Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej w budynku przy ul. Wojska Polskiego 56 w Oleśnicy

Powiatowe Centrum Edukacji i Kultury w Oleśnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 56-400 Oleśnica, ul. Wojska Polskiego 56
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 314 01 72 , fax. 0-71 314 01 72
  • Data zamieszczenia: 2009-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Edukacji i Kultury w Oleśnicy
    ul. Wojska Polskiego 56 56
    56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 314 01 72, fax. 0-71 314 01 72
    REGON: 93218321700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pceik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej w budynku przy ul. Wojska Polskiego 56 w Oleśnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej w budynku przy ul. Wojska Polskiego 56 w Oleśnicy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: projekt oraz STWiOR opracowane przez: Lechbud Biuro Inżynierskie mgr inż. Leszek Nawrot, Oleśnica, ul. Mickiewicza 4B pok. 13 oraz przedmiary robót stanowiące załączniki do SIWZ. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do pomalowania obróbek stolarki okiennej i drzwiowej poza korytarzami I i II piętra, klatką schodową oraz salami 27, 28, 36 i 37 które będą malowane przez innego Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452211256
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymga wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące) w formach przewidzianych w ustawie
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - zrealizowali przynajmniej jedno zadanie o podobnym charakterze oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności: - w ciągu ostatnich pięciu lat zrealizowali przynajmniej 2 zadania o podobnym charakterze, przez co należy rozumieć wykonanie roboty budowlanej o podobnym charakterze i zakresie jak prace będące przedmiotem zamówienia. Przez prace o podobnym charakterze i zakresie należy rozumieć roboty w ciągu ostatnich pięciu lat - co najmniej dwie, polegające na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej o łącznej wartości co najmniej 200 000,00 PLN - dysponują kadrą niezbędną do wykonania zamówienia - w tym kierownikiem budowy z uprawnieniami konstrukcyjno-budowlanymi c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia e) Dokonali wizji lokalnej pomieszczeń gdzie będzie wykonywany przedmiot zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów, wymienionych poniżej, metodą spełnia/nie spełnia 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, oświadczenie podpisuje pełnomocnik lub przedstawiciele wszystkich podmiotów występujących wspólnie - zgodnie z załącznikiem nr 2 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - zgodnie z załącznikiem nr 3. Każdy z podmiotów występujących wspólnie składa osobne oświadczenie. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień zobowiązany jest złożyć: 3. Aktualny odpis (wypis) z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, każdy składa osobno dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu w zakresie jakim będzie uczestniczył w wykonywaniu zamówienia. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną do wykonania przedmiotu zamówienia wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zobowiązany jest złożyć: 4. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat prac, odpowiadających wymogom określonym w opisie warunków udziału w postępowaniu, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. opinia zamawiającego, protokół odbioru końcowego). Podmioty występujące wspólnie składają jeden dokument gdzie należy wyszczególnić prace wykonane przez poszczególne podmioty - załącznik nr 4 5. Wykaz podmiotów określonych w opisie warunków udziału w postępowaniu(wskazanie kierownika budowy), które przewidziane są do kierowania pracami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia z podaniem zakresu wykonywanych czynności oraz danymi na temat ich kwalifikacji i doświadczenia poprzez załączenie wymaganych prawem uprawnień budowlanych oraz aktualnych zaświadczeń o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - załącznik nr 5 6. Zaświadczenie o dokonanej wizji lokalnej - załącznik nr 7

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pceik.pl/bip/bip.htm
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną