Przetargi.pl
WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA REMONCIE SALI GIMNASTYCZNEJ ZAPLECZA W-F, SZATNI, TOALETY I KORYTARZA WEJŚCIOWEGO, WYMIANIE INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ ORAZ WYMIANIE STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ W WW/POMIESZCZENIACH ORAZ PODŁÓG W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 36 ZLOKALIZOWANEJ PRZY UL. ŚREDNIEJ 98 W BYDGOSZCZY

Szkoła Podstawowa Nr 36 im. Wincentego Wiernikowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 85-544 Bydgoszcz, ul. Średnia 98
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-52 3223554 , fax. 0-52 3223554
  • Data zamieszczenia: 2009-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 36 im. Wincentego Wiernikowskiego
    ul. Średnia 98 98
    85-544 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-52 3223554, fax. 0-52 3223554
    REGON: 00021643800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp36.8p.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA REMONCIE SALI GIMNASTYCZNEJ ZAPLECZA W-F, SZATNI, TOALETY I KORYTARZA WEJŚCIOWEGO, WYMIANIE INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ ORAZ WYMIANIE STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ W WW/POMIESZCZENIACH ORAZ PODŁÓG W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 36 ZLOKALIZOWANEJ PRZY UL. ŚREDNIEJ 98 W BYDGOSZCZY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA REMONCIE SALI GIMNASTYCZNEJ ZAPLECZA W-F, SZATNI, TOALETY I KORYTARZA WEJŚCIOWEGO, WYMIANIE INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ ORAZ WYMIANIE STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ W WW/POMIESZCZENIACH ORAZ PODŁÓG W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 36 ZLOKALIZOWANEJ PRZY UL. ŚREDNIEJ 98 W BYDGOSZCZY
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności obejmującej przedmiot zamówienia, 2) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia w tym legitymującymi się uprawnieniami budowlanymi do projektowania, kierowania i nadzorowania robotami w specjalnościach wynikających z zakresu przedmiotowego zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz legitymującymi się aktualnym zaświadczeniem o wpisie na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 3)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie potwierdzone wykonaniem w ostatnich 5. latach co najmniej 1. zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 uPzp. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie ww. warunków udziału w postępowaniu, czyli ustalenia zdolności określonego podmiotu (wykonawcy) do wykonania zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny/e odpis/y z właściwego rejestru albo zaświadczenie/a o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)oświadczenie/a wykonawcy/ów o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 uPzp, c)uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: -konstrukcyjno-budowlanej,-instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; d) zaświadczenie o wpisie na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, e)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, f) *pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt e), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, g)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5. lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonanie minimum 1 zamówienia związanego z remontem sali gimnastycznej i 1 zamówienia związanego z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, h) dokumenty (referencje) potwierdzające, że zamówienie na roboty budowlane wymienione w ww. wykazie zostało wykonane należycie, i) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, j) wszystkie ww. dokumenty oraz oświadczenie zgodnie z art. 44 uPzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp36.8p.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach