowicach wraz z geodezyjną dokumentacją powykonawczą
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na zagospodarowaniu podwórzy oraz budowie kanalizacji przy ul Mikołowskiej 11, 13 w Katowicach. Zakres robót obejmuje między innymi: - wykonanie ciągu pieszo jezdnego dla budynku MOPS oraz utwardzenie nawierzchni placu, - wykonanie izolacji ścian fundamentowych w budynkach przy ul. Mikołowskiej 11 i 13 oraz budynku MOPS-u od strony drogi dojazdowej (podwórza) wraz z remontem okienek piwnicznych i cokołów, - wykonanie opaski betonowej oraz ogrodzenia istniejącego zieleńca, - uporządkowanie nawierzchni biologicznie czynnej na całym terenie, - budowa kanalizacji ogólnospławnej, odwodnienia trenu, - wykonanie przebudowy wewnętrznej instalacji sanitarnej na poziomie piwnic w budynkach przy ul. Mikołowskiej 11 i 13, - przepięcie kanalizacji sanitarnej z budynków do nowobudowanej kanalizacji ogólnospławnej, - podłączenie rur spustowych do kanalizacji ogólnospławnej, - wykonanie częściowych rozbiórek oraz naprawa murów przylegających do posesji, - wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej. Budynki przy ul. Mikołowskiej 11, 13 w Katowicach usytuowane są w zwartej zabudowie miejskiej. Nieruchomość obejmuje wąski teren biegnący wzdłuż budynków przechodzący w rozległy plac między zabudowaniami. Teren nie jest wpisany do rejestru zabytków i nie podlega ochronie Konserwatora Zabytków. Teren wzdłuż budynków jest drogą dojazdową do mieszczącego się na końcu budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej. Ścieki sanitarne z budynków odprowadzane są obecnie do kolektora w ul. Mikołowskiej. Przy prowadzeniu robót należy zachować szczególną ostrożność gdyż z drogi korzystają mieszkańcy sąsiednich budynków, MOPS-u oraz najemcy garaży. Zakres budowy ogranicza się do terenu działek objętych zgłoszeniem budowy oraz piwnic w budynkach przy ul. Mikołowskiej 11 i 13. Nieruchomość stanowią działki: km 33, obręb Dz. Śródmieście - Załęże działki nr 35/2, 36/3, 36/14, 36/5, 36/6, 36/8, 36/12 Własność: Miasto Katowice władający: KZGM Katowice, działki 36/11, 36/13 Własność: Miasto Katowice, trwały zarząd MOPS Katowice ( zgoda MOS na wykonanie prac Do.2202.40.2013.JM z dnia 23.11.2013r. ), działka 25/15 własność Miasto Katowice, działka 33 własność Miasto Katowice, inny MZUM Katowice (zgoda na wejście w teren pismo GM-IV.6850.58.2013.KF z dnia 20.12.2013r.) działka 37 Zrzeszenie Właścicieli i Zarządców Domów Katowice (zgoda ZWiZD NT/CW/12426/2013 z dnia 20.12.2013r.). Przy wykonywaniu prac należy również uwzględnić: - zabezpieczenie przejść dla mieszkańców oraz do lokali MOPS-u na czas trwania robót, - możliwość wywozu odpadów komunalnych na czas trwania robót drogowych, - należy zapewnić dojazd do garaży oraz działki nr 37 przy wjeździe od ul. Kamiennej, - należy zapewnić ciągłość odbioru ścieków sanitarnych z budynków. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: wzór umowy wraz z załącznikami - załącznik nr 7 do SIWZ, Projekt Budowlany i Wykonawczy - załącznik nr 8 do SIWZ, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca załącznik nr 9 do SIWZ, przedmiar robót - załącznik nr 10 do SIWZ. 3. W harmonogramie, przy planowaniu organizacji robót i przy sporządzaniu planu BIOZ należy uwzględnić, że prace będą prowadzone w bezpośrednim sąsiedztwie zamieszkałych budynków. Przy tworzeniu harmonogramu robót należy uwzględnić kolejność wykonania robót, terminy oraz określić zakres finansowania. 4. Zamawiający będzie organizował narady koordynacyjne raz na trzy tygodnie, w siedzibie Działu Dokumentacji i Inwestycji przy ul. Mieszka I 2 w Katowicach lub na terenie budowy, na których wymagana będzie obecność ze strony wykonawcy właściciela firmy lub osoby upoważnionej, kierowników robót. 5. Wymagany przez Zamawiającego okres rękojmi za wady określony zgodnie z Kodeksem Cywilnym wynosi 60 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru technicznego robót budowlanych. 6. Jeżeli, projekt budowlany i wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót lub przedmiary robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie autora Projektu budowlanego i wykonawczego, STWiORu, przedmiaru robót, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez zamawiającego decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierównoważności. 7. Tam gdzie w Projekcie budowlanym i wykonawczym, specyfikacji technicznej lub przedmiarze, przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznej i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie autora dokumentacji projektowej, STWiORu, przedmiaru robót, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez zamawiającego decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierównoważności. 8. Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 650.000,00 zł (brutto).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium zgodnie z art. 45 ustawy w wysokości: 15.000,00 zł (piętnaście tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości z 2007 r. Dz. U. Nr 42, poz 275 ze zm. 3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach Nazwa banku: ING Bank Śląski S.A. O / Katowice Nr rachunku: 13 1050 1214 1000 0023 3495 0603 W tytule przelewu należy wpisać: Wykonanie robót budowlanych (...) przy ul. Mikołowskiej 11, 13 w Katowicach wraz z geodezyjną dokumentacją powykonawczą (NZ.231.40.2015). 4. Wadium należy wnieść do upływu terminu składania ofert, tj. do 07.05.2015 r. do godz. 8:45. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu termin wniesienia wadium zostanie dotrzymany, jeżeli wadium będzie znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający zaleca dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie pieniądza. 7. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz, należy złożyć w formie oryginału. Zamawiający dopuszcza złożenie wadium w kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem jedynie w przypadku, gdy przepisy prawa lub treść dokumentu wadialnego nie uzależniają skutecznego, nieodwołalnego i bezwarunkowego zobowiązania gwaranta do zapłaty gwarantowanej sumy na pierwsze żądanie zamawiającego od konieczności posiadania przez zamawiającego dokumentu gwarancyjnego w formie oryginału. 8. Wadium wnoszone w postaci innej niż pieniądz należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 9. W treści wadium składanego przez wykonawcę w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich zamawiający może je zatrzymać: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy d) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę, jako najkorzystniejszej, 10. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza 11. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, gdy nastąpią okoliczności przewidziane w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane zabudowane materiały i urządzenia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kzgm.katowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach