Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie, przebudowie wraz z budową infrastruktury technicznej budynku przy ul. Fredry 3 w Bydgoszczy na cele XIII Liceum Ogólnokształcącego im gen. Józefa Hallera

Urząd Miasta Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-102 Bydgoszcz, ul. Jezuicka
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-52 32 88 157, 5858453 , fax. (052) 58 58 273, 5858833
  • Data zamieszczenia: 2020-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Bydgoszczy
    ul. Jezuicka 1
    85-102 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-52 32 88 157, 5858453, fax. (052) 58 58 273, 5858833
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bydgoszcz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie, przebudowie wraz z budową infrastruktury technicznej budynku przy ul. Fredry 3 w Bydgoszczy na cele XIII Liceum Ogólnokształcącego im gen. Józefa Hallera
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących: rozbudowę, przebudowę wraz z budową infrastruktury technicznej budynku przy ul. Fredry 3 w Bydgoszczy na cele XIII Liceum Ogólnokształcącego im. gen. Józefa Hallera (działka o nr ew. 35/1, 115/1 obręb 13). W ramach zamierzenia planuje się przebudowę istniejącego budynku szkoły, budowę pochylni dla osób niepełnosprawnych, przebudowę istniejących schodów zewnętrznych, wykonanie daszków szklanych mocowanych na cięgnach zlokalizowanych nad wejściami do budynku oraz zmianę układu funkcji wraz z miejscowym wzmocnieniem stropów pod nowe ścianki. Ponadto planuje się wykonanie izolacji pionowej przeciw-wodnej oraz termicznej ściany fundamentowej. Wykonanie izolacji poziomej ścian fundamentowych metodą iniekcji, wydzielenie pożarowe klatek schodowych i dostosowanie budynku do aktualnych przepisów zabezpieczeń przeciwpożarowych oraz przepisów sanitarno-epidemiologicznych. Projekt zakłada wykonanie windy wewnątrz budynku umożliwiającej komunikację osób z niepełnosprawnością ruchową, wymianę części stolarki okiennej i drzwiowej, a także przebudowę instalacji wewnętrznych w tym wod-kan, hydrantowej, wentylacji, instalacji zasilającej, instalacji oświetleniowej, instalacji monitoringu i alarmowej. Dodatkowo w budynku planuje się usprawnić istniejącą wentylację grawitacyjną poprzez wykonanie nawiewników okiennych oraz nasady kominowej wspomagającej przepływ powietrza. W nowych pomieszczeniach higieniczno – sanitarnych oraz w sali gimnastycznej wykonać należy wentylację mechaniczną. Główne wejście do budynku znajduje się od ulicy A. Fredry. Planuje się rozbiórkę istniejących schodów terenowych i wykonanie nowych stopni z prefabrykowanych stopni betonowych dostosowanych do obecnych wymogów technicznych. Na kondygnacji -1 zaprojektowano pomieszczenia magazynowe, szatnię, serwerownię, pom. przyłącza wody oraz pomieszczenia socjalne dla pracowników szkoły. Kondygnacja 0 dedykowana jest administracji szkoły oraz częściom wspólnym dla uczniów. Znajdują się tam pomieszczenia administracyjne, gabinety psychologa i pedagoga, gabinet pielęgniarki, stołówka z kuchnią cateringową, czytelnia oraz toalety ogólnodostępne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Na kondygnacji +1 zlokalizowane są sale lekcyjne, pokój nauczycielski, gabinet wicedyrektora oraz toalety ogólnodostępne. Na kondygnacji +2 znajduje się istniejąca sala gimnastyczna wraz z zapleczem, sale lekcyjne oraz toalety i szatnie przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Dodatkowo planuje się wydzielenie korytarza zapewniającego odpowiednią wentylację kondygnacji oraz stanowiącego przestrzeń dla uczniów podczas przerw lekcyjnych. Na dachu budynku zlokalizowano urządzenia zewnętrzne instalacji wentylacji budynku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42416100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100), w formie i na zasadach określonych w pkt VIII specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: -
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy wraz z dokumentem pn.: „Podział Ceny na Składniki”, 2) dokument potwierdzający wniesienie wadium, a w przypadku wniesienia wadium w którejkolwiek z form wskazanych w pkt VIII.2 lit. b-e siwz, w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym – oświadczenie o przesłaniu takiego dokumentu na adres e-mail: witold.szady@um.bydgoszcz.pl 3) pełnomocnictwo (jeśli dotyczy), 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, na którego zdolnościach polega wykonawca, na zasadach określonych w art. 22a uPzp (jeżeli dotyczy), 5) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt. III.3) ogłoszenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, 6) wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. III.3) ogłoszenia, 7) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt III.4 - składa dokument/y wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 8) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. 7), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, 9) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca będzie mógł przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 10) Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę - opisane zostały w punkcie III.9 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 11) Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust 4 uPzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach